Te duur manquote:
Gratis sms'jes.. 15 per weekquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:47 schreef Agiath het volgende:
Waarom wil je je aanmelden op hi.nl dan?
Kan op veel meer site's hoorquote:
Maar jij hebt geen buitenlandse dekkingquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Te duur man
Tele2(oke wel kut in het buitenland dat geef ik toe
)
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:51 schreef Ingridh007 het volgende:
15 smsjes met mn oude prepay
15 smsjes met mn nieuwe abbo nr
Ja ik weet niet wat dat is, kheb al een paar keer gebeld erover, ze zeggen na 2x rekening betalen heb je dekking overal...ik was in parijs vorige maand, mooi niet dat ik bereik had daar, honden...quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:50 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen buitenlandse dekking![]()
lekker onderbouwd.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
lekker onderbouwd.
voorlopig is kpn nog ruimschoots de grootste, dus heel veel mensen zijn er blijkbaar erg tevreden mee.
Ik probeer KPN af te zeikenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:00 schreef Repeat het volgende:
Je kan bij KPN ook gewoon Samsung's, Nokia's, SE's krijgen hoor...
Das waar, kpn is wel heel goed.. Alleen zo niet commercieel.. Daarom zullen ze wel dat Hi en Simyo hebben...quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:57 schreef Maikalo het volgende:
[..]
de 30 +
Ik vind dat KPN zowieso saaie telefoons heeft i.c.m. abo. Je gaat toch geen sagem met KPN halen, als je ook een Samsung met T-mobile met evenveel belminuten kan halen.
Okee, jij doet liever zaken met een duits bedrijf, nu weten we het wel. Ga je nu weer fijn buiten spelen? Wel je laarsjes aan doen hoor!quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:57 schreef Maikalo het volgende:
[..]
de 30 +
Ik vind dat KPN zowieso saaie telefoons heeft i.c.m. abo. Je gaat toch geen sagem met KPN halen, als je ook een Samsung met T-mobile met evenveel belminuten kan halen.
Ja want smsjes kosten wel 8 cent!! Dat is 1,20 per week dat je dan uit zou sparen!!!quote:
Wrijf het er nog even in ofzo..quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:04 schreef NordicBlue het volgende:
Ik heb gratis beltonen , 15 smsjes per week gratis , en 15 mmsjes gratis per week op de site van Hi
Ben ik kwijtquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:03 schreef Rio het volgende:
[..]
Okee, jij doet liever zaken met een duits bedrijf, nu weten we het wel. Ga je nu weer fijn buiten spelen? Wel je laarsjes aan doen hoor!
telfort is ook van kpn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:02 schreef JvdK het volgende:
[..]
Das waar, kpn is wel heel goed.. Alleen zo niet commercieel.. Daarom zullen ze wel dat Hi en Simyo hebben...
Bij KPN (prepaid) kosten ze overdag 27 centquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:04 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ja want smsjes kosten wel 8 cent!! Dat is 1,20 per week dat je dan uit zou sparen!!!
Pauper![]()
Dan ben je mooi in de spreekwoordelijke aap gelogeerdquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:08 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Bij KPN (prepaid) kosten ze overdag 27 cent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |