Ik hoorde wel iets knisperen e.d. ja. Dacht juist dat een condoom uitgepakt werd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:11 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en het geluid wat je hoort lijkt op een condoom die afgedaan word en een knoop ingelegd word
E10 zn ware aard komt weer ff bovendrijven, ook al denk ik niet dat ik dat zomaar over me heen had laten gaan door tante sjaanquote:
Heb je een samenvattig? E10 rookte in de slaapkamer van Janine?quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:10 schreef Day het volgende:
Go Janine!!!!
Hij liep ff de slaap kamer binnen met peuk.. dat mag niet volgens de reden.. en dat viel verkeerd bij hem maar ja.. drank hequote:Op vrijdag 8 september 2006 04:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je een samenvattig? E10 rookte in de slaapkamer van Janine?
samengevat kwamen e10 en nog wat anderen de slaapkamer van sjaan in om ff te rellen, e10 had een peuk bij zich en eerder is sjaan erop aangesproken dat ze ergens rookte waar niet mocht. Dit opgeteld bij het feit dat ze er net achter is gekomen dat e10 en papa racisten zijn zorgde ervoor dat ze er gewoon wat van MOEST zeggen , in haar ogen dan iig.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je een samenvattig? E10 rookte in de slaapkamer van Janine?
oja was een samenvattingquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:15 schreef Jimbo het volgende:
e10 rook , janine word boos komt kleine ruzie janine drijgt met familie janine moet deaud.
punt
ik zou me een beetje inhouden met je wensenquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:15 schreef Jimbo het volgende:
e10 rook , janine word boos komt kleine ruzie janine drijgt met familie janine moet deaud.
punt
was 3 tellen ofzo..quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:16 schreef Anitra het volgende:
Ik zet dus net te laat de streams aan en heb heel de tirade van Janine gemist
Janine was niet de enige die boos werd. Marlies en Rik net zo goed. Sterker nog, Marlies duwde E10 als eerst uit de kamer! Janine werd pas echt kwaad toen hij weigerde uit de kamer te gaan. En E10 ging niet tegen Marlies tekeer, maar wel tegen Janine.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:15 schreef Jimbo het volgende:
punt
hoi djep , hoe is het ermeequote:Op vrijdag 8 september 2006 04:16 schreef Djep het volgende:
[..]
ik zou me een beetje inhouden met je wensen
biertjequote:Op vrijdag 8 september 2006 04:17 schreef Day het volgende:
[..]
Janine was niet de enige die boos werd. Marlies en Rik net zo goed. Sterker nog, Marlies duwde E10 als eerst uit de kamer! Janine werd pas echt kwaad toen hij weigerde uit de kamer te gaan. En E10 ging niet tegen Marlies tekeer, maar wel tegen Janine.
Punt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |