Ga naar de winkel, haal zelf beleg waar je zin in hebt en leg dat klaar met een briefje.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:33 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zeker, probleem is alleen dat ik dit bijna 6 jaar eet. Elke week, zeker wel 3x. Nu is het genoeg![]()
Opzich een heel goed plan, maar dan ben ik dan weer te lui voorquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga naar de winkel, haal zelf beleg waar je zin in hebt en leg dat klaar met een briefje.
"mama vandaag wil ik eens wat anders.
Heb het zelf gekocht, goed he. Jij mag het smeren zoals je al jaren met plezier
voor mij doet, dankje wel. Kus kus kus. "
Beenham en ardennen boterhamworst ofzoiets.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
van mij mag je hem hebben. Wat voor broodbeleg heb jij?![]()
Ik zit nu in een ander bedrijf. Zit in de detachering. Maargoed, maandag begin ik bij de overheid dus dan is er weer een gesubsidieerde kantine, dus lage prijzen![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:40 schreef P-azz het volgende:
[..]
heb jij ook charmante broodtrommel van je ma gekregen?
[afbeelding]
Dan heb je helemaaal niks te zeiken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
Opzich een heel goed plan, maar dan ben ik dan weer te lui voor![]()
Zucht, 20 jaar en al te lui voor naar de winkel te gaan en een klein briefje te schrijven.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
Opzich een heel goed plan, maar dan ben ik dan weer te lui voor![]()
Ja dat vind ik goed. Lief van jequote:Op vrijdag 8 september 2006 10:41 schreef appelsap het volgende:
[..]
Beenham en ardennen boterhamworst ofzoiets.
Die laatste wil ik wel met je ruilen.
Nou dan moet dat laatste dagje vieze boterhammen er echt nog wel bijkunnen!
dat is echt wel lelijk. Je moet wel pleiten voor een broodtrommel. Zoneen met zon postelastiek eromheen. EN dan op je bagagedrager binden elke ochtend. Nawien goes working! En wel fluiten onderweg he?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Mijn projectleider had zo een ding. Zat ook een sticker op. Bernard's Broodtrommeltje. Nou toen ik dat zag![]()
![]()
![]()
Maar om je vraag te beantwoorden, nee, ik heb van die plastic zakjes met een knoop erin
Zie je wel, je lust het wel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:43 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja dat vind ik goed. Lief van je![]()
Er is alleen 1 probleem. Uit wanhoop heb ik de ene al opgegeten. van de boterham met vlees zijn alleen de korsten over. wel heb ik een broodje kaas in de aanbieding![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zucht, 20 jaar en al te lui voor naar de winkel te gaan en een klein briefje te schrijven.
Bel een vriend/vriendin, of ze je wat willen brengen.
geen gegeven paardquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:17 schreef Nawien het volgende:
GVD zit je op je werk en denk je ff wat boterhammen te eten.
Dus ik pak de door mijn moeder gesmeerde boterhammen uit de tas. Ik zit te hopen op lekker beleg. Wat krijg ik, godverdomme. Bruin brood met kaas en vlees. GVD dat had ik gisteren al, en eergisteren ook. Ik kan ook niet ff snel naar de mac of appie omdat ik hier alleen ben. AAARGHHHH KANKER BROOD
![]()
Nee ik vond het absoluut niet lekker. Weggespoeld met thee nog. Het enige wat zuurder is als mijn brood is een lege maagquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:44 schreef appelsap het volgende:
[..]
Zie je wel, je lust het wel.
Nee ik ruil niet tegen kaas!![]()
Ik ga met de treinquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:43 schreef P-azz het volgende:
[..]
dat is echt wel lelijk. Je moet wel pleiten voor een broodtrommel. Zoneen met zon postelastiek eromheen. EN dan op je bagagedrager binden elke ochtend. Nawien goes working! En wel fluiten onderweg he?
Dan onder je arm.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:46 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik ga met de trein, maar ik zie het wel al voor me
![]()
lekkere wijven in de treinquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:46 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik ga met de trein, maar ik zie het wel al voor me
![]()
Dan kan niet met deze tassen. Die hangen aan 2 koortjes per schouder aan je rug, lekker laagquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:50 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dan moet je hem zo kei hoog op je rug doen.
Neem een andere tas.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:51 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dan kan niet met deze tassen. Die hangen aan 2 koortjes per schouder aan je rug, lekker laag
Jij zegt keiquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:50 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dan moet je hem zo kei hoog op je rug doen.
Nee man, deze is lekker klein en pimpin. Ik heb thuis wel een grotere en een survival tas, maar das teveel van het goedequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |