abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41753142
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:29 schreef Shirley het volgende:
Die Bob soap lijkt me erg lekker! Ik lees iets van steranijs en kaneel En idd, ik moest ook aan ''onze'' Bob denken Verder vind ik de Christingly Bubble Bar Slice ook erg lekker klinken, en best of all... Snowfairy komt terug!
Oeh, steranijs en kaneel, heerlijk. Eigenlijk had ik me voorgenomen geen zeepjes meer te kopen, maar dit is te perfect.
En Snowfairy is ook tof, die van mij is haast op!
pi_41753414
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Normaalgesproken is Duitsland echt heel snel, dus daar reken ik stiekem nu ook wel een beetje op
Ik herinner me iets van een tuut die wel erg lang onderweg was Maar die was zoekgeraakt de tweede was er idd vrij snel!

Mijn Snow Fairy is ook nog niet op, ik had 2 kleine flesjes waarvan er nu nog een vol is en de andere bijna leeg. Ik ben er ook erg zuinig op blijkt maar
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 12 september 2006 @ 22:59:30 #103
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41753737
Ik ben zo blij dat Blue Skies terug komt

tralalaaaa
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41753837
Is daar al eerder een douchegelversie van geweest dan? Ik ken alleen de BBS
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_41753882
Mud Flats is een lekker plakkerig zeepje, maar wel heel fijn spul
pi_41754857
Oooooh de kerstspullen!!

Blue Skies!!
Champagne Snow is terug!
Bob soap!
Christingly!
Green Wing!
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:25:21 #107
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41754891
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:01 schreef Vava het volgende:
Is daar al eerder een douchegelversie van geweest dan? Ik ken alleen de BBS
Ja volgens mij wel. Je kon er ook laatst op stemmen op het internationale forum, maar hij is het toen niet geworden.

Ik ben verliefd:

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41755227
Sanne, jij hebt volgens mij elk jaar dat je verliefd wordt op een douchegel. Vorig jaar ook al. Zo schattig.

Mij lijkt die dus helemaal niks want ik vind de bbs ook niet te pruimen. De bbs-en daarentegen! Zelfs eentje met mint/spearmint. Die moet ik enorm hebben. Ben zo zuinig met mijn aura suavisjes.
Go hard or go home
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:43:34 #109
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41755562
Ik heb meer met douchegels dan met ballen of zeep!

Mijn andere liefde heb ik nog steeds in huis: Sonic Death Monkey
pi_41756225
uhm nadat Bar al een aantal keer in een badje gezeten had met de meest apparte sterk ruikende geuren, ben ik nieuwschierig geworden of ze ook iets hebben met kokos...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_41756605
Kokos is er vrij weinig van helaas Bar Ik ben ook kokos gek.

Ik wil Bleus skies, 3 grote flessen vol minstens en Bob soap Dat word in slaan in november in Londen
  woensdag 13 september 2006 @ 00:23:05 #112
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41756688
I should Coco en Coolaulin schieten me te binnen als ik aan kokos denk.
pi_41757021
ja meer niet, maar Bar gebruikt geen conditioner van Lush dus Coolaulin valt al af.
Big calm is pinacolada is een jelly.

Morgen gaat Rick naar Lush ss16 moet je werken dan? Tramp is bijna op en big calm wil ik erg graag proberen. Verder nog wat voor Ardenlyn halen. Ik heb hem een briefje mee gegeven dus het moet goed komen Ardenlyn
  woensdag 13 september 2006 @ 01:08:12 #114
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_41757771
de 24e krijg ik mijn eerste loon, dan kan ik ein-de-lijk eens gaan lushen
ik neem het me al zolang voor, maar er komt telkens wat tussen

kan ik vava ook eindelijk eens wat terug geven
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_41758637
Ik kan geen duits....
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
  woensdag 13 september 2006 @ 06:45:29 #116
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41760070
De Bling Crosby is er niet meer Die leek me net zo lekker
pi_41760165
Ziet er lekker uit, zeker de douchegel mmmmm.
Maar moet nu naar mijn werk en kan pas vanavond bestellen.
Gek op mooie kleding.
pi_41760342
Wat zijn de verzendkosten als je uit duitsland besteld?
Ik kan het niet vinden.

Opzich vind ik het heel jammer dat ik nog geen bad heb maar heel stiekem ben ik toch ietsie pietsie blij want anders had ik als die badspulletjes van kerst nu ook willen kopen

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2006 08:25:05 ]
pi_41761718
Ik ga eens effe op de duitse site kijken.
Moet me eigenlijk tegen houden, heb de laatste tijd al veel te veel geld uit gegeven.....
pi_41762483
quote:
Op woensdag 13 september 2006 06:45 schreef JacMar het volgende:
De Bling Crosby is er niet meer Die leek me net zo lekker
Ik denk eerder 'nog niet' dan 'niet meer' hoor. De Kerstspullen liggen pas half oktober in de winkels, dus waarschijnlijk zijn die gewoon nog niet gemaakt, of in ieder geval niet genoeg.
pi_41762629
quote:
Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef Sade het volgende:
Ik kan geen duits....
ik ook niet .
Tap tap tap
pi_41763527
Die snow fairy douche gel ziet er wel heel lekker zoet uit......
pi_41763875
dat is hij ook . alleen ik heb hem een paar keer gebruikt om een sopje mee te maken (om m'n kamer mee schoon te maken) dus als ik hem nu onder de douche gebruik associeer ik de lucht met stof .
Tap tap tap
pi_41767017
@Anitra: Weet je nog dat ik zei dat Avowash zeep lekker ruikt??
Ik neem het terug Als hij nog in het zakje zit dan is hij lekker maar uit het zakje
Heb m'n handen ermee gewassen om te testen maar yuck echt een soort wc lucht.
Eerder had je geurtjes bij opa's en oma's op de wc van een soort luchtverfrisser. Naar die lucht ruikt Avowash!
Naj lekker duidelijk hahaha.
Ik vind hem niet lekker die geur.
Maar ff kijken wat ik ermee ga doen.
pi_41768390
Over Avowash hoor ik zo veel slechte dingen.. dat het naar gedroogde paddestoel zou ruiken enzo. Ik heb er een stuk van besteld bij de Lotion party, ben benieuwd! Maar lijkt het op de andere Avo-geuren of niet? (Avobath, Avojelly, dus citroengras en avocado) Sommige mensen zeggen dat het er totaal niet op lijkt en anderen weer wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')