Het schijnt vroeger ook al is zo te zijn geweest.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
heb dr hier nog niets van gehoord... Kan dr ook weinig van vinden...
Geen idee ik ben er nog geen jaren mee bezig.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:39 schreef Magneet het volgende:
MS heeft het al jaren over dynamische examens, gebakken lucht dus.
Waar lees jij dat ik testkings gebruikt heb.quote:Op maandag 11 september 2006 21:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Natuurlijk leer je vanuit de praktijk, maar daarvoor moet je wel een basis hebben, en dat krijg je niet van oefenexamentjes maken en dan even het examen doen. mcdst word bijna niet gevraagd omdat het een verwaarloosbaar certificaat is. Het enige handige is dat je een vrijstelling voor je mcsa krijgt, maar voor je mcse niet. mcsa word wel degelijk gevraagd, maar voornamelijk door bedrijven die er wel verstand van hebben (en niet door bedrijven die een helpdesker met mcse certificaten willen hebben om de naam van mcse)
Mensen zoals jij verpesten de waarde van certificaten.
Als je de discussie leest zie je dat het daarover ging.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:11 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik testkings gebruikt heb.
Lees het topic nog maar eens :wquote:Op donderdag 14 september 2006 14:05 schreef Aneurism het volgende:
Nee, het ging over MCDST. Dat jij daaraan Testkings koppelt is jouw probleem, wat ik wou zeggen is dat je aan zowel een boek als testkings geen ruk hebt in de praktijk. Het maakt niet uit of je voor MCDST leert, ervaring is 100x belangrijker dan het papiertje... Bedrijven zien dat echter niet in en denken dat je vaardigheden hebt als je dat papiertje hebt.
Gefeli!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:39 schreef Joene het volgende:
Goedemiddag !, vanochtend mn Exchange gehaald en daarmee dus ook automatisch mn MCSA.
Zie hier:quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Lees het topic nog maar eens :w
Je boek kan in de praktijk heel makkelijk zijn (naslagwerk, wat wat moeilijker met je testkings is)
ik ben trouwens ook van mening dat je als goed beheerder niet je papiertje nodig hebt.
I rest my case.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:20 schreef Raydh het volgende:
MEnsen.Wie hebben hier ervaring met mcdst![]()
Ik niet.maar ben de mee bezig![]()
Wat vinden jullie ervan???
Dank jequote:
Dat is niet de rest van het topic, maar goed laat maar. Kortzichtig enzo. Ga het maar weer fijn hebben over je MCDST en dat je zoveel kan vragen...quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:53 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Zie hier:
[..]
I rest my case.
Zie jij Testking in de OP?
ik heb nog nooit MCDST als eis gezien behalve bij dat gare peak it.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:05 schreef Aneurism het volgende:
Niet kan... ik doe het en krijg het ook. Bedrijven stellen het als eis, dan moeten ze er ook iets voor terug doen.
Het is tweeledig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Lees het topic nog maar eens :w
Je boek kan in de praktijk heel makkelijk zijn (naslagwerk, wat wat moeilijker met je testkings is)
ik ben trouwens ook van mening dat je als goed beheerder niet je papiertje nodig hebt.
Papier is mooi , ervaring is mooier.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef Schorpioen het volgende:
Al die MS certificaten zijn toch voornamelijk gebakken lucht... ook MCSE. Het is een miljardenbusiness waar vooral sommige werkgevers op geilen. Ik heb een aantal mensen op sollicitatie gehad die een hele lijst van die papiertjes op hun naam hadden staan, maar als het eropaan kwam viel hun kennis me heel erg zwaar tegen.
Gefeliciteerd joenequote:Op donderdag 14 september 2006 14:39 schreef Joene het volgende:
Goedemiddag !, vanochtend mn Exchange gehaald en daarmee dus ook automatisch mn MCSA.
Bij een sollicitatie moet ook gewoon goed gekeken worden naar de combi van beide. Iemand die 1e lijns support werk gedaan heeft en een MCSE heeft behaald kan je redelijk makkelijk afschrijven aangezien deze nooit in de praktijk daar optimaal gebruik van kan hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef Schorpioen het volgende:
Al die MS certificaten zijn toch voornamelijk gebakken lucht... ook MCSE. Het is een miljardenbusiness waar vooral sommige werkgevers op geilen. Ik heb een aantal mensen op sollicitatie gehad die een hele lijst van die papiertjes op hun naam hadden staan, maar als het eropaan kwam viel hun kennis me heel erg zwaar tegen.
Geen Probleem man , doe ze de groeten bij het exinquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:41 schreef Raydh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd joene![]()
Heb maandag examen voor me itil :S
Doe ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen Probleem man , doe ze de groeten bij het exin![]()
Succes vandaag.quote:
Peak IT is niet enige, maar ben wel blij dat ik er weg ben. Functie wat ik nu doe (onsite support), heeft mcsdt of mcse als eis. Heb 4 opdrachten gehad met dergelijke eis. Komt niet van peak, maar van opdrachtgevers af. De opdrachten waar ik van spreek waren trouwens geen peak opdrachten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb nog nooit MCDST als eis gezien behalve bij dat gare peak it.
GEFELICITEERD JOENE.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:39 schreef Joene het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |