meer info: pdf file s49quote:Deze compacte, stijlvolle DVD Video / Audio speler is multifunctioneel. Een echte alleskunner die uiterst flexibel is met het afspelen van diverse DVD formaten. Naast DVD Video en DVD Audio 5.1 speelt deze speler tevens zelfopgenomen DVD's af (DVD-RAM, DVD-R / -RW en DVD+R / +RW). Op het gebied van CD kan de DVD-S49 overweg met CD, CD-R / -RW en (S)VCD. DivX ondersteuning (voor films en muziekvideo's) en het weergeven van JPEG foto's, MPEG4 video's en MP3 / WMA bestanden is ook geen probleem. HighMAT is een gebruiksvriendelijke menustructuur die het mogelijk maakt om deze bestanden eenvoudig te activeren.
volgens de factuur issie van 30-06-2005quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:12 schreef IkWilbert het volgende:
Hoe oud? Eventueel foto's?
kan ie aanquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:36 schreef Marc1711 het volgende:
kan die ook xvid aan of niet?
oke, en weet jij hoe het zit met ondertitels, dus srt of sub files? en is hij beschadigd? verzend je hem?quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:39 schreef Paardesnikkel het volgende:
Pas op. Beruchte oplichter dit.
zie antwoord mcwops, indien subs beschikbaar zijn, kun je die met de AB selecterenquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:25 schreef Marc1711 het volgende:
oke, en weet jij hoe het zit met ondertitels, dus srt of sub files? en is hij beschadigd? verzend je hem?
onbeschadigd en ik wil hem wel verzenden, maar dan moeten we iets afspreken over de verzendkostenquote:en is hij beschadigd? verzend je hem? want dan wil ik hem zeker te weten over nemen
40 inc verzendenquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
zie antwoord mcwops, indien subs beschikbaar zijn, kun je die met de AB selecteren
[..]
onbeschadigd en ik wil hem wel verzenden, maar dan moeten we iets afspreken over de verzendkosten
Ik ga niet hoger. Moet er al helemaal voor naar Arnhem rijden dan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:30 schreef Adelante het volgende:
Marc1711 heeft het hoogste bod so far, ik mag nu gaan werken en check vanavond even of schvvmert (of anderen) err nog iets meer voor willen bieden...
als je hem op komt halen, anders blijft het 40 inclusief verzendenquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:51 schreef uglyduckling het volgende:
35 dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |