angstquote:
Dat ik eigenlijk ook wil stoppen met roken, maar telkens "doe ik morgen" tegen mezelf zeg...quote:
Dit is mijn eerste poging ooit om te stoppen, denk als ik gewoon een vriend had gehad die rookte ik niet zou proberen te stoppenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:51 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk ook wil stoppen met roken, maar telkens "doe ik morgen" tegen mezelf zeg...![]()
Dus je vriend rookt niet?quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste poging ooit om te stoppen, denk als ik gewoon een vriend had gehad die rookte ik niet zou proberen te stoppen.
Ik denk dat ie pissed is omdat we zijn naam straks niet meer mogen gebruiken?!...quote:
Wat een schok dat iets wat ik niet leuk vind, wel door jou wordt gewaardeerd...quote:
hebben pas 2 weken ofzo...maar ik geloof dat hij al 20 jaar gestopt is met roken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dus je vriend rookt niet?
Deed hij dat al niet of issie ook recentelijk gestopt?
Suuc6 iig!!
Ik begin morgen met stoppen.........of iig met stoppen te stoppen...![]()
Pas 2 weken?? En je gaat nu al het roken voor 'm opgeven?? Damn, je zult wel erg in luf zijn dan he??quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hebben pas 2 weken ofzo...maar ik geloof dat hij al 20 jaar gestopt is met roken.
Gezellig, de druppels houden een trio, en jouw vrouw wil graag het "resultaat" van dat trio opdrinken? YUK!quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:16 schreef buzzer het volgende:
Een echtgenote die altijd de lege blikjes controleert of ze wel echt leeg zijn, en bij de aanwezigheid van 3 fucking druppels roept dat er nog een hele slok in zit
Dan zijn ze nu opquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:14 schreef HostiMeister het volgende:Mijn ijsjes zijn op Er was er nog een!
Een echtgenote die vanaf haar werk mij aan het werk zet. Ze zit maar te hameren dat al de was weggewerkt moet worden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:16 schreef buzzer het volgende:
Een echtgenote die altijd de lege blikjes controleert of ze wel echt leeg zijn, en bij de aanwezigheid van 3 fucking druppels roept dat er nog een hele slok in zit
Wees blij dat je de was er in kan gooien en de knop kan indrukken zonder je zorgen te maken over de restquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:11 schreef cheqy het volgende:
[..]
Een echtgenote die vanaf haar werk mij aan het werk zet. Ze zit maar te hameren dat al de was weggewerkt moet worden.
Omdat ik toevallig nu een keer thuis ben.![]()
* cheqy gooit er nog een wasje in
Laat me klagen wil je?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:17 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Wees blij dat je de was er in kan gooien en de knop kan indrukken zonder je zorgen te maken over de rest![]()
Vroeger, in grootmoeders tijd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |