Mocht het gevonden zijn dan kan ik aan Rick vragen of hij het op kan halen eventueel. Moet ik hem heel lief aan kijken hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 22:12 schreef Maeghan het volgende:
Ja, ik zal morgen wel even bellen dus. Als het gevonden is moet ik nog even wat regelen, want ik kan het sowieso voorlopig niet ophalen. Maar goed, ik ga er niet vanuit.
Ik had herbalism, imperialis, brazened honey, 2 x irresistible bliss, blikje, happy talk en joy of jelly, en proefje bb seaweed. Snif.
Zeg, Sweetsixteen16: wie werkten er vanmiddag op de Leidse? Meisje met blond haar, echt een enorme kletskous, en een met donker haar. Die eerste had ik al eens gezien maar die andere niet.
Lijkt me erg leuk! Alleen weet ik serieus niet zo goed of ik dat durf, ik heb jullie nog nooit gezienquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:34 schreef Sade het volgende:
Hmmmz, een ideetje om een minimeeting te houden de 29ste? Lijkt me in ieder geval leuk om eens mega uitgebreid rond te snuffelen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:25 schreef Sade het volgende:
Mochten we nou echt heel eng zijn, dan kun je je altijd nog storten op de Lushspulletjes
Ik heb me zojuist ook aangemeldquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:17 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb me inmiddels aangemeld voor de VIP party.
Wie komen er allemaal???
VIP party? vertel? wie, wat , waar wanneer?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:17 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb me inmiddels aangemeld voor de VIP party.
Wie komen er allemaal???
Zie aantal posts terug van Sweetsixteenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
VIP party? vertel? wie, wat , waar wanneer?
Ik zag het al jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:51 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Zie aantal posts terug van Sweetsixteen
Ja en je wil niet weten wat ik erbij heb gekregen. Het is gewoon genant. Duitsland is goed hoor. Het is dat ze duurder zijn maar ze zijn supersnel. Ik had ook een Honey it's a cristmas giftbox besteld en daar mist een bbs in. Ik heb ze gemaild, gewoon om ze het te laten weten. Had er ook al in gezet dat ik niks terug wilde hebben want ik heb echt genoeg zomaar gekregen. 5 minuten later had ik al een mailtje terug dat ik toch een ballistic moest kiezen. Dat heb ik niet gedaan maar het geeft wel aan hoe snel ze erbij zijn. Lush uk heeft wel eens 5 dagen geduurd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:55 schreef Anitra het volgende:
Noekje nu al binnen?Dat is echt snel!
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:51 schreef JacMar het volgende:
Ik twijfel...![]()
Gaan er nog meer mensen met de trein???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |