Nee hoor, ik zal gewoon doen wat ik toch al van plan was. Toen ik pas werd verrast met wat meer schaamhaar dan ik tot nu toe gewend was bij moderne jonge vrouwen heb ik daar na de daad dan ook vriendelijk om gevraagd, en dat kan best op een leuke manier: "Als je nou je schaamhaar een beetje bijhoudt, dan kan ik er de volgende keer nķg lekkerder bij met die tong waar je net zo gek van werd!quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:23 schreef Pluizel het volgende:
Wat ik me dan afvraag is of al die heren die nu roepen dat ze schaamhaar zo vies vinden als ze met een dame in bed liggen ook geen seks meer met haar willen hebben als het ondergoed uitgaat en ze zien schaamhaar.
*broek gaat uit* AAAH!!! doe maar weer aan!
lijkt me niet erg reëel.
quote:Op maandag 25 september 2006 23:49 schreef ondeugend het volgende:
Oh !
Natuurlijk wil ik met de mode mee ... dus zal ik de groeijeuk moeten doorstaan.
Tegen elke boom opschuren dusch... maar dan wel helemaal hip.
Ik vind een beschaafd toefje haar boven de kut wel mooi, maar veel haar aan weerszijden van de schaamlippen is, behalve een sterke visuele afknapper) ook niet handig: je kunt niet meer goed aan de gang met orale sex, en je pik blijft hangen in dat haar als je wilt binnendringen. Best handig, zo'n vliegengordijn, maar voordat je het aan de kant hebt geharkt ben je zo een minuutje verder.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:46 schreef Jodocus het volgende:
[..]
Ja! Een poll op het net wijst uit dat 61% inmiddels weer voor behaarde zone's is. Heerlijk die grote, door de natuur zelf gekweekte bossen: met recht échte poezen.....
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Last but not least wordt het erg smerig als er allerlei vocht in blijft hangen, en de kans dat je met haar tussen je tanden van tussen die benen vandaan komt is ook niet ondenkbaar.
Als je na zo'n befbeurt nog moet worden voorgesteld aan je toekomstige schoonouders, en je schoonma probeert je er discreet op attent te maken dat er een haartje tussen je tanden uitsteekt, dan geeft dat wel degelijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:21 schreef Jodocus het volgende:
[..]
Inderdaad niet, maar wat geeft dat?
![]()
Ik ken iemand die soortgelijke situatie heeft meegemaakt, was echt wel lachen toen hij dat aan me verteldequote:Op dinsdag 26 september 2006 16:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als je na zo'n befbeurt nog moet worden voorgesteld aan je toekomstige schoonouders, en je schoonma probeert je er discreet op attent te maken dat er een haartje tussen je tanden uitsteekt, dan geeft dat wel degelijk![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als je na zo'n befbeurt nog moet worden voorgesteld aan je toekomstige schoonouders, en je schoonma probeert je er discreet op attent te maken dat er een haartje tussen je tanden uitsteekt, dan geeft dat wel degelijk![]()
mmmkayquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:46 schreef Jodocus het volgende:
[..]
Ja! Een poll op het net wijst uit dat 61% inmiddels weer voor behaarde zone's is. Heerlijk die grote, door de natuur zelf gekweekte bossen: met recht échte poezen.....
![]()
Je schuift na het beffen direct aan bij de koffietafel bij pa en ma?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Waarom denken mensen toch meteen dat mij dat overkomen is?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:23 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Je schuift na het beffen direct aan bij de koffietafel bij pa en ma?Hoe moet ik me dat voorstellen?
Vind ik ook raar. Ik drink juist graag een kopje koffie vķķr het beffen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:23 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Je schuift na het beffen direct aan bij de koffietafel bij pa en ma?Hoe moet ik me dat voorstellen?
Da's alleen maar mooi. Ik neem dat soort vervelende klusjes graag van je overquote:Op woensdag 27 september 2006 14:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb liever kaal..... een streepje kan nog... maar als het hariger word hoeft het van mij niet meer!!!
dus als iemand haar heeft, is die opmindedheid ver te zoekenquote:Op woensdag 27 september 2006 02:04 schreef Openminded het volgende:
smoothy club <-perfect
.
.
streepje
.
.
bikini wax
.
.
normaal
.
.
beestachtige wildgroei
hij geeft gewoon zijn persoonlijke voorkeur ( die ik met hem deel )quote:Op woensdag 27 september 2006 14:58 schreef Laton het volgende:
[..]
dus als iemand haar heeft, is die opmindedheid ver te zoeken
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij geeft gewoon zijn persoonlijke voorkeur ( die ik met hem deel )
ik ik zeg wat vind je mooier geel of rood ... als hij dan geen oranje zegt is die persoon gelijk niet meer openminded????
beetje vreemd hoor
-edit-
sorry zag de "" niet
quote:Op woensdag 27 september 2006 16:52 schreef Mrsgod het volgende:
Van mij mogen ze lekker behaard zijn daaronder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |