abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41753142
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:29 schreef Shirley het volgende:
Die Bob soap lijkt me erg lekker! Ik lees iets van steranijs en kaneel En idd, ik moest ook aan ''onze'' Bob denken Verder vind ik de Christingly Bubble Bar Slice ook erg lekker klinken, en best of all... Snowfairy komt terug!
Oeh, steranijs en kaneel, heerlijk. Eigenlijk had ik me voorgenomen geen zeepjes meer te kopen, maar dit is te perfect.
En Snowfairy is ook tof, die van mij is haast op!
pi_41753414
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Normaalgesproken is Duitsland echt heel snel, dus daar reken ik stiekem nu ook wel een beetje op
Ik herinner me iets van een tuut die wel erg lang onderweg was Maar die was zoekgeraakt de tweede was er idd vrij snel!

Mijn Snow Fairy is ook nog niet op, ik had 2 kleine flesjes waarvan er nu nog een vol is en de andere bijna leeg. Ik ben er ook erg zuinig op blijkt maar
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 12 september 2006 @ 22:59:30 #103
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41753737
Ik ben zo blij dat Blue Skies terug komt

tralalaaaa
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41753837
Is daar al eerder een douchegelversie van geweest dan? Ik ken alleen de BBS
Let's plant a tree
pi_41753882
Mud Flats is een lekker plakkerig zeepje, maar wel heel fijn spul
pi_41754857
Oooooh de kerstspullen!!

Blue Skies!!
Champagne Snow is terug!
Bob soap!
Christingly!
Green Wing!
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:25:21 #107
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41754891
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:01 schreef Vava het volgende:
Is daar al eerder een douchegelversie van geweest dan? Ik ken alleen de BBS
Ja volgens mij wel. Je kon er ook laatst op stemmen op het internationale forum, maar hij is het toen niet geworden.

Ik ben verliefd:

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41755227
Sanne, jij hebt volgens mij elk jaar dat je verliefd wordt op een douchegel. Vorig jaar ook al. Zo schattig.

Mij lijkt die dus helemaal niks want ik vind de bbs ook niet te pruimen. De bbs-en daarentegen! Zelfs eentje met mint/spearmint. Die moet ik enorm hebben. Ben zo zuinig met mijn aura suavisjes.
Go hard or go home
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:43:34 #109
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41755562
Ik heb meer met douchegels dan met ballen of zeep!

Mijn andere liefde heb ik nog steeds in huis: Sonic Death Monkey
pi_41756225
uhm nadat Bar al een aantal keer in een badje gezeten had met de meest apparte sterk ruikende geuren, ben ik nieuwschierig geworden of ze ook iets hebben met kokos...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_41756605
Kokos is er vrij weinig van helaas Bar Ik ben ook kokos gek.

Ik wil Bleus skies, 3 grote flessen vol minstens en Bob soap Dat word in slaan in november in Londen
  woensdag 13 september 2006 @ 00:23:05 #112
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41756688
I should Coco en Coolaulin schieten me te binnen als ik aan kokos denk.
pi_41757021
ja meer niet, maar Bar gebruikt geen conditioner van Lush dus Coolaulin valt al af.
Big calm is pinacolada is een jelly.

Morgen gaat Rick naar Lush ss16 moet je werken dan? Tramp is bijna op en big calm wil ik erg graag proberen. Verder nog wat voor Ardenlyn halen. Ik heb hem een briefje mee gegeven dus het moet goed komen Ardenlyn
  woensdag 13 september 2006 @ 01:08:12 #114
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_41757771
de 24e krijg ik mijn eerste loon, dan kan ik ein-de-lijk eens gaan lushen
ik neem het me al zolang voor, maar er komt telkens wat tussen

kan ik vava ook eindelijk eens wat terug geven
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_41758637
Ik kan geen duits....
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
  woensdag 13 september 2006 @ 06:45:29 #116
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41760070
De Bling Crosby is er niet meer Die leek me net zo lekker
pi_41760165
Ziet er lekker uit, zeker de douchegel mmmmm.
Maar moet nu naar mijn werk en kan pas vanavond bestellen.
Gek op mooie kleding.
pi_41760342
Wat zijn de verzendkosten als je uit duitsland besteld?
Ik kan het niet vinden.

Opzich vind ik het heel jammer dat ik nog geen bad heb maar heel stiekem ben ik toch ietsie pietsie blij want anders had ik als die badspulletjes van kerst nu ook willen kopen

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2006 08:25:05 ]
pi_41761718
Ik ga eens effe op de duitse site kijken.
Moet me eigenlijk tegen houden, heb de laatste tijd al veel te veel geld uit gegeven.....
pi_41762483
quote:
Op woensdag 13 september 2006 06:45 schreef JacMar het volgende:
De Bling Crosby is er niet meer Die leek me net zo lekker
Ik denk eerder 'nog niet' dan 'niet meer' hoor. De Kerstspullen liggen pas half oktober in de winkels, dus waarschijnlijk zijn die gewoon nog niet gemaakt, of in ieder geval niet genoeg.
pi_41762629
quote:
Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef Sade het volgende:
Ik kan geen duits....
ik ook niet .
Tap tap tap
pi_41763527
Die snow fairy douche gel ziet er wel heel lekker zoet uit......
pi_41763875
dat is hij ook . alleen ik heb hem een paar keer gebruikt om een sopje mee te maken (om m'n kamer mee schoon te maken) dus als ik hem nu onder de douche gebruik associeer ik de lucht met stof .
Tap tap tap
pi_41767017
@Anitra: Weet je nog dat ik zei dat Avowash zeep lekker ruikt??
Ik neem het terug Als hij nog in het zakje zit dan is hij lekker maar uit het zakje
Heb m'n handen ermee gewassen om te testen maar yuck echt een soort wc lucht.
Eerder had je geurtjes bij opa's en oma's op de wc van een soort luchtverfrisser. Naar die lucht ruikt Avowash!
Naj lekker duidelijk hahaha.
Ik vind hem niet lekker die geur.
Maar ff kijken wat ik ermee ga doen.
pi_41768390
Over Avowash hoor ik zo veel slechte dingen.. dat het naar gedroogde paddestoel zou ruiken enzo. Ik heb er een stuk van besteld bij de Lotion party, ben benieuwd! Maar lijkt het op de andere Avo-geuren of niet? (Avobath, Avojelly, dus citroengras en avocado) Sommige mensen zeggen dat het er totaal niet op lijkt en anderen weer wel.
pi_41768421
*schrapt avowash van lijstje*
scheelt weer .
Tap tap tap
  † In Memoriam † woensdag 13 september 2006 @ 13:38:51 #127
43556 miss_dynastie
pi_41768506
De eerste drie items die ik aanklik zijn al uitverkocht... nou ja, laat maar dan
pi_41768732
Geen idee ander avospullen heb ik nog nooit gehad. Ik heb mij handen 2x gewassen met HIWTK en een paar x ingemeerd met Each Peach en nu ingesmeerd met Wiccy en eindelijk is die lucht van Avowash eraf!!

Het enige voordeel aan die zeep is dat hij ontzettend zacht is. Lijkt op een creme zeepje. Helaas is de geur smerig (mijn mening dus )

EDIT: Ik blijf de zeep ruiken op m'n handen!!
Iemand misschien interesse in een heerlijk geurend Avowash zeepje??

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2006 14:32:54 ]
pi_41771445
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
De eerste drie items die ik aanklik zijn al uitverkocht... nou ja, laat maar dan
Nog een reden om in Engeland te bestellen - daar krijg je zeker weten alles wat je bestellen wilt.

Ardenlyn - shit. Ik hoop maar dat ik hem wel lekker vind, anders moet ik hem straks ook nog ergens weten te slijten.
pi_41774936
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

hij reageert ook niet op mijn mail omdat ik wil switchen naar een ander onderwerp, oftewel: ik wil toch een lange vertaling maken, maar ik stuur het mailtje gewoon nog een keer. en nog een keer. misschien leest hij z'n mail vanaf maandag pas weer als het jaar officieel weer begint. kun je je 2 scripties niet mixen en één iets langere schrijven, heb je 2 mastervliegen in 1 klap
Nee, want ik heb m'n eindopdracht van VCW nog steeds niet ingeleverd en betwijfel of ik dat ooit ga doen.

Ik wil de producten!
Eerst wat ik nu heb maar even snel opmaken

Avowash zeep heeft andere ingrediënten dan Avobath als het goed is. De geur zou niet hetzelfde zijn, is door Hillary geloof ik gezegd op het UKforum...

Ik ga morgen even naar de bieb in Utrecht en dan even door naar Amsterdam, even Imperialis kopen. Die is bijna op en dat red ik niet meer tot de kerst. Dan wil ik pas weer bestellen. Maar misschien koop ik morgen ook nog Joy of Jelly. En hebben ze al Herbalism?

Hopelijk komt m'n Lotions party/B Never order snel binnen. Ik hoorde allemaal nare verhalen over korte tht's, dus ik hoop maar dat mijne enigszins vers zijn. En ik wil de nieuwe zeepjes hebben, die had ik ook besteld. Tenminste, Mud Flats, Ice Blue en Sultana of Soap.

[ Bericht 28% gewijzigd door Maeghan op 13-09-2006 17:21:55 ]
Sanity is (not) statistical
pi_41782067
Wie heeft de Caca Noir gebruikt en wat vind je ervan?
Wie heeft überhaupt een van de Caca's gebruikt?
Hoeveel kosten ze in de winkel?
4
pi_41788685
quote:
Op woensdag 13 september 2006 00:34 schreef Anitra het volgende:
ja meer niet, maar Bar gebruikt geen conditioner van Lush dus Coolaulin valt al af.
Big calm is pinacolada is een jelly.

Morgen gaat Rick naar Lush ss16 moet je werken dan? Tramp is bijna op en big calm wil ik erg graag proberen. Verder nog wat voor Ardenlyn halen. Ik heb hem een briefje mee gegeven dus het moet goed komen Ardenlyn
Om 17.00 uur ja!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_41788814
Ik wil niet te veel opscheppen of jullie jaloers maken ofzo...
Maar ik heb vanavond de kerstspullen geroken en ze zijn echt allemaal heerlijk!

Op een paar na, natuurlijk.
The Blue Skies Douchegel wordt zeker een topper
En ook de Snowfairy.
Angels Delight ruikt weer een beetje hetzelfde als vorig jaar
Creamy Candy vind ik wat romiger ruiken dan vorig jaar.
Christmas Kisses: 1 woord: Kaneel!
Bling Crosby BBS: Net als Karma!
Christingley: Minitg en lekker, ruikt naar lekkere kauwgom.

Er is ook een snowcake bruisbal en nog veel meer! Het is allemaal zo leuk
Jullie hebben er goed aan gedaan om lekker in te slaan, het is allemaal lekker!!!

Ice Blue is overigens de lekkerste lushzeep ooit. Vind ik.
pi_41788860
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:16 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Nee, want ik heb m'n eindopdracht van VCW nog steeds niet ingeleverd en betwijfel of ik dat ooit ga doen.

Ik wil de producten!
Eerst wat ik nu heb maar even snel opmaken

Avowash zeep heeft andere ingrediënten dan Avobath als het goed is. De geur zou niet hetzelfde zijn, is door Hillary geloof ik gezegd op het UKforum...

Ik ga morgen even naar de bieb in Utrecht en dan even door naar Amsterdam, even Imperialis kopen. Die is bijna op en dat red ik niet meer tot de kerst. Dan wil ik pas weer bestellen. Maar misschien koop ik morgen ook nog Joy of Jelly. En hebben ze al Herbalism?

Hopelijk komt m'n Lotions party/B Never order snel binnen. Ik hoorde allemaal nare verhalen over korte tht's, dus ik hoop maar dat mijne enigszins vers zijn. En ik wil de nieuwe zeepjes hebben, die had ik ook besteld. Tenminste, Mud Flats, Ice Blue en Sultana of Soap.
In de Leidse is er net een verse Joy of Jelly gekomen, hij ziet er zo mooi uit!
Die nieuwste jelies gaan echt allemaal als een speer!

Herbalism is er ook gewoon.

Ice Blue
pi_41791976
quote:
Op donderdag 14 september 2006 00:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Om 17.00 uur ja!
Rick was er na 17 uur!
Als je een grote Tramp, Big Calm, Amazonian, Happy Hippy en Flying Fox heb afgerekend dan was dat Rick
En gezien het proefje Ice Bleu en jou enthousiasme over de zeep lijkt mij dat heel goed mogelijk
Hij ruikt idd erg lekker trouwens
pi_41807055
Wie werkten er vanmiddag in de Leidse? Dat ene meisje was echt leuk <3

Anyway, ik ben echt ZOOOOOOOO dom geweest. Had Lush gekocht, en heb het tasje ws. in de tram laten staan.

En had geen tijd om nieuw te halen en het was eigenlijk het laatste beetje geld dat ik eigenlijk al niet meer had, dus ook geen geld om nieuwe te kopen. Dus ik bel morgen nog wel ff of het gevonden is maar dat zal wel niet. En nu zit ik dus nog steeds zonder Herbalism en Imperialis. Kutzooi. En nog meer natuurlijk, want ik had het weer niet bij de bare necessities gehouden. *snif*

Ben echt boos op mezelf.
pi_41807116
Ik heb ook een stukje Ice Blue
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_41807240
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:54 schreef Maeghan het volgende:
Wie werkten er vanmiddag in de Leidse? Dat ene meisje was echt leuk <3

Anyway, ik ben echt ZOOOOOOOO dom geweest. Had Lush gekocht, en heb het tasje ws. in de tram laten staan.

En had geen tijd om nieuw te halen en het was eigenlijk het laatste beetje geld dat ik eigenlijk al niet meer had, dus ook geen geld om nieuwe te kopen. Dus ik bel morgen nog wel ff of het gevonden is maar dat zal wel niet. En nu zit ik dus nog steeds zonder Herbalism en Imperialis. Kutzooi. En nog meer natuurlijk, want ik had het weer niet bij de bare necessities gehouden. *snif*

Ben echt boos op mezelf.
Dat is idd ellendig heb zelf ooit m'n toillettas + inhoud in de tram laten staan
Last.fm Twitter
pi_41807292
Ja. Was gewoon 65 euro. En nu heb ik dus gewoon de rest van de maand geen geld meer. En nog steeds geen Herbalism en Imperialis en daar ben ik echt gruwelijk chago van. *gaat nog een potje grommen*
pi_41807702
¤65 dat is echt kut gewoon. echt kut. kut.
Tap tap tap
pi_41807819
Ja, ik ben gewoon zoooooo DOM. Argh. *mept zichzelf*

Ik ga maar naar RPM nu. Doe ik nog wat goed vandaag, hoop ik. Ik had echt zo'n blunderdag. Ik had eerst ook al de verkeerde trein, omdat ik zo dom was geweest om te denken dat ik het bordje voor de trein ook best wel kon lezen zonder bril. Niet dus. Het eindigde wel allebei op -dam, maar daar hield het dan ook bij op.
pi_41809749
LUSH-ORGANISEERT-EEN-VIP-AVOND!!!

VRIJDAG 29 SEPTEMBER
VANAF 19:00

MET:

• GRATIS HUIDANALYSE

• GRATIS GEZICHTSBEHANDELING

• DE NIEUWE ZEPEN

• GRATIS GOODIEBAG BIJ BESTEDEDING VANAF 30 EURO

• LEKKERE HAPJES EN DRANKJES

GEEF JE ZO SNEL MOGELIJK, EN IEDER GEVAL VOOR MAANDAG 25 SEPTEMBER, OP VOOR DEZE GEZELLIGE AVOND!
(ER ZIJN MAAR EEN BEPERKT AANTAL PLAATSEN BESCHIKBAAR!)

LUSH LEIDSESTRAAT AMSTERDAM
TEL; 020-4234315
EMAIL; METTE@LUSH.NL

(Dit bericht komt speciaal van Lush Leidsestraat)
pi_41810208
oeh!
oh nee, dan kom ik net terug uit Londen waar ik waarschijnlijk al teveel ga uitgeven .
Tap tap tap
pi_41811839
Maeghan wat klote
Wat had je verder gekocht dan?
pi_41813069
Wat zonde van dat tasje Maeghan!

Hopelijk is het een eerlijke vinder! Maar kans is behoorlijk klein denk ik met al die lekkere dingen er in
Let's plant a tree
pi_41817038
Ja, ik zal morgen wel even bellen dus. Als het gevonden is moet ik nog even wat regelen, want ik kan het sowieso voorlopig niet ophalen. Maar goed, ik ga er niet vanuit.

Ik had herbalism, imperialis, brazened honey, 2 x irresistible bliss, blikje, happy talk en joy of jelly, en proefje bb seaweed. Snif.

Zeg, Sweetsixteen16: wie werkten er vanmiddag op de Leidse? Meisje met blond haar, echt een enorme kletskous, en een met donker haar. Die eerste had ik al eens gezien maar die andere niet.
pi_41817105
irresistible bliss
.
Tap tap tap
pi_41817228
Ja, m'n haar is supergolvend en zooooo snel droog! Daarom, ik dacht ik neem ze nog even mee. Ik wou het eigenlijk niet doen maar ja, omdat ie eruit is....

Pff, in m'n volgend leven word ik multimiljonair. Kan ik tenminste gewoon m'n Lush in de tram laten staan en dan nieuwe kopen. Of m'n Lush in de limousine zetten natuurlijk, dan weet ik tenminste dat ie niet meegenomen wordt. Stomme tram.
pi_41817238
Maeghan, balen zeg......
Gek op mooie kleding.
pi_41817731
Jullie leven echt mee alsof er iemand dood is he?
pi_41817810
trams zijn kut.
Tap tap tap
pi_41819383
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:12 schreef Maeghan het volgende:
Ja, ik zal morgen wel even bellen dus. Als het gevonden is moet ik nog even wat regelen, want ik kan het sowieso voorlopig niet ophalen. Maar goed, ik ga er niet vanuit.

Ik had herbalism, imperialis, brazened honey, 2 x irresistible bliss, blikje, happy talk en joy of jelly, en proefje bb seaweed. Snif.

Zeg, Sweetsixteen16: wie werkten er vanmiddag op de Leidse? Meisje met blond haar, echt een enorme kletskous, en een met donker haar. Die eerste had ik al eens gezien maar die andere niet.
Mocht het gevonden zijn dan kan ik aan Rick vragen of hij het op kan halen eventueel. Moet ik hem heel lief aan kijken hoor Maar hij is dagelijks in Amsterdan vandaar.

Echt balen, het is gewoon zonde.
pi_41822350
Hmmmz, een ideetje om een minimeeting te houden de 29ste? Lijkt me in ieder geval leuk om eens mega uitgebreid rond te snuffelen.
pi_41826400
Sade dat wilde ik nou net gaan voorstellen.

Leuk weer eens een dagje Lushen!!!
Gek op mooie kleding.
pi_41826851
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:34 schreef Sade het volgende:
Hmmmz, een ideetje om een minimeeting te houden de 29ste? Lijkt me in ieder geval leuk om eens mega uitgebreid rond te snuffelen.
Lijkt me erg leuk! Alleen weet ik serieus niet zo goed of ik dat durf, ik heb jullie nog nooit gezien ...
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_41827954
Mochten we nou echt heel eng zijn, dan kun je je altijd nog storten op de Lushspulletjes
pi_41829675
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:25 schreef Sade het volgende:
Mochten we nou echt heel eng zijn, dan kun je je altijd nog storten op de Lushspulletjes
Dan duik ik gewoon in een berg zeepjes.

Het lijkt me erg leuk, en dan koop ik gewoon zelf ipv mee te doen aan de engeland order, maar ik denk er nog even over na, die datum kan ik iig wel.
Gependeld
pi_41837084
Ik heb me inmiddels aangemeld voor de VIP party.

Wie komen er allemaal???
Gek op mooie kleding.
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:18:47 #159
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_41837140
ik kan helaas niet
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_41837450
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:17 schreef MissFrodo het volgende:

Wie komen er allemaal???
Ik heb me zojuist ook aangemeld
Last.fm Twitter
pi_41838110
Ik kan niet want ik moet dan werken
Let's plant a tree
pi_41839298
Ik heb me zojuist ook opgegeven

(nouja moet nog wel even wachten op mail terug)
Gependeld
pi_41844700
Ik heb wat kerstproducten binnen uit Duitsland. Jullie mogen me nu aanraken.

Mijn mening over het hele kerstgebeuren 2006. Ze vallen een beetje tegen. Sommige zijn gewone producten maar dan in een andere vorm of kleur gegoten. Zoals Greenday bbs, Karma bbs, Avobath. Vind ik toch een gemiste kans.
Bob zeep lijkt me erg lekker, alleen heeft die naast de cristingly bbs gelegen en die is erg minty dus er zit een waas van pepermunt op. Die Cristingly is wel verrassend. Lijkt op melomint, alleen link ik die geur niet met kerst.

Wat lul ik eigenlijk over kerst...het is hier bloedheet. Ik stop er ook maar mee. Dit slaat helemaal nergens op.
Go hard or go home
pi_41844960
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:17 schreef MissFrodo het volgende:

Wie komen er allemaal???
VIP party? vertel? wie, wat , waar wanneer?
pi_41845398
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 20:37 schreef lienelien het volgende:

[..]

VIP party? vertel? wie, wat , waar wanneer?
Zie aantal posts terug van Sweetsixteen
Gependeld
pi_41845406
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 20:51 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Zie aantal posts terug van Sweetsixteen
Ik zag het al ja
Leuk! Zal eens kijken of ik dan kan
pi_41845517
Noekje nu al binnen? Dat is echt snel!
pi_41846200
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 20:55 schreef Anitra het volgende:
Noekje nu al binnen? Dat is echt snel!
Ja en je wil niet weten wat ik erbij heb gekregen. Het is gewoon genant. Duitsland is goed hoor. Het is dat ze duurder zijn maar ze zijn supersnel. Ik had ook een Honey it's a cristmas giftbox besteld en daar mist een bbs in. Ik heb ze gemaild, gewoon om ze het te laten weten. Had er ook al in gezet dat ik niks terug wilde hebben want ik heb echt genoeg zomaar gekregen. 5 minuten later had ik al een mailtje terug dat ik toch een ballistic moest kiezen. Dat heb ik niet gedaan maar het geeft wel aan hoe snel ze erbij zijn. Lush uk heeft wel eens 5 dagen geduurd.
Lush Nederland heb ik ook altijd wel snel gevonden overigens.
Go hard or go home
pi_41849554
Dan wil je best iets meer betalen toch? Als de service zo goed is dan maakt mij doe paar centen extra ook niet uit. Ik ga toch een keer bestellen in Duitsland.

Heb je ook Bleu Skies besteld? Ik ben zo onwijs nieuwsgierig hoe die is en of hij echt naar die BBS ruikt.
pi_41850070
OOOOh, stom stom stom!

Ik kijk net in mijn agenda, zie ik dat ik de 29ste een bruiloft heb
Shit, het leek me zo leuk!
  zaterdag 16 september 2006 @ 10:23:21 #171
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_41856472
de 29e kan ik wel
én dan heb ik ook net mijn loon en stufi binnen
straks eens even mailen....
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_41858043
Ik wil ook
  zaterdag 16 september 2006 @ 11:51:47 #173
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41858148
Ik twijfel...
Gaan er nog meer mensen met de trein???
pi_41859368
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:51 schreef JacMar het volgende:
Ik twijfel...
Gaan er nog meer mensen met de trein???
Ik kom ook met de trein
Gependeld
  zaterdag 16 september 2006 @ 12:58:16 #175
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41859672
ok..Misschien geef ik me ook wel op en kunnen we wat afspreken op centraal
pi_41859879
Wow echt tof dat jullie komen!
pi_41860646
Wat een rare week! Ik had nog bijna de hele Lush lotion party & B Never bestelling kwijtgeweest ook! De bezorger had 'm bij een hele andere straat op hetzelfde nummer afgeleverd!! Die heeft dus gewoon een pakje van een meter bij een halve meter aangepakt, waar groot LUSH op stond, met groot en duidelijk MIJN naam en adres, en dacht niet eens 'goh, ik heb helemaal niets besteld' of zo. Nee hoor! En ze was nog boos ook, want ze was al drie keer bij ons wezen bellen en we waren er maar niet. Moet ze maar niet zo dom zijn om een pakje van een ander aan te nemen hoor.
  zaterdag 16 september 2006 @ 15:40:14 #178
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41863521
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow echt tof dat jullie komen!
Ik heb mijn zusje ook gevraagd..Ze weet alleen niet zeker of ze mee gaat i.v.m werk..
Zal ik maar gewoon 2 personen opgeven? Misschien wil er later wel iemand anders mee en anders ga ik alleen
pi_41863867
pfff bij 't douchen liet ik een plakje Rockstar vallen die natuurlijk in het putje verdween. ik heb nog 150 gram en het is geen ¤65 die ik in de tram laat liggen, maar toch .
Tap tap tap
pi_41865284
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:40 schreef JacMar het volgende:

[..]

Ik heb mijn zusje ook gevraagd..Ze weet alleen niet zeker of ze mee gaat i.v.m werk..
Zal ik maar gewoon 2 personen opgeven? Misschien wil er later wel iemand anders mee en anders ga ik alleen
Als je denkt iemand anders mee te kunnen nemen, moet je natuurlijk 2 personen opgeven. Maar als je dat niet zeker weet en ze kan uiteindelijk niet, is het niet zo eerlijk voor mensen die wel hadden willen komen, nu niet kunnen.
Misschien kun je nu even 1 persoon opgeven en later, als je het zeker weet twee?
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:51:44 #181
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41865830
Goed plan!
pi_41866044
Ik ben niet meer zo into Lush dus heb jullie hulp nodig!
Weten jullie vanaf wanneer de kerstspullen te koop of te bestellen zijn, in Nederland?? En op de Duitse site zie ik ze helemaal niet (meer?) staan en ik wil ze toch op zijn minst nu al zien...
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_41866352
In Duitsland stonden ze maar als eenmalige preview op de site.
In Engeland is 22 September de launch party waar je ook op kunt bestellen, en ze liggen geloof ik half/eind oktober hier in de winkel.
Op het Nederlandse Lushalicious forum (link in OP) kun je alle items nog gewoon bekijken.
pi_41867228
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:15 schreef Melusine het volgende:
In Duitsland stonden ze maar als eenmalige preview op de site.
In Engeland is 22 September de launch party waar je ook op kunt bestellen, en ze liggen geloof ik half/eind oktober hier in de winkel.
Op het Nederlandse Lushalicious forum (link in OP) kun je alle items nog gewoon bekijken.
Ahh, geweldig dankje!
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_41868254
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:33 schreef Maeghan het volgende:
Wat een rare week! Ik had nog bijna de hele Lush lotion party & B Never bestelling kwijtgeweest ook! De bezorger had 'm bij een hele andere straat op hetzelfde nummer afgeleverd!! Die heeft dus gewoon een pakje van een meter bij een halve meter aangepakt, waar groot LUSH op stond, met groot en duidelijk MIJN naam en adres, en dacht niet eens 'goh, ik heb helemaal niets besteld' of zo. Nee hoor! En ze was nog boos ook, want ze was al drie keer bij ons wezen bellen en we waren er maar niet. Moet ze maar niet zo dom zijn om een pakje van een ander aan te nemen hoor.

Kreeg bijna een hartverzakking
Maar hij is goed enw el aan gekomen dus?
pi_41869927
JacMar ik kom ook met de trein, of anders met de boot maar die komt ook op het station (nou ja naast) aan.
Misschien is het een leuk idee om met een groepje wat eerder af te spreken, vooral voor degene die een tijdje moeten reizen naar Amsterdam....
Gek op mooie kleding.
pi_41869953
Ik dus zo gister vlak voor sluitingstijd met mijn chick de Lush in. "Ik moet iets hebben waar ik BLIJ van word, en niets voor in bad want dat mag ik even niet." Reden uitgelegd waarom ik sip ben. Krijg ik me toch een homp Heavenly Bodies voorgeschoteld waar je scheel van gaat zien. Want "Chocolade is goed" zo werd gezegd. En het werd ook nog heel lief voor me ingepakt met strikjes enzo.

.
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:46:31 #188
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41873278
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 20:40 schreef MissFrodo het volgende:
JacMar ik kom ook met de trein, of anders met de boot maar die komt ook op het station (nou ja naast) aan.
Misschien is het een leuk idee om met een groepje wat eerder af te spreken, vooral voor degene die een tijdje moeten reizen naar Amsterdam....
Dat is een goed idee Ik ga denk ik gelijk uit mijn werk, want ik ben 's middags vrij..als zuslief het goed vindt en ook kan
pi_41877195
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 19:33 schreef Anitra het volgende:

[..]

Kreeg bijna een hartverzakking
Maar hij is goed enw el aan gekomen dus?
Haha, ja. Gelukkig wel.
pi_41877728
Oh eh, trouwens, Tramp bodylotion stinkt heel erg, dus zal ik 'm maar gewoon voor je opmaken?

Nee, eerlijkwaar, het ruikt echt precies naar Tramp (in de fles in ieder geval, heb het nog niet opgesmeerd). En <3 1000 Kisses Deep <3. Ik kan me niet voorstellen dat je die niet lekker vindt ruiken. =)
pi_41881071
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:46 schreef JacMar het volgende:

[..]

Dat is een goed idee Ik ga denk ik gelijk uit mijn werk, want ik ben 's middags vrij..als zuslief het goed vindt en ook kan
Lijkt me een leuk idee om op het station al af te spreken met een aantal!!
Ik kom ook (pas) uit mn werk, en kom ws alleen (mn moeder had ook wel interesse dus misschien dat zij ook mee komt).
Gependeld
  zondag 17 september 2006 @ 10:24:38 #192
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_41881699
Ik kan niet komen Ik heb een verjaardag over het hoofd gezien in mijn agenda
Misschien dat ik dan in het weekend maar een dagje Amsterdam doe met mijn zusje
pi_41883018
quote:
Op zondag 17 september 2006 01:28 schreef Maeghan het volgende:
Oh eh, trouwens, Tramp bodylotion stinkt heel erg, dus zal ik 'm maar gewoon voor je opmaken?

Nee, eerlijkwaar, het ruikt echt precies naar Tramp (in de fles in ieder geval, heb het nog niet opgesmeerd). En <3 1000 Kisses Deep <3. Ik kan me niet voorstellen dat je die niet lekker vindt ruiken. =)
Nu ben ik nog nieuwsgieriger en ongeduldiger
Ik heb vannacht zelf gedroomd er over
Ik had met mijn zoon onder de douche gestaan en allebei lekker met tramp gedouched en daarna ingesmeerd met Tramp en toen saampjes in het grote bed in slaap gevallen.het was echt een droom want hij kan niet stil liggen in het grote bed en ik kom er dan altijd uit onder de blauwe plekken omdat hij het zo leuk vind om zich te laten vallen op het bed en dan vergeet dat ik er ook nog in lig
pi_41902547
JacMar vroeg mij net of ze met mij mee kon bestellen met de Engelse party order. Mochten er meer mensen zijn dan ontvang ik graag de lijstjes vrijdag de 22ste zodat ik 'savonds kan bestellen.
Of gaat iemand anders het doen??
Gek op mooie kleding.
pi_41908166
Even voor mij om duidelijkheid te krijgen:

Vrijdag de 22ste komt de Engelse party order, bestellen op vrijdag bij MissFrodo en ?. Ik kan behalve kerstspullen ook de normale producten bestellen en het geld wordt tegelijk met het inleveren van het lijstje overgemaakt op de rekening van ?

Haha, structuurkip die ik ben!

Overigens vind ik het echt zwaar balen dat ik de 29ste niet kan, de volgende keer wil ik echt mee!
pi_41912531
[quote]Op maandag 18 september 2006 00:23 schreef Sade het volgende:
Even voor mij om duidelijkheid te krijgen:

Vrijdag de 22ste komt de Engelse party order, bestellen op vrijdag bij MissFrodo en ?. Ik kan behalve kerstspullen ook de normale producten bestellen en het geld wordt tegelijk met het inleveren van het lijstje overgemaakt op de rekening van ?

Haha, structuurkip die ik ben!

Nogmaals als iemand anders het al gaat doen......
En om je zin af te maken, op rekening van mij of de andere persoon bij wie je besteld.
Gek op mooie kleding.
pi_41912966
Ik zou afgelopen zaterdag gaan winkelen in Eindhoven, uiteindelijk door gereden naar Den Bosch en wat zag ik daar??? Een Lush-winkel

Helaas kon ik niet lang blijven, want mijn twee vriendinnen zijn niet echte Lush-personen. Dus twee artikelen gekocht en weer verder.

Flosty Glitter, hij is heerlijk, gelijk geprobeerd thuis.

Think Pink
pi_41919120
m'n I Should Coco 'doet' het weer . Volgens mij had ik een hoekje gekregen ofzo, want nu ik de vorige keer een randje heb afgesneden, is hij ineens veel romiger . Hij brokkelt niet meer uiteen in 10 stukjes.
Tap tap tap
pi_41923424
Ik vind I should coco echt irritant zonder puff! met puff kreeg ik hem altijd wel aan het schuimen, maar ik heb er nu geen meer en gewoon zo op je huid doet het echt niks.
pi_41926145
Wat raar? Mijn I Should Coco schuimt echt heel erg en is lekker romig
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')