abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:40:46 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41616860
In alle 6 de edities zaten leuke persoonlijkheden bij elkaar. Toch denk ik dat de plank vaak misgeslagen wordt. Daarom dacht ik dat het wel leuk zou zijn als we BB laten zien hoe het wél moet. Welke bewoners uit de voorgaande 6 edities zou je bij elkaar zetten en waarom? Ik breng de eerste bewoner in en daarna mogen jullie aangeven wie de volgende wordt. En het belangrijkste waarom! Omdat ze heel goed bij elkaar passen óf misschien juist wel het tegenovergestelde.

Het is dus geen tournament, maar een bediscusieerde samenstelling van ons favoriete BB huis. Ben je het niet eens met een geplaatste bewoner? Laat je mening horen en probeer de persoon die de bewoner inbracht te overtuigen van je gelijk.

Ik breng als eerste bewoner in: Bart

Bart is heerlijk onaangepast en blijft lekker wie hij is. Speelt het spel in mjin ogen erg tactisch door juist níet op gekonkel en dergelijke in te gaan. Bovendien is Bart niet bang van BB, is wars van authoriteit en kan dus voor flink wat recalcitrante momenten zorgen.

Welke bewoner zetten we erbij?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_41617000
Ik stel Joost voor.

Hij kan goed met Bart opschieten sinds HBB (geweldig telefoongesprek!). Mocht het een tijdje wat rustiger zijn, dan kan hij de boel opleuken door een debat te beginnen danwel een leuk toneelspel of zelfverzonnen spelletje.
Verder is hij goed voor menig lachsalvo door zijn scherpe humor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nostalgist op 08-09-2006 17:29:41 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41617066
Ik ben dat hoofd van Bart wel zo zat. In HBB was hij ook al niet leuk, nee, geen Bart voor mij. Die zal ik ook vrij snel wegstemmen als ik de kans krijg.

Tanja
Kijk, daar hebben we nou een spraakmakend persoon waar je om kan lachen en met gekromde tenen naar kan kijken. Lekker bot, recht door zee, eerlijk, ruzie gegarandeerd. Actie wil ik!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:54:48 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41617282
Joost er meteen weer uit . Ik kan die jongen niet meer zien met zijn irritante 'spelletjes' en overdreven gedoe in het huis. Verschrikkelijkste winnaar van 5 edities BB. Opzouten dus.

Diane
Zorgde ervoor dat er altijd wel wat gaande was in het huis. Was lekker hysterisch en staat garant voor vele pittige discussies op FOK. Direct weer het huis in en gáán met die banaan!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41617441
Dan ga ik toch voor Kelly. Zoiets onwaarschijnlijks maak je zelden mee.
pi_41617936
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:00 schreef BBoon het volgende:
Dan ga ik toch voor Kelly. Zoiets onwaarschijnlijks maak je zelden mee.
En is na 1 keer ook niet meer aan te zien (zie HBB) Kelly eruit.

Dan wil ik Roel erin. Maar dan zonder Dido, anders wordt het te klef...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_41618436
Mona.

Heerlijk Amsterdams wijf.
pi_41618655
Ruud natuurlijk, omdat hij Ruud is, eigenlijk chef-BB in mijn ogen. Ik wil die knijpogen ook wel weer eens zien.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_41619327
Martin, die heb nooit een eerlijke kans gehad
you only realise what you've got, once it's gone...
100% fan van de zussies
Lost : The new season premieres on Wednesday, October 4 @ 9/8c. :)
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:21:53 #10
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41622334
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:45 schreef Nostalgist het volgende:
Ik stel Joost voor.

Hij kan goed met Bart opschieten sinds HBB (geweldig telefoongesprek!). Mocht het een tijdje wat rustiger zijn, dan kan hij de boel opleuken door een debat te beginnen danwel een leuk toneelspel of zelfverzonnen spelletje.
Verder is hij goed voor menig lachsalvo door zijn scherpe humor.
Meen je dit nou echt of ben je sarcastisch?

Bart vreet Joost met huid en haar op volgens mij...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_41622644
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:21 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Meen je dit nou echt of ben je sarcastisch?

Bart vreet Joost met huid en haar op volgens mij...
Dan heb je het telefoongesprek in HBB niet gehoord.....

Was erg vermakelijk en op heel vriendelijke toon.
pi_41624023
Dan zet ik er Frank van BB 3 in (leuk samen met diane)
pi_41624247
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:35 schreef elcastel het volgende:
Ruud natuurlijk, omdat hij Ruud is, eigenlijk chef-BB in mijn ogen. Ik wil die knijpogen ook wel weer eens zien.
pi_41624379
Ralph omdat hij als ex van Naat weinig kansen heeft gehad. Moettie wel zijn mond houden
pi_41666323
roel omdat ik denk dat hij met Bart niet door een deur kan.
Inspiratieloos!
  zondag 10 september 2006 @ 10:00:17 #16
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41668091
Het duo Pascoos mag uiteraard ook niet ontbreken

zondag 10 september 2006 @ 10:14:59 #17
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_41668213
Ik ben bang dat als wij een groep mogen samenstellen die groep alleen maar zal bestaan uit controversiële karakters, en dat je voor rust en stabiliteit toch ook de wat meer naar consensus zoekende personen uit de vorige afleveringen erin zult moeten zetten, of je moet de duur van het programma terugbrengen naar 30 dagen ipv 100 dagen.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  zondag 10 september 2006 @ 10:22:46 #18
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41668312
We kunnen Leo ook terugplaatsen voor het noodzakelijk evenwicht.

zondag 10 september 2006 @ 10:34:47 #19
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_41668462
Dat was wel een heel apart figuur, om die nou in een hokje te plaatsen, ik zou het niet kunnen. Die had heel veel latente kwaliteiten.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_41668721
Ik wil Ting graag in het huis weer een keer zien.
pi_41668988
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:51 schreef Nostalgist het volgende:
Ik wil Ting graag in het huis weer een keer zien.
Ed, die bijlft teminste lang in het huis. (ook al wordt hij weggestemd)
woef
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')