quote:(alleen telefonisch te bestellen, leverbaar vanaf eind november)
Die harde stukjes is toch de kokos?quote:Op maandag 18 september 2006 18:35 schreef CherryLips het volgende:
de mijne schuimt nu ook, maar er zitten wel veel harde stukjes in.
ja maar het is best pijnlijkquote:Op maandag 18 september 2006 18:50 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Die harde stukjes is toch de kokos?
Zitten er van die decoratie sterretjes in die zeep?quote:Op maandag 18 september 2006 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar het is best pijnlijknet zoals de sterretjes in angel's delight
.
Ze zijn vrij hard ja maar ik vind ze niet zo hard dat het pijn doet eigenlijkquote:Op maandag 18 september 2006 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar het is best pijnlijknet zoals de sterretjes in angel's delight
.
ik heb een teer huidjequote:Op maandag 18 september 2006 18:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Ze zijn vrij hard ja maar ik vind ze niet zo hard dat het pijn doet eigenlijk
Volgens mij ook dat laatstequote:Op maandag 18 september 2006 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb een teer huidje. of ik ben gewoon iets te ruw met die zeep, dat lijkt me eerder
.
Ik vond het de eerste keer niet echt feestelijk staanquote:Op maandag 18 september 2006 18:56 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Zitten er van die decoratie sterretjes in die zeep?![]()
Auw!!
Achja het staat wel erg feestelijk![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 19:40 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste keer niet echt feestelijk staanIk zat helemaal onder de krassen
Cotton Candyquote:Op maandag 18 september 2006 21:40 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb net allemaal nieuwe ingredienten voor mijn zeep, etc besteld.
Oa aloe bodywash voor huid en haar, hand en bodylotion en veel lekkere geuren (oa sugar plum, cotton candy, fresh cut grass en naked butt)
Kan wel even duren voordat ik het binnen heb want mijn nieuwe leverancier zit in Amerika.
Heb nu echt zin om er lekkere nieuwe produkten mee te maken.
mensen beginnen bijna te denken dat je de kerst psychisch niet trektquote:Op maandag 18 september 2006 19:49 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]![]()
Nee dat was vast niet erg feestelijk![]()
Niemand gelooft je als je zegt dat je je met een kerstzeepje van Lush gewassen hebtquote:Op maandag 18 september 2006 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mensen beginnen bijna te denken dat je de kerst psychisch niet trekt.
'maar ik ruik iig wel lekker!'quote:Op maandag 18 september 2006 22:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Niemand gelooft je als je zegt dat je je met een kerstzeepje van Lush gewassen hebt
Wat voor tips wil je hebben? Waar je in bad kan? Of gewoon wat hier in de omgeving te doen is?quote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef Sade het volgende:
Woensdag gaan we richting Zandvoort, in de buurt dus van Amsterdam en Haarlem en ik ben zo ontzettend f*cking toe aan een ontspannend bad
Komt u maar met die tips!
Ik heb niet veel baden gehad, maar de lekkerste was toch echt met Hollywood (van kerst)quote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef Sade het volgende:
Woensdag gaan we richting Zandvoort, in de buurt dus van Amsterdam en Haarlem en ik ben zo ontzettend f*cking toe aan een ontspannend bad
Komt u maar met die tips!
Hij is heel zacht ja, en ruikt lekkerquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:20 schreef Melusine het volgende:
En ik heb aan Mud Flats geroken en wat is dat een heerlijke zeep zeg!! Had ik echt nooit gedacht want Waylander was echt niet aan mij besteed. Hij ruikt inderdaad erg naar Narcotick en hij voelde heel 'squishy', heb ik nog nooit gevoeld bij een Lush zeep. Ik denk dat ik er vrijdag maar een stuk van aanschaf...
Geen idee, ik vind 'm zelf een beetje naar The Strokes ruiken. Wel een stuk frisser... citroentjes, limoentjes, dat ideequote:Op dinsdag 19 september 2006 18:40 schreef Vava het volgende:
Is de geur van Mud Flats dan een combinatie van Narcotick en Waylander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |