wat stomquote:Op donderdag 21 september 2006 21:34 schreef MissFrodo het volgende:
Lushalicious is dringend verzocht om alle foto's en beschrijvingen over Lush van de site te halen. Ze zijn het daar dan nu ook behoorlijk zat met Lush. Ten slotte leveren dit soort forums toch heel veel klanten op lijkt mij.
Marije en Anitra, willen jullie nog steeds bestellen?
in feedback en FAQ staat uitleg zie ik.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
wat stom![]()
Waarom dan? Ik ben trouwens aan het zoeken, maar kan het niet vinden... in welk topic staat het?
De mailing kwam van Lush BV uit Engeland. Stank voor dank, echt.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:39 schreef CherryLips het volgende:
moeten we nu alleen Lush NL stom vinden of Lush UK ook?.
Mja, maar dat bericht van Lush.. Vraag me af wat daar dan instond, gezien de reacties in 'neem hier vast afscheid'quote:Op donderdag 21 september 2006 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
in feedback en FAQ staat uitleg zie ik.
zeepjes zijn ineens een stuk minder lekkerquote:Op donderdag 21 september 2006 21:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
De mailing kwam van Lush BV uit Engeland. Stank voor dank, echt.
Maar hey, we zitten hier op Fok, en dit topic kan wel blijven, let op je plaatjes en tekstgebruik want daar staat copyright op dames wat alleen op de Engelse fora gebruikt mag worden. Dus kom op!
Lush! Lush Lush! Hoezee!.
.
Ze realiseren zich volgens mij niet wat de invloed van zo'n forum is.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik 'ken' Lush dankzij Fok. Ik vroeg me altijd af welke idioot er nou ¤50 uitgaf aan zeep. Tot ik zelf zo'n winkel binnenliepquote:Op donderdag 21 september 2006 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze realiseren zich volgens mij niet wat de invloed van zo'n forum is.
Zonder internet had ik het hele merk nooit gekend, tenslotte is het niet zo alsof op elke straathoek een winkel te vinden is.
Bezopen en heel, heel sneu.
De weblog die ik had over Lush moest ook offline. Dat was 2 maand geleden al.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Maar hey, we zitten hier op Fok, en dit topic kan wel blijven, let op je plaatjes en tekstgebruik want daar staat copyright op dames wat alleen op de Engelse fora gebruikt mag worden. Dus kom op!
Lush! Lush Lush! Hoezee!.
.
En dan over een jaartje huilen dat ze tegen hun tweede faillissement zijn aangelopenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:27 schreef Anitra het volgende:
[..]
De weblog die ik had over Lush moest ook offline. Dat was 2 maand geleden al.
Ze zijn momenteel aan het googlen en zoeken om alle dingen over Lush van het internet af te halen en dat ze juist daarmee veel klanten hebben gekregen maakt ze blijkbaar niks uit.
Hier hetzelfde..Jammer maar helaasquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:54 schreef Sade het volgende:
Oh jeetje, wat is dit nou weer?
Onvrede, boosheid. protest? Kortom: gaat de order nou niet door? Ik heb namelijk een lekker lijstje klaar liggen hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |