Moet 8 december bij Peak wederom 290 2003 Server doen...vorige keer 566 punten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:32 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja dat is 700.
Ik had 2 weken geleden 715.
Ben nu bezig met de 70-290.
Pittig boek maar ga proberen hem dit jaar nog te halen.
Hey EX collega, hoest met het salaris?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Moet 8 december bij Peak wederom 290 2003 Server doen...vorige keer 566 punten.
Die praktijkopdrachten![]()
Blijf het best pittig vinden
Testking's, alles...via mijn werkquote:
Als je de stof gewoon goed snapt heb je ook geen testkings nodig dus uit principe leer ik die dan ook niet wil het gewoon op eigen kracht doenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:49 schreef Chinless het volgende:
[..]
Testking's, alles...via mijn werk
thanx!quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:32 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja dat is 700.
Ik had 2 weken geleden 715.
Ben nu bezig met de 70-290.
Pittig boek maar ga proberen hem dit jaar nog te halen.
En?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Moet 8 december bij Peak wederom 290 2003 Server doen...vorige keer 566 punten.
Die praktijkopdrachten![]()
Blijf het best pittig vinden
LEER DE SIMULATIES UIT DE LAATSTE TESTKING. Als je die hebt helemaal goed heb je namelijk al 400 punten.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:32 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
En?
Heb je het gehaald?
Ik moet morgen 290 doen maar ik ben bang dat ik het niet red.
Ik zit midden in een verhuizing en had ongeveer 3,5 week om alles te kennen, nah dat lukt niet met de 290.
Mocht ik het niet halen dan ga ik eerst al die opdrachten doen uit het boek, dus ff met virtual pc een omgeving nabootsen, anders red je het nooit.
Dat gebruikt iedereen allang neem ik aan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:24 schreef Xenth het volgende:
http://www.examcollection.com/
Doe er je voordeel mee![]()
Ik heb nu mcsa2003 , en verder alleen mn ITIL en een zooi mainframe zut. Waar ik nergens meer wat aan heb.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:36 schreef Jarno het volgende:
MCSE geloof ik wel. Mijn werkgever hecht er geen waarde aan en zelf heb ik ook het idee dat ik dingen niet weet of niet kan doordat ik geen MCSE 2003 ben (wel 2000). Misschien dat Longhorn weer zoveel verandert dat het weer interessant wordt. Ik kijk altijd naar wat ik aan zo'n cursus/traject in de praktijk heb. Een stapel theoretische kennis heb ik gewoon niks aan, leuk voor aan de muur maar dat is het. Op dit moment ben ik onwijs veel bezig met SQL Server dus dat is gewoon de moeite waard dan.
2 examens om je MCSE 2000 te upgraden naar 2003. Doe je dat niet en vind een nieuwe werkgever in de toekomst het wel belangrijk dan kan je de hele Core en Electives weer opnieuw gaan doen. Bijhouden is ook altijd veel makkelijker dan het laten verstoffen en weer moeten oppakken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:36 schreef Jarno het volgende:
MCSE geloof ik wel. Mijn werkgever hecht er geen waarde aan en zelf heb ik ook het idee dat ik dingen niet weet of niet kan doordat ik geen MCSE 2003 ben (wel 2000). Misschien dat Longhorn weer zoveel verandert dat het weer interessant wordt. Ik kijk altijd naar wat ik aan zo'n cursus/traject in de praktijk heb. Een stapel theoretische kennis heb ik gewoon niks aan, leuk voor aan de muur maar dat is het. Op dit moment ben ik onwijs veel bezig met SQL Server dus dat is gewoon de moeite waard dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |