ik ben 5 min gelede begonne en zit op 10 mb :Squote:Op donderdag 14 september 2006 16:15 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wat wil je ook, die patch server wordt toch bruut genomen nu.Ik ben nu al 1.5 uur bezig met updaten en ik zit op 170 mb van de 470.
![]()

Beter die Broad Head Arrow updatequote:Op donderdag 14 september 2006 12:18 schreef torn_Machina het volgende:
Pre-order pack kost je niks meer, je moet meestal een kleine aanbetaling doen op het totale bedrag.
Ow jah en veel skill updates.![]()
[..]

Jullie mogen straks alles nog laden met PvE weekend.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:06 schreef Borreke het volgende:
khoefde maar 4000 files te downe toen ik met mn char wilde spele, iets van 15 mb, wrm heb je dan zoveel bk?

en mits je 'm eerst kan farmen uiteraard... dat schakelen gaat nog niet echt best :-(quote:Op woensdag 13 september 2006 13:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mits je hem weer makkelijk kan verkopen uiteraard...

Wel een lekker pijpmondje en een geile blik op die foto. Maar daar heb je het dan ook wel mee gehad verder denk ik zoquote:Op donderdag 14 september 2006 21:40 schreef EricG het volgende:
Trolls. Minotaurs.
Btw wat vinden jullie van dat wijf in Ruzbeh z'n avatar?

Nee das mijn avatar met dat pijpmondjequote:Op donderdag 14 september 2006 21:51 schreef Borreke het volgende:
[..]
Wel een lekker pijpmondje en een geile blik op die foto. Maar daar heb je het dan ook wel mee gehad verder denk ik zo

khou ni zo van die oostblok sletjesquote:Op donderdag 14 september 2006 21:53 schreef EricG het volgende:
[..]
Nee das mijn avatar met dat pijpmondje![]()
Ruzbeh is met die lelijke jap
- edit- Hihi ik was te snel

Over wie heb je 't nou?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:55 schreef Borreke het volgende:
[..]
khou ni zo van die oostblok sletjes![]()

Dit is het oostblok sukkelquote:Op donderdag 14 september 2006 21:56 schreef Borreke het volgende:
[..]
die aziaat of japanner of wat ook iig dat oostblok gespuis![]()

ik ben niet zo geografisch aangelegd, anywayquote:Op donderdag 14 september 2006 22:01 schreef EricG het volgende:
[..]
Dit is het oostblok sukkel
[afbeelding]
Japan ligt daar een paar km vandaan.

Zo is 't! Zweden zijn lekker!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:02 schreef Borreke het volgende:
[..]
ik ben niet zo geografisch aangelegd, anyway
1 pot nat
allemaal verre van neukbaar
geef mij maar een lekkere zweedse met dikke harries!

die site ken ik alquote:Op donderdag 14 september 2006 22:05 schreef EricG het volgende:
[..]
Zo is 't! Zweden zijn lekker!
Check deze site: http://www.snyggast.se
Lekkere zweedse sletjes in die chatbox![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |