abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:14:00 #101
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41619950
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:59 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Tnx! Jij dan ook succes morgen .

Ik moet zeggen dat ik het nu wel ff slecht heb hoor, maar juist dat haalt me toch ook wel weer over om toch door te zetten. Als ik het weekend alvast maar doorkom.
Vanavond wordt ook wel zwaar in de kroeg

Eén voordeel van vandaag: ik ben zo rusteloos als de pest en heb dus heel mijn huis aan kant nu, alleen nog even dweilen en dan ben ik klaar .
Oja en met ruimen vond ik in de keukenla nog een pakje met 1 sigaret erin...die heb ik doormidden geknakt en het raam uitgegooid

* TheThirdMark vindt dat je ze gewoon aan mij had moeten geven

Heb trouwens nog wel aan je gedacht hoor vanacht
pi_41641907
Update dan maar...
Gisteren om 18.00 uur even een half uurtje naar de kroeg dan kon ik mijn vriend even zien. De eerste uren( ) ging het niet-roken prima aangezien niemand rookte, de laatste 20 minuten had ik het heel slecht aangezien er een kettingroker bij kwam staan en daar ben ik dus de fout in gegaan: ik heb een sigaret gerookt .

Om 21.00 uur had ik in een andere kroeg met een vriend afgesproken, toen ik daar om half 10( )aankwam was het erg rustig en was het niet-roken niet moeilijk. Daarna nog afzakkertje bij mij gehaald en het ging helemaal .

Vanochtend best moeilijk weer, heb mijn boodschappen gedaan en expres niet bij de snelkassa gaan staan want daar verkopen ze sigaretten.
Heb nu lichte hoofdpijn maar dat kan ook door een te veel aan wijntjes komen .
Vanmiddag zal het wel beter gaan als ik bij mijn vriend ben, rookvrij huis enzo. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat als we uiteten gaan (ons eerste uitje echt samen ).
pi_41642406
succes nog hopen dat het lukt
  zaterdag 9 september 2006 @ 10:48:08 #104
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_41642568
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 10:00 schreef SeaOfLove het volgende:
Update dan maar...
Gisteren om 18.00 uur even een half uurtje naar de kroeg dan kon ik mijn vriend even zien. De eerste uren( ) ging het niet-roken prima aangezien niemand rookte, de laatste 20 minuten had ik het heel slecht aangezien er een kettingroker bij kwam staan en daar ben ik dus de fout in gegaan: ik heb een sigaret gerookt .

Om 21.00 uur had ik in een andere kroeg met een vriend afgesproken, toen ik daar om half 10( )aankwam was het erg rustig en was het niet-roken niet moeilijk. Daarna nog afzakkertje bij mij gehaald en het ging helemaal .

Vanochtend best moeilijk weer, heb mijn boodschappen gedaan en expres niet bij de snelkassa gaan staan want daar verkopen ze sigaretten.
Heb nu lichte hoofdpijn maar dat kan ook door een te veel aan wijntjes komen .
Vanmiddag zal het wel beter gaan als ik bij mijn vriend ben, rookvrij huis enzo. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat als we uiteten gaan (ons eerste uitje echt samen ).
Misschien kun je nicorette kauwgum halen oid, als je dan merkt dat je erg zin hebt in een sigaret dan helpt dat misschien!
Als je het langer moeilijk hebt zou je eens acupunctuur kunnen proberen (wordt door het ziekenfonds vergoed) mijn moeder had al na 2X absoluut geen behoefte meer aan roken terwijl ze 30 jaar had gerookt.
Succes ermee!
be nice or go away
pi_41651238
en en en hoe gaat het dusver?
Like any other bitch
I do NOT shit where I eat
pi_41664862
Je kunt 't SoL .
ijs_beer fan!
  zondag 10 september 2006 @ 07:58:14 #107
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41667579
En weer ochtend

@Kahaarin: ik ga denk ik voor die zuigtabletten die jogy noemde, ben niet zo'n kauwgom-eter.

Nu nog even bakkie koffie
  zondag 10 september 2006 @ 12:49:40 #109
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_41671693
quote:
Op zondag 10 september 2006 08:18 schreef SeaOfLove het volgende:
En weer ochtend

@Kahaarin: ik ga denk ik voor die zuigtabletten die jogy noemde, ben niet zo'n kauwgom-eter.

Het was maar een idee!
Lukt het nog?
Veel succes verder!
be nice or go away
  zondag 10 september 2006 @ 13:02:10 #110
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41672057
quote:
Op zondag 10 september 2006 08:18 schreef SeaOfLove het volgende:
En weer ochtend

Nee joh! Nu niet opeens weer aan de nicotine gaan! Dan ben je weer terug bij af!

Lajeniekistuh!!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_41683047
go SoL
go SoL
Like any other bitch
I do NOT shit where I eat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: