Tuurlijk. Maar omdat ik zo hoogopgeleid ben is het natuurlijk onbetaalbaar om mij van dat pauper werk te laten doen, dus ga ik iets belangrijks met mijn leven doenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:06 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Ok, dus als jij alles dus kunt, Onze CV- instalatie heeft kuren, kom je er wat aan doen?![]()
Ik had het niet willen missen. Het komt best vaak van pas, bijv bij het leren of begrijpen van een nieuwe taal (vooral romaanse talen) is kennis van latijn en in wat mindere mate grieks erg handig. Je kan onbekende woorden dankzij latijnse of griekse oorsprong/stam vaak toch vertalen en je begrijpt meer van etymologie van woorden. Ik heb door het vele vertalen ook een beter taalgevoel gekregen en een diepgaand grammaticaal inzicht.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:50 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Verouderd, niet ouder. Erg slim ben je toch niet. Ik zou in ieder geval niemand aanraden om latijn en grieks erbij te nemen.
Dat is inderdaad het idee er achter. (niet dat ik dat toepasquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:36 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik had het niet willen missen. Het komt best vaak van pas, bijv bij het leren of begrijpen van een nieuwe taal (vooral romaanse talen) is kennis van latijn en in wat mindere mate grieks erg handig. Je kan onbekende woorden dankzij latijnse of griekse oorsprong/stam vaak toch vertalen en je begrijpt meer van etymologie van woorden. Ik heb door het vele vertalen ook een beter taalgevoel gekregen en een diepgaand grammaticaal inzicht.
Gekkenhuizen zitten vol met figuren die athedinges hebben gedaan. Ik weet in Haarlem wel zo een huis, er zitten een paar die waren drs en zo. Die mensen zitten nu de hele dag met hun onderlip te spelen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:59 schreef Met-Yvana het volgende:
Niet helemaal goed in mijn bovenkamer? Ik doe Atheneum ! En ik ben niet echt onder de indruk van je analyses betreffende psyche, aangezien je een stratenmakertje bent en geen psycholoog![]()
Ik kijk jou en andere hoger opgeleiden er niet voor aan. Ik ben blij dat jullie er zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:57 schreef JohanDaButcher het volgende:
Labiele menschen die jammer genoeg eenen hoog IQ hebben (Met-Yvana) bezorgen onsch een slechten naam.
HAHAHAHA!!!!!! PWND!!!! IK HEB 140!!!!!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:02 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik kijk jou en andere hoger opgeleiden er niet voor aan. Ik ben blij dat jullie er zijn.![]()
En ik heb zelf een IQ van 130, lijkt me ook niet slecht.![]()
Je bent slager.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:05 schreef JohanDaButcher het volgende:
Ook al heb ik wel 140, vraag Skazminko maar wat er van toegepast wordt
Je kent je talenquote:
Hij heeft klas 4 gymnasium twee keer moeten doen, hij heeft een baantje bij de slager, en bij zit de hele dag op msn, zich af te trekken op rap nummers, omdat hij die zo goed vindt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:05 schreef JohanDaButcher het volgende:
Ook al heb ik wel 140, vraag Skazminko maar wat er van toegepast wordt
Dank voor de supportquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:33 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Hij heeft klas 4 gymnasium twee keer moeten doen, hij heeft een baantje bij de slager, en bij zit de hele dag op msn, zich af te trekken op rap nummers, omdat hij die zo goed vindt.![]()
En hij is wat megalomaan. Ik ben slim en jullie zijn dom!!![]()
![]()
![]()
Je hebt op z'n minst een totale verwrongen beeld van de werkelijkheid. Je denkt namelijk dat de wereld om jou draait, iets waar wel meer mensen last van hebben van jouw zelfgekozen stand. Niks mis mee, als je de humor er maar van in ziet. Echter, je neemt je vooral zelf serieus. Een situatie waarin je op dit forum maar vooral in het werkelijke leven je onsterfelijk belachelijk gaat maken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:59 schreef Met-Yvana het volgende:
Niet helemaal goed in mijn bovenkamer? Ik doe Atheneum ! En ik ben niet echt onder de indruk van je analyses betreffende psyche, aangezien je een stratenmakertje bent en geen psycholoog![]()
Baas boven baas he?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:05 schreef JohanDaButcher het volgende:
[..]
HAHAHAHA!!!!!! PWND!!!! IK HEB 140!!!!!!![]()
*hopelijk dringt het sarcasme door*
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:28 schreef iz0r het volgende:
100 natuurlijk, IQ is niets meer dan een index-cijfer, hoe zou je ooit intelligentie ooit kunnen classificeren als zijnde iets absoluuts
Kijk hier: IQquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:03 schreef cheqy het volgende:
[..]
Baas boven baas he?![]()
Maar wat moet de gemiddelde score zijn, 90 of zo?
Intelligent? Je weet niet eens het woord 'forum' in meervoud te spellen in je fotoboek...quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:21 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik vind het best erg dat jullie zo jaloers op mij zijn...maar ik kan er toch ook niks aan doen dat ik zo intelligent en bemiddeld ben?
quote:Mijn favo forums zijn toch wel de Klaagbaak en Lifestyle.
Ja maar het is een relatieve schaal, gebaseerd op een "normgroep". Niks absoluuts dus. Dat betekent dus als er meer mensen met een hoog IQ komen, dat dat het gemiddelde IQ dus omhoog gaat, en aangezien IQ 100 per definitie het gemiddelde IQ is, moet dat bijgesteld worden en gaan IQ's groter dan 100 daardoor dus omlaag. Maw: hoe hoger je IQ, hoe meer het devalueert en dus hoe lager het wordt. Wij slimme mensen zijn wat dat betreft "gebaat" bij veel domme mensen, want hoe meer domme mensen er komen, hoe hoger ons IQ wordt!quote:
Laat me even naast mijn schoenen lopen wil je?quote:Op zondag 10 september 2006 11:57 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja maar het is een relatieve schaal, gebaseerd op een "normgroep". Niks absoluuts dus. Dat betekent dus als er meer mensen met een hoog IQ komen, dat dat het gemiddelde IQ dus omhoog gaat, en aangezien IQ 100 per definitie het gemiddelde IQ is, moet dat bijgesteld worden en gaan IQ's groter dan 100 daardoor dus omlaag. Maw: hoe hoger je IQ, hoe meer het devalueert en dus hoe lager het wordt. Wij slimme mensen zijn wat dat betreft "gebaat" bij veel domme mensen, want hoe meer domme mensen er komen, hoe hoger ons IQ wordt!
Sommige mensen zeggen trouwens ook dat het totale IQ van de mensheid een constante is. En de wereldbevolking neemt nog steeds toe... you do the math.
quote:Op zondag 10 september 2006 11:57 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja maar het is een relatieve schaal, gebaseerd op een "normgroep". Niks absoluuts dus. Dat betekent dus als er meer mensen met een hoog IQ komen, dat dat het gemiddelde IQ dus omhoog gaat, en aangezien IQ 100 per definitie het gemiddelde IQ is, moet dat bijgesteld worden en gaan IQ's groter dan 100 daardoor dus omlaag. Maw: hoe hoger je IQ, hoe meer het devalueert en dus hoe lager het wordt. Wij slimme mensen zijn wat dat betreft "gebaat" bij veel domme mensen, want hoe meer domme mensen er komen, hoe hoger ons IQ wordt!
Sommige mensen zeggen trouwens ook dat het totale IQ van de mensheid een constante is. En de wereldbevolking neemt nog steeds toe... you do the math.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |