ik was ook pas 17 toen ik ontmaagd werd..quote:Op zondag 17 september 2006 17:40 schreef AgentSteel het volgende:
Ik ben nog maagd ja, niks mis mee, ik ben dan ook nog maar 16
al stelt dat niet veel meer voor, tegenwoordig word je al ontmaagd als je 12 bent
Het is lekker.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:17 schreef th_ het volgende:
15 jaar, geen reden om "het" al te doen .
Idd.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is lekker.
Nu heb je een reden.
Ik was 4 jaar oud.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:12 schreef Borkydude het volgende:
Waarom vertelt niemand meer over hoe en wanneer het gebeurde zoals in het eerste deel
Hahah Borky! lekker ingekopt!:')quote:
ik denk dat bork gelijk heeftquote:
De mensen zijn schuw gewordenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:12 schreef Borkydude het volgende:
Waarom vertelt niemand meer over hoe en wanneer het gebeurde zoals in het eerste deel
mja verhalen over hoe dronken je was en daarna liet gangbangen zijn niet echt zo populair meer , aleen als je t filmt met een camera en daarna op internet versprijdquote:
laat het nog even open , misschien komen er zo wel enorme leuke breezahs die alles in geur en kleur vertellenquote:Op zondag 24 september 2006 15:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik denk dat ik dit topic zo ga sluiten, want heel veel beter zal het niet worden.
Nee, dit is het pareltje van PUBquote:Op zondag 24 september 2006 15:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik denk dat ik dit topic zo ga sluiten, want heel veel beter zal het niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |