Zie bovenstaand berichtquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:11 schreef Sade het volgende:
Lekker f*cked up dan.Mocht er iemand toch nog gaan bestellen, laat het dan even weten. Ik kan zelf niet bestellen omdat ik geen cc heb
![]()
Dan kan ik je even een mail sturen met het lijstje en het nodig geld over maken.
Gisteren trouwens in de Lush in leidse geweest: Black Pearl en Romance voor in bad zijn echt super!![]()
gedaan!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:59 schreef JacMar het volgende:
Sade mail me even! Mijn email staat in mijn profiel!![]()
Jaaa, maar het eenmaal gebruikt hebben is wat anders dan een winkel binnenlopenquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:23 schreef deedeetee het volgende:
Ik snap echt dat enthousiasme hier niet, ik vind er niet veel aan. Veel geld voor smakelijk uitziende zeepjes ??? Ik ben de winkel eens binnen gelopen en stond versteld van de prijzen![]()
Maar tis wel leuk te zien hoe dol jullie op dat spul zijn![]()
Dat zou ik ook gewoon doenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:26 schreef CherryLips het volgende:
uuh.
ik ga nog wel wat Lush kopen in Londen volgende week hoor. ik heb de nieuwe zeepjes nog niet geprobeerd
.
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef Shirley het volgende:
Ik snap best de verontwaardiging van iedereen, en ook ik vind het een hele rare reactie van Lush, maar om Lush nou helemaal af te zweren? Ik denk dat ze daar echt niet wakker liggen van een paar bestellingen meer of minder, dus je zal er zelf niks mee bereiken. En ondanks alles, maakt het voor mij de producten niet minder lekker.
Ik heb Lush wel vaker mensen tegen de haren in zien strijken, dus mwoah.... ik denk dat het wel degelijk de bedoeling was van ze om zich zo arrogant op te stellen, dat de uitwerking misschien anders is dan gepland, tja.....quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:47 schreef Sade het volgende:
Ik denk dat er echt wel sprake is van een misverstand, het zal in ieder geval niet de bedoeling zijn geweest om mensen tegen zich in het harnas te jagen en/of zich arrogant op te stellen. Ik kan me zelfs voorstellen dat ze van deze reacties behoorlijk schrikken. Het zijn toch trouwe fans...
Ze zullen er niet van wakker liggen maar ik geloof wel dat er iets mee gedaan wordt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef Shirley het volgende:
Ik snap best de verontwaardiging van iedereen, en ook ik vind het een hele rare reactie van Lush, maar om Lush nou helemaal af te zweren? Ik denk dat ze daar echt niet wakker liggen van een paar bestellingen meer of minder, dus je zal er zelf niks mee bereiken. En ondanks alles, maakt het voor mij de producten niet minder lekker.
Misschien moeten we ook een MMU topic openen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:31 schreef MissFrodo het volgende:
MMU is ook heel lekker, ik wil morgen gaan bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |