Wees blij dat je mama eten voor je maakt.Zeikerdquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:17 schreef Nawien het volgende:
GVD zit je op je werk en denk je ff wat boterhammen te eten.
Dus ik pak de door mijn moeder gesmeerde boterhammen uit de tas. Ik zit te hopen op lekker beleg. Wat krijg ik, godverdomme. Bruin brood met kaas en vlees. GVD dat had ik gisteren al, en eergisteren ook. Ik kan ook niet ff snel naar de mac of appie omdat ik hier alleen ben. AAARGHHHH KANKER BROOD
![]()
Ga het huis uit mens!quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:27 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik ben 20, maar mijn moeder staat vroeg op![]()
lachwekkend? Kan je aangeven wat je er precies lachwekkend is? Als dat namelijk de maatstaf is, dan is alles lachwekkend Want mijn moeder wast mijn kleren, kookt, maakt schoon. Dingen die ik ook allemaal zelf kanquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:08 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[..]
Vind het lachwekkend. Deed ik als kleuter al zelf
Denk et ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:10 schreef appelsap het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie moeder je brood niet smeert.
Wie zegt dat ik niet blij ben? Het beleg was alleen niet goed te doen. Net overigens heerlijk gebrunched. Moeder had eitjes gebakkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:16 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Wees blij dat je mama eten voor je maakt.Zeikerd![]()
Heb je je mama ook een dikke knuffel gegeven en dankje wel gezegd. " Mama dankje het was heerlijk."quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet blij ben? Het beleg was alleen niet goed te doen. Net overigens heerlijk gebrunched. Moeder had eitjes gebakken![]()
Dat niet, maar ik geef wel altijd complimenten over het eten. Want ook al is mijn beleg niet altijd super, het eten wat mijn moeder kookt is altijd heerlijk. Gelukkig is mijn moeder surinaams en niet mijn vaderquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je je mama ook een dikke knuffel gegeven en dankje wel gezegd. " Mama dankje het was heerlijk."![]()
Je moeder is dus zo'n "Big Momma"quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:33 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik geef wel altijd complimenten over het eten. Want ook al is mijn beleg niet altijd super, het eten wat mijn moeder kookt is altijd heerlijk. Gelukkig is mijn moeder surinaams en niet mijn vader![]()
Nu bijvoorbeeld zit ik weer te etenDit keer is het brood met kip die me moeder heeft gemaakt
![]()
![]()
nee man, hoe kom je daarbijquote:
Mama'squote:Op zaterdag 9 september 2006 14:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet blij ben? Het beleg was alleen niet goed te doen. Net overigens heerlijk gebrunched. Moeder had eitjes gebakken![]()
Jaa zeker, maar ik had alleen een kaas op me brood die ik niet lusttequote:
Nee man, roggebrood en kaas for t3h pwnagequote:Op zaterdag 9 september 2006 17:51 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jaa zeker, maar ik had alleen een kaas op me brood die ik niet lustte![]()
Vers wit brood, met boter en jonge kaas![]()
Mits barbecue aanwezig, ga ik voor de eerste...quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:31 schreef P-azz het volgende:
[afbeelding]
OF
[afbeelding]
Welke prefereer jij Nawien?
Brood wat donkerder dan mijzelf is eet ik uit principe nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee man, roggebrood en kaas for t3h pwnage
Als ik dat zou zeggen zou ik uitgehongerd zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:04 schreef Nawien het volgende:
[..]
Brood wat donkerder dan mijzelf is eet ik uit principe niet![]()
JE MOET HET ook IN EEN KOELBOKS DOEN!! !!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:24 schreef Nawien het volgende:
[..]
En vervolgens sterven ze aan de schimmel die er dan op zit. Goed plan![]()
Hahaha, ik lust gewoon geen donker brood. Bruin brood gaat wel, maar dat pikzwartequote:Op zaterdag 9 september 2006 18:21 schreef nsfw het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen zou ik uitgehongerd zijn![]()
Vis het maar uit prullenbak danquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:33 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
JE MOET HET ook IN EEN KOELBOKS DOEN!! !!!
Serieusquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:17 schreef Nawien het volgende:
GVD zit je op je werk en denk je ff wat boterhammen te eten.
Dus ik pak de door mijn moeder gesmeerde boterhammen uit de tas. Ik zit te hopen op lekker beleg. Wat krijg ik, godverdomme. Bruin brood met kaas en vlees. GVD dat had ik gisteren al, en eergisteren ook. Ik kan ook niet ff snel naar de mac of appie omdat ik hier alleen ben. AAARGHHHH KANKER BROOD
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |