abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41817810
trams zijn kut.
Tap tap tap
pi_41819383
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:12 schreef Maeghan het volgende:
Ja, ik zal morgen wel even bellen dus. Als het gevonden is moet ik nog even wat regelen, want ik kan het sowieso voorlopig niet ophalen. Maar goed, ik ga er niet vanuit.

Ik had herbalism, imperialis, brazened honey, 2 x irresistible bliss, blikje, happy talk en joy of jelly, en proefje bb seaweed. Snif.

Zeg, Sweetsixteen16: wie werkten er vanmiddag op de Leidse? Meisje met blond haar, echt een enorme kletskous, en een met donker haar. Die eerste had ik al eens gezien maar die andere niet.
Mocht het gevonden zijn dan kan ik aan Rick vragen of hij het op kan halen eventueel. Moet ik hem heel lief aan kijken hoor Maar hij is dagelijks in Amsterdan vandaar.

Echt balen, het is gewoon zonde.
pi_41822350
Hmmmz, een ideetje om een minimeeting te houden de 29ste? Lijkt me in ieder geval leuk om eens mega uitgebreid rond te snuffelen.
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_41826400
Sade dat wilde ik nou net gaan voorstellen.

Leuk weer eens een dagje Lushen!!!
Gek op mooie kleding.
pi_41826851
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:34 schreef Sade het volgende:
Hmmmz, een ideetje om een minimeeting te houden de 29ste? Lijkt me in ieder geval leuk om eens mega uitgebreid rond te snuffelen.
Lijkt me erg leuk! Alleen weet ik serieus niet zo goed of ik dat durf, ik heb jullie nog nooit gezien ...
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_41827954
Mochten we nou echt heel eng zijn, dan kun je je altijd nog storten op de Lushspulletjes
pi_41829675
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:25 schreef Sade het volgende:
Mochten we nou echt heel eng zijn, dan kun je je altijd nog storten op de Lushspulletjes
Dan duik ik gewoon in een berg zeepjes.

Het lijkt me erg leuk, en dan koop ik gewoon zelf ipv mee te doen aan de engeland order, maar ik denk er nog even over na, die datum kan ik iig wel.
Gependeld
pi_41837084
Ik heb me inmiddels aangemeld voor de VIP party.

Wie komen er allemaal???
Gek op mooie kleding.
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:18:47 #159
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_41837140
ik kan helaas niet
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_41837450
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:17 schreef MissFrodo het volgende:

Wie komen er allemaal???
Ik heb me zojuist ook aangemeld
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_41838110
Ik kan niet want ik moet dan werken
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_41839298
Ik heb me zojuist ook opgegeven

(nouja moet nog wel even wachten op mail terug)
Gependeld
pi_41844700
Ik heb wat kerstproducten binnen uit Duitsland. Jullie mogen me nu aanraken.

Mijn mening over het hele kerstgebeuren 2006. Ze vallen een beetje tegen. Sommige zijn gewone producten maar dan in een andere vorm of kleur gegoten. Zoals Greenday bbs, Karma bbs, Avobath. Vind ik toch een gemiste kans.
Bob zeep lijkt me erg lekker, alleen heeft die naast de cristingly bbs gelegen en die is erg minty dus er zit een waas van pepermunt op. Die Cristingly is wel verrassend. Lijkt op melomint, alleen link ik die geur niet met kerst.

Wat lul ik eigenlijk over kerst...het is hier bloedheet. Ik stop er ook maar mee. Dit slaat helemaal nergens op.
Go hard or go home
pi_41844960
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:17 schreef MissFrodo het volgende:

Wie komen er allemaal???
VIP party? vertel? wie, wat , waar wanneer?
pi_41845398
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 20:37 schreef lienelien het volgende:

[..]

VIP party? vertel? wie, wat , waar wanneer?
Zie aantal posts terug van Sweetsixteen
Gependeld
pi_41845406
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 20:51 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Zie aantal posts terug van Sweetsixteen
Ik zag het al ja
Leuk! Zal eens kijken of ik dan kan
pi_41845517
Noekje nu al binnen? Dat is echt snel!
pi_41846200
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 20:55 schreef Anitra het volgende:
Noekje nu al binnen? Dat is echt snel!
Ja en je wil niet weten wat ik erbij heb gekregen. Het is gewoon genant. Duitsland is goed hoor. Het is dat ze duurder zijn maar ze zijn supersnel. Ik had ook een Honey it's a cristmas giftbox besteld en daar mist een bbs in. Ik heb ze gemaild, gewoon om ze het te laten weten. Had er ook al in gezet dat ik niks terug wilde hebben want ik heb echt genoeg zomaar gekregen. 5 minuten later had ik al een mailtje terug dat ik toch een ballistic moest kiezen. Dat heb ik niet gedaan maar het geeft wel aan hoe snel ze erbij zijn. Lush uk heeft wel eens 5 dagen geduurd.
Lush Nederland heb ik ook altijd wel snel gevonden overigens.
Go hard or go home
pi_41849554
Dan wil je best iets meer betalen toch? Als de service zo goed is dan maakt mij doe paar centen extra ook niet uit. Ik ga toch een keer bestellen in Duitsland.

Heb je ook Bleu Skies besteld? Ik ben zo onwijs nieuwsgierig hoe die is en of hij echt naar die BBS ruikt.
pi_41850070
OOOOh, stom stom stom!

Ik kijk net in mijn agenda, zie ik dat ik de 29ste een bruiloft heb
Shit, het leek me zo leuk!
  zaterdag 16 september 2006 @ 10:23:21 #171
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_41856472
de 29e kan ik wel
én dan heb ik ook net mijn loon en stufi binnen
straks eens even mailen....
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_41858043
Ik wil ook
  zaterdag 16 september 2006 @ 11:51:47 #173
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41858148
Ik twijfel...
Gaan er nog meer mensen met de trein???
pi_41859368
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:51 schreef JacMar het volgende:
Ik twijfel...
Gaan er nog meer mensen met de trein???
Ik kom ook met de trein
Gependeld
  zaterdag 16 september 2006 @ 12:58:16 #175
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41859672
ok..Misschien geef ik me ook wel op en kunnen we wat afspreken op centraal
pi_41859879
Wow echt tof dat jullie komen!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_41860646
Wat een rare week! Ik had nog bijna de hele Lush lotion party & B Never bestelling kwijtgeweest ook! De bezorger had 'm bij een hele andere straat op hetzelfde nummer afgeleverd!! Die heeft dus gewoon een pakje van een meter bij een halve meter aangepakt, waar groot LUSH op stond, met groot en duidelijk MIJN naam en adres, en dacht niet eens 'goh, ik heb helemaal niets besteld' of zo. Nee hoor! En ze was nog boos ook, want ze was al drie keer bij ons wezen bellen en we waren er maar niet. Moet ze maar niet zo dom zijn om een pakje van een ander aan te nemen hoor.
Sanity is (not) statistical
  zaterdag 16 september 2006 @ 15:40:14 #178
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41863521
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow echt tof dat jullie komen!
Ik heb mijn zusje ook gevraagd..Ze weet alleen niet zeker of ze mee gaat i.v.m werk..
Zal ik maar gewoon 2 personen opgeven? Misschien wil er later wel iemand anders mee en anders ga ik alleen
pi_41863867
pfff bij 't douchen liet ik een plakje Rockstar vallen die natuurlijk in het putje verdween. ik heb nog 150 gram en het is geen ¤65 die ik in de tram laat liggen, maar toch .
Tap tap tap
pi_41865284
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:40 schreef JacMar het volgende:

[..]

Ik heb mijn zusje ook gevraagd..Ze weet alleen niet zeker of ze mee gaat i.v.m werk..
Zal ik maar gewoon 2 personen opgeven? Misschien wil er later wel iemand anders mee en anders ga ik alleen
Als je denkt iemand anders mee te kunnen nemen, moet je natuurlijk 2 personen opgeven. Maar als je dat niet zeker weet en ze kan uiteindelijk niet, is het niet zo eerlijk voor mensen die wel hadden willen komen, nu niet kunnen.
Misschien kun je nu even 1 persoon opgeven en later, als je het zeker weet twee?
Billie Holiday is Lady Day!
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:51:44 #181
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41865830
Goed plan!
pi_41866044
Ik ben niet meer zo into Lush dus heb jullie hulp nodig!
Weten jullie vanaf wanneer de kerstspullen te koop of te bestellen zijn, in Nederland?? En op de Duitse site zie ik ze helemaal niet (meer?) staan en ik wil ze toch op zijn minst nu al zien...
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_41866352
In Duitsland stonden ze maar als eenmalige preview op de site.
In Engeland is 22 September de launch party waar je ook op kunt bestellen, en ze liggen geloof ik half/eind oktober hier in de winkel.
Op het Nederlandse Lushalicious forum (link in OP) kun je alle items nog gewoon bekijken.
pi_41867228
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:15 schreef Melusine het volgende:
In Duitsland stonden ze maar als eenmalige preview op de site.
In Engeland is 22 September de launch party waar je ook op kunt bestellen, en ze liggen geloof ik half/eind oktober hier in de winkel.
Op het Nederlandse Lushalicious forum (link in OP) kun je alle items nog gewoon bekijken.
Ahh, geweldig dankje!
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_41868254
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:33 schreef Maeghan het volgende:
Wat een rare week! Ik had nog bijna de hele Lush lotion party & B Never bestelling kwijtgeweest ook! De bezorger had 'm bij een hele andere straat op hetzelfde nummer afgeleverd!! Die heeft dus gewoon een pakje van een meter bij een halve meter aangepakt, waar groot LUSH op stond, met groot en duidelijk MIJN naam en adres, en dacht niet eens 'goh, ik heb helemaal niets besteld' of zo. Nee hoor! En ze was nog boos ook, want ze was al drie keer bij ons wezen bellen en we waren er maar niet. Moet ze maar niet zo dom zijn om een pakje van een ander aan te nemen hoor.

Kreeg bijna een hartverzakking
Maar hij is goed enw el aan gekomen dus?
pi_41869927
JacMar ik kom ook met de trein, of anders met de boot maar die komt ook op het station (nou ja naast) aan.
Misschien is het een leuk idee om met een groepje wat eerder af te spreken, vooral voor degene die een tijdje moeten reizen naar Amsterdam....
Gek op mooie kleding.
pi_41869953
Ik dus zo gister vlak voor sluitingstijd met mijn chick de Lush in. "Ik moet iets hebben waar ik BLIJ van word, en niets voor in bad want dat mag ik even niet." Reden uitgelegd waarom ik sip ben. Krijg ik me toch een homp Heavenly Bodies voorgeschoteld waar je scheel van gaat zien. Want "Chocolade is goed" zo werd gezegd. En het werd ook nog heel lief voor me ingepakt met strikjes enzo.

.
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:46:31 #188
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41873278
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 20:40 schreef MissFrodo het volgende:
JacMar ik kom ook met de trein, of anders met de boot maar die komt ook op het station (nou ja naast) aan.
Misschien is het een leuk idee om met een groepje wat eerder af te spreken, vooral voor degene die een tijdje moeten reizen naar Amsterdam....
Dat is een goed idee Ik ga denk ik gelijk uit mijn werk, want ik ben 's middags vrij..als zuslief het goed vindt en ook kan
pi_41877195
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 19:33 schreef Anitra het volgende:

[..]

Kreeg bijna een hartverzakking
Maar hij is goed enw el aan gekomen dus?
Haha, ja. Gelukkig wel.
pi_41877728
Oh eh, trouwens, Tramp bodylotion stinkt heel erg, dus zal ik 'm maar gewoon voor je opmaken?

Nee, eerlijkwaar, het ruikt echt precies naar Tramp (in de fles in ieder geval, heb het nog niet opgesmeerd). En <3 1000 Kisses Deep <3. Ik kan me niet voorstellen dat je die niet lekker vindt ruiken. =)
pi_41881071
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:46 schreef JacMar het volgende:

[..]

Dat is een goed idee Ik ga denk ik gelijk uit mijn werk, want ik ben 's middags vrij..als zuslief het goed vindt en ook kan
Lijkt me een leuk idee om op het station al af te spreken met een aantal!!
Ik kom ook (pas) uit mn werk, en kom ws alleen (mn moeder had ook wel interesse dus misschien dat zij ook mee komt).
Gependeld
  zondag 17 september 2006 @ 10:24:38 #192
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41881699
Ik kan niet komen Ik heb een verjaardag over het hoofd gezien in mijn agenda
Misschien dat ik dan in het weekend maar een dagje Amsterdam doe met mijn zusje
pi_41883018
quote:
Op zondag 17 september 2006 01:28 schreef Maeghan het volgende:
Oh eh, trouwens, Tramp bodylotion stinkt heel erg, dus zal ik 'm maar gewoon voor je opmaken?

Nee, eerlijkwaar, het ruikt echt precies naar Tramp (in de fles in ieder geval, heb het nog niet opgesmeerd). En <3 1000 Kisses Deep <3. Ik kan me niet voorstellen dat je die niet lekker vindt ruiken. =)
Nu ben ik nog nieuwsgieriger en ongeduldiger
Ik heb vannacht zelf gedroomd er over
Ik had met mijn zoon onder de douche gestaan en allebei lekker met tramp gedouched en daarna ingesmeerd met Tramp en toen saampjes in het grote bed in slaap gevallen.het was echt een droom want hij kan niet stil liggen in het grote bed en ik kom er dan altijd uit onder de blauwe plekken omdat hij het zo leuk vind om zich te laten vallen op het bed en dan vergeet dat ik er ook nog in lig
pi_41902547
JacMar vroeg mij net of ze met mij mee kon bestellen met de Engelse party order. Mochten er meer mensen zijn dan ontvang ik graag de lijstjes vrijdag de 22ste zodat ik 'savonds kan bestellen.
Of gaat iemand anders het doen??
Gek op mooie kleding.
pi_41908166
Even voor mij om duidelijkheid te krijgen:

Vrijdag de 22ste komt de Engelse party order, bestellen op vrijdag bij MissFrodo en ?. Ik kan behalve kerstspullen ook de normale producten bestellen en het geld wordt tegelijk met het inleveren van het lijstje overgemaakt op de rekening van ?

Haha, structuurkip die ik ben!

Overigens vind ik het echt zwaar balen dat ik de 29ste niet kan, de volgende keer wil ik echt mee!
pi_41912531
[quote]Op maandag 18 september 2006 00:23 schreef Sade het volgende:
Even voor mij om duidelijkheid te krijgen:

Vrijdag de 22ste komt de Engelse party order, bestellen op vrijdag bij MissFrodo en ?. Ik kan behalve kerstspullen ook de normale producten bestellen en het geld wordt tegelijk met het inleveren van het lijstje overgemaakt op de rekening van ?

Haha, structuurkip die ik ben!

Nogmaals als iemand anders het al gaat doen......
En om je zin af te maken, op rekening van mij of de andere persoon bij wie je besteld.
Gek op mooie kleding.
pi_41912966
Ik zou afgelopen zaterdag gaan winkelen in Eindhoven, uiteindelijk door gereden naar Den Bosch en wat zag ik daar??? Een Lush-winkel

Helaas kon ik niet lang blijven, want mijn twee vriendinnen zijn niet echte Lush-personen. Dus twee artikelen gekocht en weer verder.

Flosty Glitter, hij is heerlijk, gelijk geprobeerd thuis.

Think Pink
pi_41919120
m'n I Should Coco 'doet' het weer . Volgens mij had ik een hoekje gekregen ofzo, want nu ik de vorige keer een randje heb afgesneden, is hij ineens veel romiger . Hij brokkelt niet meer uiteen in 10 stukjes.
Tap tap tap
pi_41923424
Ik vind I should coco echt irritant zonder puff! met puff kreeg ik hem altijd wel aan het schuimen, maar ik heb er nu geen meer en gewoon zo op je huid doet het echt niks.
pi_41926145
Wat raar? Mijn I Should Coco schuimt echt heel erg en is lekker romig
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')