Ik vind dit dus zooo laag bij de grond en laf he!quote:Twee uit het Verenigd Koninkrijk afkomstige mannen hebben tot 200 uur taakstraf gekregen vanwege het honkballen met levende kalkoenen. Getuigen vertelden tegenover de rechtbank van Norwich dat het "de gruwelijkste daden van wreedheid tegen dieren" waren.
Het duo werkte via een uitzendbureau op een kalkoenenboerderij, om hier de beesten te vangen voor de slacht. De stok die zij hiervoor hadden gekregen, gebruikten zij niet als hulpmiddel voor het vangen, maar als honkbalknuppel. In april filmde iemand het in het geheim.
Volgens de advocaat van de twee deden de mannen dit onder druk van hun werkgever. Een woordvoerder van het bedrijf liet weten dat ze snel na het incident zijn ontslagen. "Wij verwelkomen de beslissing van de rechtbank. Het welzijn van onze vogels staat bij ons voorop", vertelde de woordvoerder.
Ja hé, doodknuppelen die hapquote:
Spelen met etenquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:29 schreef Camplo het volgende:
Ik heb ooit vakantiewerk gedaan bij Goossens (Astenhof) in Asten en daar voetbalden ze met slachtkippen op de aanvoer afdeling.
Licht de politie maar vast in
Ik doe altijd met komkomers, en dan zoeen tomaat aangooien en kenkerhard slaan jewait !quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:41 schreef nsfw het volgende:
En zo is het maikuuul! Jij gaat in de C1000 toch ook niet voetballen met braadzakkippen?
Zonder filmpjes geen leuk topicquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef nsfw het volgende:
Britten honkbalden met levende kalkoenen
[..]
Ik vind dit dus zooo laag bij de grond en laf he!
Wie gaat er nou spelen met eten!![]()
Wil je een filmpje?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:45 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Zonder filmpjes geen leuk topic..
Nee, best kut van die jochies..
Filmpje gekeken!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:51 schreef nsfw het volgende:
[..]
Wil je een filmpje?
http://www.meat.org/
Vet zielig man!
Lollerpwnd door een eierleggerquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:51 schreef Maikuuul het volgende:
Die filmpjes maken mij half misselijk
Nee :/ het levend afknippen van die stierenballen om vervolgens een hete staaf in hem te steken en daarna doen ze half zijn nek omdraaien en toen klikte ik op kruisjequote:Op zaterdag 9 september 2006 20:06 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Lollerpwnd door een eierlegger.
Ik kan je uit ervaring vertellen...Afrikanen zijn meesters in het spelen met eten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:33 schreef nsfw het volgende:
Spelen met eten
Kindertjes in de derdewereld maken nike voetballen zodat jij kan voetballen!
En Camplo voetbalt met een kip die een derdewereldkindje heel graag zou willen hebben!
Die beesten moet zich niet zo aanstellen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:51 schreef nsfw het volgende:
[..]
Wil je een filmpje?
Vet zielig man!
nee honkballen met komkommers en tomaten..en dan kenkerhardslaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:07 schreef Maikuuul het volgende:
Nee :/ het levend afknippen van die stierenballen om vervolgens een hete staaf in hem te steken en daarna doen ze half zijn nek omdraaien en toen klikte ik op kruisje
lul toch niet zo dom manquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die beesten moet zich niet zo aanstellen.
Verkapt ik wil aandacht en Maikuuul geeft het mij postquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die beesten moet zich niet zo aanstellen.
Ik heb wel het hele filmpje afgekeken trouwens. Met geluid aan..quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee :/ het levend afknippen van die stierenballen om vervolgens een hete staaf in hem te steken en daarna doen ze half zijn nek omdraaien en toen klikte ik op kruisje
Ik had geen geluid aan :/quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:17 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ik heb wel het hele filmpje afgekeken trouwens. Met geluid aan..
En daarom ben ik nou vegetarier.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:51 schreef nsfw het volgende:
[..]
Wil je een filmpje?
Vet zielig man!
Ach ,het zijn de excessen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:27 schreef Fetai het volgende:
En daarom ben ik nou vegetarier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |