Mocht het gevonden zijn dan kan ik aan Rick vragen of hij het op kan halen eventueel. Moet ik hem heel lief aan kijken hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 22:12 schreef Maeghan het volgende:
Ja, ik zal morgen wel even bellen dus. Als het gevonden is moet ik nog even wat regelen, want ik kan het sowieso voorlopig niet ophalen. Maar goed, ik ga er niet vanuit.
Ik had herbalism, imperialis, brazened honey, 2 x irresistible bliss, blikje, happy talk en joy of jelly, en proefje bb seaweed. Snif.
Zeg, Sweetsixteen16: wie werkten er vanmiddag op de Leidse? Meisje met blond haar, echt een enorme kletskous, en een met donker haar. Die eerste had ik al eens gezien maar die andere niet.
Lijkt me erg leuk! Alleen weet ik serieus niet zo goed of ik dat durf, ik heb jullie nog nooit gezienquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:34 schreef Sade het volgende:
Hmmmz, een ideetje om een minimeeting te houden de 29ste? Lijkt me in ieder geval leuk om eens mega uitgebreid rond te snuffelen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:25 schreef Sade het volgende:
Mochten we nou echt heel eng zijn, dan kun je je altijd nog storten op de Lushspulletjes
Ik heb me zojuist ook aangemeldquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:17 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb me inmiddels aangemeld voor de VIP party.
Wie komen er allemaal???
VIP party? vertel? wie, wat , waar wanneer?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:17 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb me inmiddels aangemeld voor de VIP party.
Wie komen er allemaal???
Zie aantal posts terug van Sweetsixteenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
VIP party? vertel? wie, wat , waar wanneer?
Ik zag het al jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:51 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Zie aantal posts terug van Sweetsixteen
Ja en je wil niet weten wat ik erbij heb gekregen. Het is gewoon genant. Duitsland is goed hoor. Het is dat ze duurder zijn maar ze zijn supersnel. Ik had ook een Honey it's a cristmas giftbox besteld en daar mist een bbs in. Ik heb ze gemaild, gewoon om ze het te laten weten. Had er ook al in gezet dat ik niks terug wilde hebben want ik heb echt genoeg zomaar gekregen. 5 minuten later had ik al een mailtje terug dat ik toch een ballistic moest kiezen. Dat heb ik niet gedaan maar het geeft wel aan hoe snel ze erbij zijn. Lush uk heeft wel eens 5 dagen geduurd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:55 schreef Anitra het volgende:
Noekje nu al binnen?Dat is echt snel!
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:51 schreef JacMar het volgende:
Ik twijfel...![]()
Gaan er nog meer mensen met de trein???
Ik heb mijn zusje ook gevraagd..Ze weet alleen niet zeker of ze mee gaat i.v.m werk..quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow echt tof dat jullie komen!
Als je denkt iemand anders mee te kunnen nemen, moet je natuurlijk 2 personen opgeven. Maar als je dat niet zeker weet en ze kan uiteindelijk niet, is het niet zo eerlijk voor mensen die wel hadden willen komen, nu niet kunnen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:40 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje ook gevraagd..Ze weet alleen niet zeker of ze mee gaat i.v.m werk..
Zal ik maar gewoon 2 personen opgeven? Misschien wil er later wel iemand anders mee en anders ga ik alleen![]()
Ahh, geweldig dankje!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:15 schreef Melusine het volgende:
In Duitsland stonden ze maar als eenmalige preview op de site.
In Engeland is 22 September de launch party waar je ook op kunt bestellen, en ze liggen geloof ik half/eind oktober hier in de winkel.
Op het Nederlandse Lushalicious forum (link in OP) kun je alle items nog gewoon bekijken.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:33 schreef Maeghan het volgende:
Wat een rare week! Ik had nog bijna de hele Lush lotion party & B Never bestelling kwijtgeweest ook! De bezorger had 'm bij een hele andere straat op hetzelfde nummer afgeleverd!! Die heeft dus gewoon een pakje van een meter bij een halve meter aangepakt, waar groot LUSH op stond, met groot en duidelijk MIJN naam en adres, en dacht niet eens 'goh, ik heb helemaal niets besteld' of zo. Nee hoor! En ze was nog boos ook, want ze was al drie keer bij ons wezen bellen en we waren er maar niet. Moet ze maar niet zo dom zijn om een pakje van een ander aan te nemen hoor.
Dat is een goed ideequote:Op zaterdag 16 september 2006 20:40 schreef MissFrodo het volgende:
JacMar ik kom ook met de trein, of anders met de boot maar die komt ook op het station (nou ja naast) aan.
Misschien is het een leuk idee om met een groepje wat eerder af te spreken, vooral voor degene die een tijdje moeten reizen naar Amsterdam....
Haha, ja. Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:33 schreef Anitra het volgende:
[..]
Kreeg bijna een hartverzakking
Maar hij is goed enw el aan gekomen dus?
Lijkt me een leuk idee om op het station al af te spreken met een aantal!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:46 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat is een goed ideeIk ga denk ik gelijk uit mijn werk, want ik ben 's middags vrij..als zuslief het goed vindt en ook kan
![]()
Nu ben ik nog nieuwsgieriger en ongeduldigerquote:Op zondag 17 september 2006 01:28 schreef Maeghan het volgende:
Oh eh, trouwens, Tramp bodylotion stinkt heel erg, dus zal ik 'm maar gewoon voor je opmaken?
![]()
![]()
Nee, eerlijkwaar, het ruikt echt precies naar Tramp (in de fles in ieder geval, heb het nog niet opgesmeerd). En <3 1000 Kisses Deep <3. Ik kan me niet voorstellen dat je die niet lekker vindt ruiken. =)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |