Geloof me, dat wil je niet weten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:47 schreef P-azz het volgende:
wat is ITIL?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:48 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je niet weten.
* gillend wegrent uit dit topic *
Ik heb niet gelezen wat ik zojuist geplakkerd heb, want het was te saai.quote:ITIL staat voor Information Technology Infrastructure Library en is ontwikkeld als een referentiekader voor het inrichten van een ICT organisatie. De trainingen die ontwikkeld zijn behelzen slechts een tweetal sets uit de library en hebben als primaire doel de kwaliteit van de dienstverlening (Service Management) te structureren en te verbeteren. Service Management bestaat uit de sets Service Delivery en Service Support, ofwel het leveren van diensten en het ondersteunen van diensten.
Itil staat voor IT Infrastructue Libraryquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:49 schreef NordicBlue het volgende:
Maar wat is ITIL dan
iTIl StaaT vOor InfOrmATioN TecHNOloGY inFRasTRuCTuruH lIBrarY en Is oNTWikKeLD alS eEN REfeRenTiEKaDah VOor ut InrIChtUh VaN eeN ict ORGanIsaTIE. Duh TraINiNGuh Die OnTWikKelD ZijN bEhELzuh SLecHTS eEn TweETAL setS uIT Duh LibRAry en HebBUH alS prIMaiRuh dOEl DUh kWALitEIt VAN dUH diENstVErLEniNg (seRVIcuH ManAgeMENt) tuH sTRUCtuRerUH eN TUh vERbETeruH. SErviCUH mANagEmENt BEsTAat uIT Duh sETS sErVIcuH deLIverY en SerVICuh SUppoRT, ofWeL ut LEVEruh VAN dieNStUh EN uT OnderSTeuNUH van DIenSTUh.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb niet gelezen wat ik zojuist geplakkerd heb, want het was te saai.
Nee dat niet.Als dat zo was,was het wel anders geweestquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:48 schreef Biancavia het volgende:
Is dat net zoiets als een ODOL?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:53 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
iTIl StaaT vOor InfOrmATioN TecHNOloGY inFRasTRuCTuruH lIBrarY en Is oNTWikKeLD alS eEN REfeRenTiEKaDah VOor ut InrIChtUh VaN eeN ict ORGanIsaTIE. Duh TraINiNGuh Die OnTWikKelD ZijN bEhELzuh SLecHTS eEn TweETAL setS uIT Duh LibRAry en HebBUH alS prIMaiRuh dOEl DUh kWALitEIt VAN dUH diENstVErLEniNg (seRVIcuH ManAgeMENt) tuH sTRUCtuRerUH eN TUh vERbETeruH. SErviCUH mANagEmENt BEsTAat uIT Duh sETS sErVIcuH deLIverY en SerVICuh SUppoRT, ofWeL ut LEVEruh VAN dieNStUh EN uT OnderSTeuNUH van DIenSTUh.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar zo'n proefexamen, ik neem aan dat je daar wat meer praktische vragen krijgt?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:46 schreef Raydh het volgende:
Help,Woensdag aanstaande mijn examen voor ITIL Foundation?
Hoe gaat het te werk <<<![]()
En weet iemand nog proefexamens.Hier op het bedrijf hebben we er ma 2
Tis wel een ontzettende brakke saaie stof![]()
Heeft ermee te maken jah(een miniskuul deel weliswaar)quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:05 schreef DAMH het volgende:
ITIL,, SLAtje toch,, service level agreement ofsow als ik het goed heb onthouden
Da's een hele ITIL-term. Nu de andere duizend of zo nogquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:05 schreef DAMH het volgende:
ITIL,, SLAtje toch,, service level agreement ofsow als ik het goed heb onthouden
Dont push your luckquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:09 schreef Dromer het volgende:
[..]
Da's een hele ITIL-term. Nu de andere duizend of zo nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |