Oeh, steranijs en kaneel, heerlijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:29 schreef Shirley het volgende:
Die Bob soap lijkt me erg lekker! Ik lees iets van steranijs en kaneelEn idd, ik moest ook aan ''onze'' Bob denken
Verder vind ik de Christingly Bubble Bar Slice ook erg lekker klinken, en best of all... Snowfairy komt terug!
Ik herinner me iets van een tuut die wel erg lang onderweg wasquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Normaalgesproken is Duitsland echt heel snel, dus daar reken ik stiekem nu ook wel een beetje op
Ja volgens mij wel. Je kon er ook laatst op stemmen op het internationale forum, maar hij is het toen niet geworden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:01 schreef Vava het volgende:
Is daar al eerder een douchegelversie van geweest dan? Ik ken alleen de BBS
Ik denk eerder 'nog niet' dan 'niet meer' hoor. De Kerstspullen liggen pas half oktober in de winkels, dus waarschijnlijk zijn die gewoon nog niet gemaakt, of in ieder geval niet genoeg.quote:Op woensdag 13 september 2006 06:45 schreef JacMar het volgende:
De Bling Crosby is er niet meer![]()
Die leek me net zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |