quote:Op woensdag 27 september 2006 17:14 schreef NanKing het volgende:
Jodocus, je hoeft die website niet te spammen 1 keer was genoeg!
Danku voor de aandacht.
Ik heb precies hetzelfde probleem.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:33 schreef nihilist het volgende:
Wat mij betreft wel ja, ik heb ook zo'n oerbos tussen mijn benen, maar ja bij is het meer om
cosmetische redenen, ik heb vrij grote schaamlippen, en hiermee kan ik het iets verdoezelen.
Ik overweeg een schaamlip correctie trouwens, dan zal ik het woud wat gaan kappen denk ik.
Mijn probleem is, dat ik dus heel vaak op mijn lippen ga zitten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde probleem.En ik zit er echt al heel wat jaren mee. In groep 8 zeker al.
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:39 schreef zbigniew het volgende:
Als ik moet kiezen tussen grote schaamlippen en veel haar zou ik toch voor de schaamlippen gaan hoor.
Ja bij mij zijn het ook net 2 rosbiefen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:55 schreef nihilist het volgende:
[..]
Mijn probleem is, dat ik dus heel vaak op mijn lippen ga zitten.
Mijn ex vriendjes zeggen dus echt allemaal "he dat zijn geen lippen meer, maar lappen" hahaha wat een
lol ze dan hebben. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het ook net een rosbief is, 2 dan.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik vind een beschaafd toefje haar boven de kut wel mooi, maar veel haar aan weerszijden van de schaamlippen is, behalve een sterke visuele afknapper) ook niet handig: je kunt niet meer goed aan de gang met orale sex, en je pik blijft hangen in dat haar als je wilt binnendringen. <b>Best handig, zo'n vliegengordijn, maar voordat je het aan de kant hebt geharkt ben je zo een minuutje verder.</b>![]()
Last but not least wordt het erg smerig als er allerlei vocht in blijft hangen, en de kans dat je met haar tussen je tanden van tussen die benen vandaan komt is ook niet ondenkbaar.
Wordt het nog erger dan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:03 schreef kluivie het volgende:
Nee is in een ander topic denk ik grote schaamlippen ofzo? Pfff trouwens als je nog zo jong bent en dan al van die grote lippen hebt hoe moet het dan wel niet zijn als je kids heb gekregen?
Je moet je jarrettelles ook niet aan je lippen vastmakenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:55 schreef nihilist het volgende:
[..]
Mijn probleem is, dat ik dus heel vaak op mijn lippen ga zitten.
Mijn ex vriendjes zeggen dus echt allemaal "he dat zijn geen lippen meer, maar lappen" hahaha wat een
lol ze dan hebben. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het ook net een rosbief is, 2 dan.
"..wat een mooi vleesroosje"quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
'Uuuuuh moet je bij Roosje kijken!'
Heb je het nou over volledig wegscheren of bijwerken?quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:48 schreef Matness het volgende:
[..]
nee
maar daar zou ik dus voor geen goud wat mee willen doen, werk jezelf eens bij zeg, bah
volledig wegscheren hoeft niet, een mooi streepje is ook goedquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:12 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Heb je het nou over volledig wegscheren of bijwerken?
Een mooi driehoekje ook?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:17 schreef Matness het volgende:
[..]
volledig wegscheren hoeft niet, een mooi streepje is ook goed
Grote lippen kunnen best aantrekkelijk zijn, je kan er in iedergeval lekker op sabbelenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wordt het nog erger dan?
Ik weet nog dat ik het op de basischool het altijd verbergte (tijdens dochen na gym) door m'n handen er voor te houden maar toen zag een keer per ongeluk een meisje het en die zei iets van: 'Uuuuuh moet je bij Roosje kijken!' en in de brugklas na het zwemmen tijdens het omkleden zeiden ze er ook wat van toen ze het zagen maar daarna heb ik gelukkig niet meer in van die vreselijke omkleed situaties gezeten.
Precies!quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:34 schreef Philippe_Starck het volgende:
[..]
Grote lippen kunnen best aantrekkelijk zijn, je kan er in iedergeval lekker op sabbelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |