Dit topic is voor oldbiesquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
Waarom heb je je fotoboekje helemaal leeg gehaald joh?
1 2 posts maarquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit topic is voor oldbies![]()
KSSSSSST!
En de rex, heb je die nog welquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:58 schreef Orthello het volgende:
Omdat het allemaal zoooo vreselijk zwaar verouderd was. Die fot met die poes in mijn nek moet eigenlijk ook weg. Tegenwoordig heb ik veeeeeeeeeeeel minder haar, en veeeeeel grotere inhammen
Ach ja.. ouderdom komt met gebreken.
Ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:58 schreef Orthello het volgende:
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:58 schreef Orthello het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik veeeeeeeeeeeel minder haar, en veeeeeel grotere inhammen
Ik ook niet..quote:
Ik vind jou nu veel knapper zelfsquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Ik ben nog even fris en fruitig als een aantal jaren geleden..
Nu zelfs met meer haar!
Op mn hoofd that is
Lijkt me geil Joene!quote:
Klinkt goed Tal, Leasebak van de zaakquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:30 schreef Tally het volgende:
Maandag mag ik opgesprek komen voor een andere baan bij de Mercedes
Yo Brosser , als ik deze haal ben ik MCSA.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:41 schreef Armageddon het volgende:
Jij met je examens Brosser
En ripley en tally zijn beebs
Ik ben al jaren SWHMU.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Yo Brosser , als ik deze haal ben ik MCSA.
I know that !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |