een ban hier is normaal geen FoBo banquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:25 schreef Djep het volgende:
[..]
hoi jimboalles goed hier...
mss is ze wel, maar straks heb je weer een ban...en dan moet ik je weeeeeeeer missen
![]()
als je van het duizend keer overdone "emotioneel" zingen van de nieuwe Hazes houdt... go for it.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:24 schreef toxikon het volgende:
iemand die de stream met de kampsjaken volgt?
Ga maar gewoon lekker slapen. Ik hou de boel wel voor je in de gaten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een ban hier is normaal geen FoBo banaleen als je t aankondigd in je fobo word het een foboban
Day .. estaan dr 3 uur bans , dan kan ik ff gaan slapen als je me 3uur bannen wil?
Hij kan nu iig preventief geruimd worden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:29 schreef Coraatje het volgende:
denkt etiennen dat hij ondekt gaat worden ofzo?
das nou t hele eieren etenquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ga maar gewoon lekker slapen. Ik hou de boel wel voor je in de gaten.
Fokken mag, klieren niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
das nou t hele eieren etenik kan niet slapen en nu ben ik aant fokken dus
doodsverwensing , banquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij kan nu iig preventief geruimd worden.
zal er morgen wel een hele boze bb brief komen zwembad waar iets van een waarschuwings bord staat met over alcohol en zwemmen,roken in een slaapkamer,lamp gesloopt en dat wat morgen nog blijkt ...quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hillie heb net de verlichting gesloopt bij de zussies
maakt niet uit joh. hilde is een lichtpuntje in de duisternis toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hillie heb net de verlichting gesloopt bij de zussies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |