abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42051217
Lekker f*cked up dan. Mocht er iemand toch nog gaan bestellen, laat het dan even weten. Ik kan zelf niet bestellen omdat ik geen cc heb
Dan kan ik je even een mail sturen met het lijstje en het nodig geld over maken.

Gisteren trouwens in de Lush in leidse geweest: Black Pearl en Romance voor in bad zijn echt super!
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:14:19 #277
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42051267
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:11 schreef Sade het volgende:
Lekker f*cked up dan. Mocht er iemand toch nog gaan bestellen, laat het dan even weten. Ik kan zelf niet bestellen omdat ik geen cc heb
Dan kan ik je even een mail sturen met het lijstje en het nodig geld over maken.

Gisteren trouwens in de Lush in leidse geweest: Black Pearl en Romance voor in bad zijn echt super!
Zie bovenstaand bericht
  vrijdag 22 september 2006 @ 19:23:05 #278
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_42054562
Ik snap echt dat enthousiasme hier niet, ik vind er niet veel aan. Veel geld voor smakelijk uitziende zeepjes ??? Ik ben de winkel eens binnen gelopen en stond versteld van de prijzen

Maar tis wel leuk te zien hoe dol jullie op dat spul zijn
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_42054846
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:59 schreef JacMar het volgende:
Sade mail me even! Mijn email staat in mijn profiel!
gedaan!
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 19:23 schreef deedeetee het volgende:
Ik snap echt dat enthousiasme hier niet, ik vind er niet veel aan. Veel geld voor smakelijk uitziende zeepjes ??? Ik ben de winkel eens binnen gelopen en stond versteld van de prijzen

Maar tis wel leuk te zien hoe dol jullie op dat spul zijn
Jaaa, maar het eenmaal gebruikt hebben is wat anders dan een winkel binnenlopen
pi_42054959
het enthusiasme is nu even wat minder hoor .
Tap tap tap
pi_42060444
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:26 schreef CherryLips het volgende:
uuh.
ik ga nog wel wat Lush kopen in Londen volgende week hoor . ik heb de nieuwe zeepjes nog niet geprobeerd .
Dat zou ik ook gewoon doen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_42061712
Ik ben nu wel benieuwd wat er exact is gezegd tegen de admins van het Lushialicious Forum. Iemand die dit kan posten? Ik doe dit niet uit sensatiezucht, maar meer vanuit de claim die gemaakt wordt in Meaghan's topic op het Lushforum, waar geclaimed wordt dat het aan een verkeerde interpretatie door taalbarriere kan liggen. Kan je nagaan, ik word zo pissig over het geheel dat ik me speciaal daar geregistreerd heb om eenmalig mijn gal te spuien.... Door het Lush Topic van Fok! ben ik in contact gekomen met de producten, en ik vind deze actie dan ook behoorlijk belachelijk van Lush UK. Nee, ik zeg mijn order af, er zit een nieuwe winkel met natuurproducten in Arnhem, ik ga daar wel snuffelen.

[ Bericht 39% gewijzigd door MissBehave op 22-09-2006 23:42:01 ]
pi_42062689
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 22:14 schreef Vava het volgende:

[..]

Dat zou ik ook gewoon doen
ik kan wel even gaan zeuren in de winkel daar .
Tap tap tap
pi_42063773
Wat is het hier rustig in verhouding tot het IF en Lushalicious zeg, poeh verademing.
Gek op mooie kleding.
pi_42065526
Ik snap best de verontwaardiging van iedereen, en ook ik vind het een hele rare reactie van Lush, maar om Lush nou helemaal af te zweren? Ik denk dat ze daar echt niet wakker liggen van een paar bestellingen meer of minder, dus je zal er zelf niks mee bereiken. En ondanks alles, maakt het voor mij de producten niet minder lekker.
Back in business.
pi_42065969
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef Shirley het volgende:
Ik snap best de verontwaardiging van iedereen, en ook ik vind het een hele rare reactie van Lush, maar om Lush nou helemaal af te zweren? Ik denk dat ze daar echt niet wakker liggen van een paar bestellingen meer of minder, dus je zal er zelf niks mee bereiken. En ondanks alles, maakt het voor mij de producten niet minder lekker.
Inderdaad en wie zegt dat de Bodyshop of weet ik veel welk bedrijf niet precies hetzelfde zou doen als Lush nu doet. Vanuit Lush gezien kan ik het me wel voorstellen dat ze willen weten wat en waar er over de producten gezegd wordt. Aan de andere kant, ze hebben een hoop inkomsten aan diezelfde mensen te danken... dat vind ik dan weer erg ondankbaar overkomen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_42067534
Ik denk dat er echt wel sprake is van een misverstand, het zal in ieder geval niet de bedoeling zijn geweest om mensen tegen zich in het harnas te jagen en/of zich arrogant op te stellen. Ik kan me zelfs voorstellen dat ze van deze reacties behoorlijk schrikken. Het zijn toch trouwe fans...

Maar goed, ik blijf lekker Lushen. Vind het allemaal veel te lekker

JacMar: beetje laat, maar you've got mail!
  zaterdag 23 september 2006 @ 09:33:53 #288
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42070277
Ik vind de reacties ook wel een beetje te ver gaan, het gaat toch om het product
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_42070300
Het gaat niet om het product, het gaat om de manier waarop er met ons omgegaan wordt. Ik zou heel graag willen dat er niet meer over Lushalicious gesproken wordt hier, voor de geïnteresseerden is er een boel daar terug te vinden. Het topic hier wordt erdoor verpest.

Ik heb gister de Avowash gekregen van Aerdenlynn en toen ik eraan rook vond ik 'm best lekker. Onder de douche verandert ie, en ruikt het naar aarde en toch watfris erdoorheen. Het is meer een mannenluchtje. Ik vind 't best lekekr en mn vriendje zal er nog blijer mee zijn. .

Whatever I want.
  zaterdag 23 september 2006 @ 09:39:10 #290
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42070322
vraag me wel af hoe het zit met die dames/heren van het amerikaanse forum
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † zaterdag 23 september 2006 @ 09:44:03 #291
43556 miss_dynastie
pi_42070363
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 01:47 schreef Sade het volgende:
Ik denk dat er echt wel sprake is van een misverstand, het zal in ieder geval niet de bedoeling zijn geweest om mensen tegen zich in het harnas te jagen en/of zich arrogant op te stellen. Ik kan me zelfs voorstellen dat ze van deze reacties behoorlijk schrikken. Het zijn toch trouwe fans...
Ik heb Lush wel vaker mensen tegen de haren in zien strijken, dus mwoah.... ik denk dat het wel degelijk de bedoeling was van ze om zich zo arrogant op te stellen, dat de uitwerking misschien anders is dan gepland, tja.....
vorige week toch ook al dat gezeur met de Duitse mailorder? Vond ik ook behoorlijk arrogant..............
pi_42070751
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef Shirley het volgende:
Ze zullen er niet van wakker liggen maar ik geloof wel dat er iets mee gedaan wordt.
BIG:
I felt rather flattered by the unofficial dutch forum and would like to know who thought it needed a telling off.

I wont be telling whoever it is off but I would like to sort this out. I'm very fond of my dutch forumites and my dutch staff come to that.

I thought it must be Janneke, very lovely she is too. If you could leave it with me till Monday when she is back at work and we will see if there is something we can do to make ammends. . In the meantime anyone who is willing to chat about lush in the privacy of their own fan sites is welcome and if you post up a few images thankyou for your interest. I'm sure my legal beagles can find someone bigger and uglier to talk to.

Olive Branch bodylotion is heerlijk.
Go hard or go home
pi_42070887
ik heb het voor 't eerst ( ) op de website van MMU gekeken en dat ziet er ook wel heel gevaarlijk uit .
Tap tap tap
pi_42070930
MMU is ook heel lekker, ik wil morgen gaan bestellen
Gek op mooie kleding.
  zaterdag 23 september 2006 @ 10:34:46 #295
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42070978
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 10:31 schreef MissFrodo het volgende:
MMU is ook heel lekker, ik wil morgen gaan bestellen
Misschien moeten we ook een MMU topic openen?
Is die deo er dan ook al miss Frodo?
pi_42070986
MMU is?
  zaterdag 23 september 2006 @ 10:39:01 #297
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42071040
Klik maar eens hier!
pi_42071088
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 10:39 schreef JacMar het volgende:
Klik maar eens hier!
Ziet er leuk uit
pi_42071100
Ja de deo is er ook.

Zullen we een MMU forum openen? Is op zich wel een goed idee denk ik.
Gek op mooie kleding.
  zaterdag 23 september 2006 @ 10:50:57 #300
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42071252
Goed plan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')