abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41736085
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 14:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

heb dr hier nog niets van gehoord... Kan dr ook weinig van vinden...
Het schijnt vroeger ook al is zo te zijn geweest.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 12 september 2006 @ 14:39:34 #52
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_41736460
MS heeft het al jaren over dynamische examens, gebakken lucht dus.
pi_41738752
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 14:39 schreef Magneet het volgende:
MS heeft het al jaren over dynamische examens, gebakken lucht dus.
Geen idee ik ben er nog geen jaren mee bezig.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_41742939
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Natuurlijk leer je vanuit de praktijk, maar daarvoor moet je wel een basis hebben, en dat krijg je niet van oefenexamentjes maken en dan even het examen doen. mcdst word bijna niet gevraagd omdat het een verwaarloosbaar certificaat is. Het enige handige is dat je een vrijstelling voor je mcsa krijgt, maar voor je mcse niet. mcsa word wel degelijk gevraagd, maar voornamelijk door bedrijven die er wel verstand van hebben (en niet door bedrijven die een helpdesker met mcse certificaten willen hebben om de naam van mcse)

Mensen zoals jij verpesten de waarde van certificaten.
Waar lees jij dat ik testkings gebruikt heb.
pi_41764039
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 18:11 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Waar lees jij dat ik testkings gebruikt heb.
Als je de discussie leest zie je dat het daarover ging.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41800627
Nee, het ging over MCDST. Dat jij daaraan Testkings koppelt is jouw probleem, wat ik wou zeggen is dat je aan zowel een boek als testkings geen ruk hebt in de praktijk. Het maakt niet uit of je voor MCDST leert, ervaring is 100x belangrijker dan het papiertje... Bedrijven zien dat echter niet in en denken dat je vaardigheden hebt als je dat papiertje hebt.
pi_41801500
Goedemiddag !, vanochtend mn Exchange gehaald en daarmee dus ook automatisch mn MCSA.
pi_41828218
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:05 schreef Aneurism het volgende:
Nee, het ging over MCDST. Dat jij daaraan Testkings koppelt is jouw probleem, wat ik wou zeggen is dat je aan zowel een boek als testkings geen ruk hebt in de praktijk. Het maakt niet uit of je voor MCDST leert, ervaring is 100x belangrijker dan het papiertje... Bedrijven zien dat echter niet in en denken dat je vaardigheden hebt als je dat papiertje hebt.
Lees het topic nog maar eens :w

Je boek kan in de praktijk heel makkelijk zijn (naslagwerk, wat wat moeilijker met je testkings is )

ik ben trouwens ook van mening dat je als goed beheerder niet je papiertje nodig hebt.
pi_41828227
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:39 schreef Joene het volgende:
Goedemiddag !, vanochtend mn Exchange gehaald en daarmee dus ook automatisch mn MCSA.
Gefeli!
pi_41828721
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Je boek kan in de praktijk heel makkelijk zijn (naslagwerk, wat wat moeilijker met je testkings is )

ik ben trouwens ook van mening dat je als goed beheerder niet je papiertje nodig hebt.
Zie hier:
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:20 schreef Raydh het volgende:
MEnsen.Wie hebben hier ervaring met mcdst

Ik niet.maar ben de mee bezig

Wat vinden jullie ervan???
I rest my case.

Zie jij Testking in de OP?
pi_41828868
quote:

[..]

Gefeli!
Dank je
pi_41828927
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:53 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Zie hier:
[..]

I rest my case.

Zie jij Testking in de OP?
Dat is niet de rest van het topic, maar goed laat maar. Kortzichtig enzo. Ga het maar weer fijn hebben over je MCDST en dat je zoveel kan vragen...
pi_41830841
Niet kan... ik doe het en krijg het ook. Bedrijven stellen het als eis, dan moeten ze er ook iets voor terug doen.
pi_41831223
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:05 schreef Aneurism het volgende:
Niet kan... ik doe het en krijg het ook. Bedrijven stellen het als eis, dan moeten ze er ook iets voor terug doen.
ik heb nog nooit MCDST als eis gezien behalve bij dat gare peak it.
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:01:25 #65
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_41832625
quote:

[..]

Het is tweeledig.
Als je een goede beheerder bent kan je het papiertje ook halen (met enige extra studie, want puur op praktijk halen verdient pas respect). Wil je overstappen naar een andere werkgever dan kan het papiertje erg handig uitkomen als je tegenover iemand staat die exact dezelfde c.v. heeft, maar niet de papieren.

Toevallig nog meegedaan aan een survey van een organisatie waarin ze vroegen naar zaken zoals promotie en salarisverhogingen n.a.v. het halen van een certificering. Vroeger was dat misschien het geval, maar op dit moment (mag ik hopen) is dat veel minder het geval.

Het is een kleine moeite, maar zeker de moeite waard is het ook niet voor jezelf is het wel voor je werkgever. Ik zit zelf in de detachering en daar is het voor de verkoopbaarheid van je mensen belangrijk dat er aantoonbare kennis is. Gelukkig is dat bij ons niet alleen op basis van papiertje, maar ook op basis van ervaring (c.v.) wat natuurlijk wel een meerwaarde heeft t.o.v. alleen ervaring.

MCDST is in mijn ogen een beetje een aanfluiting. Het is perfect voor een helpdeskmedewerker ofzo, maar niet voor een beheerder. MCSA/MCSE is alleen een beetje overkill voor de meeste 1e lijns functies dus misschien heeft het enige waarde. Zelf denk ik van niet.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_41833099
Al die MS certificaten zijn toch voornamelijk gebakken lucht... ook MCSE. Het is een miljardenbusiness waar vooral sommige werkgevers op geilen. Ik heb een aantal mensen op sollicitatie gehad die een hele lijst van die papiertjes op hun naam hadden staan, maar als het eropaan kwam viel hun kennis me heel erg zwaar tegen.
Unox, the worst operating system.
pi_41833542
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef Schorpioen het volgende:
Al die MS certificaten zijn toch voornamelijk gebakken lucht... ook MCSE. Het is een miljardenbusiness waar vooral sommige werkgevers op geilen. Ik heb een aantal mensen op sollicitatie gehad die een hele lijst van die papiertjes op hun naam hadden staan, maar als het eropaan kwam viel hun kennis me heel erg zwaar tegen.
Papier is mooi , ervaring is mooier.

Probleem is dat werkgevers geilen op de papiertjes , ik ben nu zelf ook bezig met solliciteren en liep gewoon steeds vast doordat ik niet minimaal mcsa was.

Dus nu mijn MCSA maar gehaald puur om de sollicitaties makkelijker te laten lopen.
Overigens wel gestudeerd en niet puur de testkings ,en moet zeggen heb toch weer dingetjes gevonden die ik echt niet wist.
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:41:26 #68
61485 Raydh
Niet te snel he.
pi_41833641
quote:
Gefeliciteerd joene

Heb maandag examen voor me itil :S
De liefde voor een vrouw gaat door de maag van de man
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:53:48 #69
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_41833861
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef Schorpioen het volgende:
Bij een sollicitatie moet ook gewoon goed gekeken worden naar de combi van beide. Iemand die 1e lijns support werk gedaan heeft en een MCSE heeft behaald kan je redelijk makkelijk afschrijven aangezien deze nooit in de praktijk daar optimaal gebruik van kan hebben gemaakt.

Ik snap alleen nog steeds niet waarom er zo'n commentaar is op het hele MCSE traject terwijl er genoeg certificeringen zijn (bijvoorbeeld Citrix) die nog vele malen erger zijn, maar die worden gewoon minder vaak gedaan.

Overigens is het hele certificeringstraject van Microsoft best goed alleen wordt het grotendeels verpest door organisatie zoals testking e.d. die gewoon examenvragen verkopen. Die verpesten het juist voor de goede onder ons.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_41833908
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:41 schreef Raydh het volgende:

[..]

Gefeliciteerd joene

Heb maandag examen voor me itil :S
Geen Probleem man , doe ze de groeten bij het exin
  zondag 17 september 2006 @ 00:29:54 #71
61485 Raydh
Niet te snel he.
pi_41876346
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:55 schreef Joene het volgende:

[..]

Geen Probleem man , doe ze de groeten bij het exin
Doe ik
pi_41911751
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:29 schreef Raydh het volgende:

[..]

Doe ik
Succes vandaag.
pi_42125999
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef Joene het volgende:

[..]

ik heb nog nooit MCDST als eis gezien behalve bij dat gare peak it.
Peak IT is niet enige, maar ben wel blij dat ik er weg ben. Functie wat ik nu doe (onsite support), heeft mcsdt of mcse als eis. Heb 4 opdrachten gehad met dergelijke eis. Komt niet van peak, maar van opdrachtgevers af. De opdrachten waar ik van spreek waren trouwens geen peak opdrachten.
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:51:55 #74
61485 Raydh
Niet te snel he.
pi_42286985
quote:
GEFELICITEERD JOENE.

NETJES
pi_42287599
70-270 paar weken gehaald. 921 punten, gewoon ff dat boek doorbladeren en een paar testkings maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')