Dat is ook precies wat ze doen. Maar dan heb je nog digitale tv nodig, want Film1 is alleen maar digitaal te krijgen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:38 schreef SunChaser het volgende:
Ze kunnen bij film1 toch gewoon dat kanaal ongecodeerd opengooien
Hoeren zijn tquote:Op maandag 12 februari 2007 19:02 schreef Mike het volgende:
want Film1 is alleen maar digitaal te krijgen.
Het is zelfs gratis, dat digitale tv (althans, hier bij Casema). Je gaat pas extra betalen als je extra zenders wil hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:39 schreef Hapertje het volgende:
Of wees niet zo zuinig en betaal 8,95 per maand! Misshien kan je wel een proefabonnementje eruit krijgen!
quote:Geachte heer Ritzen,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Film1 en Sport1 worden in de periode van 16-02 tot en met 26-02 gratis uitgezonden door de provider @Home. Helaas zult u dus geen gebruik kunnen maken van deze actie. Het is een initiatief van @Home en Tele2 staat hier buiten.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Tele2
Voor meer informatie over onze diensten en antwoord op veelgestelde vragen kunt u ook terecht op onze online klantenservice op www.tele2.nl/klantenservice
Heeft u naar aanleiding van deze mail toch nog vragen?
Onze Klantenservice is per e-mail 24 uur per dag bereikbaar via het contactformulier op www.tele2.nl/contactformulier en telefonisch 7 dagen per week van 8:00-22:00 uur op 0900-2411602.
Neequote:
[size=80]quote:
dat hebben z'n ouders gedaan denk ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[size=80][/size]
Waarom heb je dan ook voor Tele2 gekozen?![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat hebben z'n ouders gedaan denk ik![]()
Je woont niet toevallig in de buurt he?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit nog te dubben over of ik het op Pro Sieben óf op Film1 ga kijken. Wat een luxe.
Is te doen: een half uurtje van hier ongeveerquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Als je Roermond in de buurt vindt?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |