Het enige wat ik uitstraal is angst en onzekerheid. En verder val ik ook nog eens op ''verkeerde'' dus het zal nooit wat worden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja, want ik ben lelijk, onaantrekkelijk en heb totaal geen uitstraling.
Dit is helemaal zielig, dat een mod ons als kleine kindjes moet zeggen hem niet te pestenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:42 schreef Biogarde het volgende:
Kappen met het bashen van a-child-in-chains!
En nu wil je aandacht ofzo?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Het enige wat ik uitstraal is angst en onzekerheid. En verder val ik ook nog eens op ''verkeerde'' dus het zal nooit wat worden.![]()
Foto?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Het enige wat ik uitstraal is angst en onzekerheid. En verder val ik ook nog eens op ''verkeerde'' dus het zal nooit wat worden.![]()
Zo'n persoon is een makkelijk doelwit hequote:Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dit is helemaal zielig, dat een mod ons als kleine kindjes moet zeggen hem niet te pesten
Zeik niet, bouw een image op.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet maar ik wou het gewoon even kwijt.
Ja is zo, maar ik probeerde hem nog te helpen met zijn "nog nooit gezoend" topic, maar met dit soort acties vraagt ie erom.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zo'n persoon is een makkelijk doelwit he![]()
Bwhehehequote:
Ik heb het ook niet tegen jou.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja is zo, maar ik probeerde hem nog te helpen met zijn "nog nooit gezoend" topic, maar met dit soort acties vraagt ie erom.
Ik bash hem trouwens niet he
Ik ben al zoveel gepest en uitgescholden in m'n leven dat ik het allemaal niet meer weet. Maar ik weet heus wel dat ik aan mezelf moet werken.quote:
Dan heb je iig nog een stap voor op a-child-in-chains.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben al zoveel gepest en uitgescholden in m'n leven dat ik het allemaal niet meer weet. Maar ik weet heus wel dat ik aan mezelf moet werken.
Ja dat is wel waar.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dan heb je iig nog een stap voor op a-child-in-chains.
tja... hoe oud ben je als ik vragen mag???quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
18.quote:Op zondag 10 september 2006 00:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
tja... hoe oud ben je als ik vragen mag???
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:42 schreef Biogarde het volgende:
Kappen met het bashen van a-child-in-chains!
Waar valt dan nog over te praten als je niet mag aangeven waarom?quote:Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah maagden zullen we het weer ontopic gaan houden
Ouwehoeren kan in de SC
ik vind het knap hoorquote:Op zondag 10 september 2006 18:40 schreef Spacemonkeh het volgende:
Ik ben ook nog maagd, en heb nog nooit een vriendin gehad.. nouja... zo af en toe gezoent..
Wat een ander ervan vind moet ie maar lekker zelf weten.. ik schaam me er niet voor![]()
18 jaar en 11 maandjesquote:Op zondag 10 september 2006 20:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik vind het knap hoor
hoe oud ben je?
quote:Op zondag 10 september 2006 18:40 schreef Spacemonkeh het volgende:
Ik ben ook nog maagd, en heb nog nooit een vriendin gehad.. nouja... zo af en toe gezoent..
Wat een ander ervan vind moet ie maar lekker zelf weten.. ik schaam me er niet voor![]()
en dat WIL ik zo houden tot mijn 20ste ofzoquote:Op maandag 11 september 2006 08:51 schreef Frederiqueske het volgende:
en nog altijd maagd en nog altijd niet gezoend![]()
WAHAHAquote:Op maandag 11 september 2006 09:12 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
en dat WIL ik zo houden tot mijn 20ste ofzo
Merendeel zal wel grootspraak zijn daar. En je denkt wel negatief over mij want je zegt dat je me hooguit 2 jaar te geven voor ik lig te...................doppen......quote:Op maandag 11 september 2006 09:36 schreef quickie1985 het volgende:
Mijn vriendin mod op jeugd forums afdeling liefde.. wat je daar ziet en leest is echt niet normaal. En dan heb ik het niet over 1 persoon nee soms wel over honderden (12-13 jarige), en ik denk niet negatief over jou!
Maar hij heeft nooit gezegd dat ie dat als negatief zietquote:Op maandag 11 september 2006 09:41 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Merendeel zal wel grootspraak zijn daar. En je denkt wel negatief over mij want je zegt dat je me hooguit 2 jaar te geven voor ik lig te...................doppen......![]()
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 10:24 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Maar hij heeft nooit gezegd dat ie dat als negatief ziet
Zullen we een meet opzetten?quote:Op maandag 11 september 2006 10:24 schreef Kiteless het volgende:
Als roosjeroosje1988 en a-child-in-chains elkaar nou eens een dienst bewijzen zijn we hier van hun dramaqueen-gemiep af
Ja goed maar wel een kateeeer van hier tot kweetnietwaarhoeverplekje!quote:
Haha, laat geworden?quote:Op maandag 11 september 2006 14:13 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Ja goed maar wel een kateeeer van hier tot kweetnietwaarhoeverplekje!
Snik .. ja Ik zag haar staan.. opslag verliefd.. en vele intense momenten later... werd ik wakker met een katerquote:
Nee man, Bacardi is viesquote:Op maandag 11 september 2006 14:16 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Snik .. ja Ik zag haar staan.. opslag verliefd.. en vele intense momenten later... werd ik wakker met een kater![]()
(Bacardi gotta love it!)
Nooit gehad, kom naar SCquote:Op maandag 11 september 2006 14:19 schreef quickie1985 het volgende:
Bacardi Razz met seven omhoog! is zo lekker!
Als jij gewoon ff optieft met je one-line-attention-whore gespam. zijn we hier 1 attention whore armer. niet?quote:Op maandag 11 september 2006 10:24 schreef Kiteless het volgende:
Als roosjeroosje1988 en a-child-in-chains elkaar nou eens een dienst bewijzen zijn we hier van hun dramaqueen-gemiep af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |