en dat WIL ik zo houden tot mijn 20ste ofzoquote:Op maandag 11 september 2006 08:51 schreef Frederiqueske het volgende:
en nog altijd maagd en nog altijd niet gezoend![]()
WAHAHAquote:Op maandag 11 september 2006 09:12 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
en dat WIL ik zo houden tot mijn 20ste ofzo
Merendeel zal wel grootspraak zijn daar. En je denkt wel negatief over mij want je zegt dat je me hooguit 2 jaar te geven voor ik lig te...................doppen......quote:Op maandag 11 september 2006 09:36 schreef quickie1985 het volgende:
Mijn vriendin mod op jeugd forums afdeling liefde.. wat je daar ziet en leest is echt niet normaal. En dan heb ik het niet over 1 persoon nee soms wel over honderden (12-13 jarige), en ik denk niet negatief over jou!
Maar hij heeft nooit gezegd dat ie dat als negatief zietquote:Op maandag 11 september 2006 09:41 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Merendeel zal wel grootspraak zijn daar. En je denkt wel negatief over mij want je zegt dat je me hooguit 2 jaar te geven voor ik lig te...................doppen......![]()
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 10:24 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Maar hij heeft nooit gezegd dat ie dat als negatief ziet
Zullen we een meet opzetten?quote:Op maandag 11 september 2006 10:24 schreef Kiteless het volgende:
Als roosjeroosje1988 en a-child-in-chains elkaar nou eens een dienst bewijzen zijn we hier van hun dramaqueen-gemiep af
Ja goed maar wel een kateeeer van hier tot kweetnietwaarhoeverplekje!quote:
Haha, laat geworden?quote:Op maandag 11 september 2006 14:13 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Ja goed maar wel een kateeeer van hier tot kweetnietwaarhoeverplekje!
Snik .. ja Ik zag haar staan.. opslag verliefd.. en vele intense momenten later... werd ik wakker met een katerquote:
Nee man, Bacardi is viesquote:Op maandag 11 september 2006 14:16 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Snik .. ja Ik zag haar staan.. opslag verliefd.. en vele intense momenten later... werd ik wakker met een kater![]()
(Bacardi gotta love it!)
Nooit gehad, kom naar SCquote:Op maandag 11 september 2006 14:19 schreef quickie1985 het volgende:
Bacardi Razz met seven omhoog! is zo lekker!
Als jij gewoon ff optieft met je one-line-attention-whore gespam. zijn we hier 1 attention whore armer. niet?quote:Op maandag 11 september 2006 10:24 schreef Kiteless het volgende:
Als roosjeroosje1988 en a-child-in-chains elkaar nou eens een dienst bewijzen zijn we hier van hun dramaqueen-gemiep af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |