quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:41 schreef A_L_N_F het volgende:
had je vader geen bord dan?
Alsof dit niet bij elke winkel kan gebeuren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:57 schreef TR08 het volgende:
Welke winkel was het? Ik weet graag waar ik niet wil komen namelijk
Ja, dat is wel achterlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:00 schreef Thomas B. het volgende:
Kan gebeuren. Wel erg triest dat ze niet om wilde ruilen
Trouwens, ze móéten 'm omruilen.
Kan idd overal gebeuren, maar ik heb nog nooit een winkel gezien waar ze 'm dan niet meteen omruilen. Ze zullen 'm eerst willen testen om omruilen zullen ze...quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alsof dit niet bij elke winkel kan gebeuren.
Ik zal nergens moeilijk doen over dat een onderdeel stuk is. Zo lang er maar zonder zeuren geruild wordtquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alsof dit niet bij elke winkel kan gebeuren.
Dat is inderdaad ongebruikelijk, maar in de OP zeurt TS over winkels die defecte onderdelen verkopen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Kan idd overal gebeuren, maar ik heb nog nooit een winkel gezien waar ze 'm dan niet meteen omruilen. Ze zullen 'm eerst willen testen om omruilen zullen ze...
mja zn klacht klopt niet iddquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ongebruikelijk, maar in de OP zeurt TS over winkels die defecte onderdelen verkopen.
Een zaak die je wil doen geloven dat je geen recht hebt op een nieuw artikel, als je vorige artikel niet werkt, is geen goede zaak. Als je niet had volgehouden, had je niks gehad. En daar hopen ze waarschijnlijk op. Hufterig en in strijd met de wet, dat ze maar snel failliet mogen gaan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef Robin2130 het volgende:
Ach, het is op zich een vrij goede zaak, alleen ik vond het ook raar dat ze hem eerst niet om wouden ruilen.
Maar verder ga ik er geen probleem van maken, want heb alweer een nieuwe die dus wel goed werkt:)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |