oja was een samenvattingquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:15 schreef Jimbo het volgende:
e10 rook , janine word boos komt kleine ruzie janine drijgt met familie janine moet deaud.
punt
ik zou me een beetje inhouden met je wensenquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:15 schreef Jimbo het volgende:
e10 rook , janine word boos komt kleine ruzie janine drijgt met familie janine moet deaud.
punt
was 3 tellen ofzo..quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:16 schreef Anitra het volgende:
Ik zet dus net te laat de streams aan en heb heel de tirade van Janine gemist
Janine was niet de enige die boos werd. Marlies en Rik net zo goed. Sterker nog, Marlies duwde E10 als eerst uit de kamer! Janine werd pas echt kwaad toen hij weigerde uit de kamer te gaan. En E10 ging niet tegen Marlies tekeer, maar wel tegen Janine.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:15 schreef Jimbo het volgende:
punt
hoi djep , hoe is het ermeequote:Op vrijdag 8 september 2006 04:16 schreef Djep het volgende:
[..]
ik zou me een beetje inhouden met je wensen
biertjequote:Op vrijdag 8 september 2006 04:17 schreef Day het volgende:
[..]
Janine was niet de enige die boos werd. Marlies en Rik net zo goed. Sterker nog, Marlies duwde E10 als eerst uit de kamer! Janine werd pas echt kwaad toen hij weigerde uit de kamer te gaan. En E10 ging niet tegen Marlies tekeer, maar wel tegen Janine.
Punt!
Zou er nu wel echt mee kappen. Je kan je afkeer ook op een andere manier uiten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoi djep , hoe is het ermee?
ennuh is geen wensdie sjaan is aleen echt
Nou, was ongeveer even lang als Semih's wip van vanavond. Vind het beide wel blogwaardig eik.quote:
okiquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:19 schreef Day het volgende:
[..]
Zou er nu wel echt mee kappen. Je kan je afkeer ook op een andere manier uiten.
De grens ligt bij crackhoer!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oki![]()
(Wat een ander soort volk dan ONZ hier)
Kijk ff in de streamverslagen voor materiaal.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:21 schreef Anitra het volgende:
[..]
eens ff kijken wat ik in elkaar kan knutselen dan![]()
samen in 1 blogje mss ? tis wel heul kortquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, was ongeveer even lang als Semih's wip van vanavond. Vind het beide wel blogwaardig eik.
dit muisje krijgt nog wel een staartje denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |