abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42028356
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:34 schreef MissFrodo het volgende:
Lushalicious is dringend verzocht om alle foto's en beschrijvingen over Lush van de site te halen. Ze zijn het daar dan nu ook behoorlijk zat met Lush. Ten slotte leveren dit soort forums toch heel veel klanten op lijkt mij.

Marije en Anitra, willen jullie nog steeds bestellen?
wat stom
Waarom dan? Ik ben trouwens aan het zoeken, maar kan het niet vinden... in welk topic staat het?
pi_42028547
moeten we nu alleen Lush NL stom vinden of Lush UK ook? .
Tap tap tap
pi_42028561
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:36 schreef lienelien het volgende:

[..]

wat stom
Waarom dan? Ik ben trouwens aan het zoeken, maar kan het niet vinden... in welk topic staat het?
in feedback en FAQ staat uitleg zie ik.
Tap tap tap
pi_42028634
Ja bij feedback en faq.

En het verzoek tot weghalen kwam van Lush Engeland
Gek op mooie kleding.
pi_42028728
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:39 schreef CherryLips het volgende:
moeten we nu alleen Lush NL stom vinden of Lush UK ook? .
De mailing kwam van Lush BV uit Engeland. Stank voor dank, echt.

Maar hey, we zitten hier op Fok, en dit topic kan wel blijven, let op je plaatjes en tekstgebruik want daar staat copyright op dames wat alleen op de Engelse fora gebruikt mag worden. Dus kom op!

Lush! Lush Lush! Hoezee!

. .
Whatever I want.
pi_42028748
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

in feedback en FAQ staat uitleg zie ik.
Mja, maar dat bericht van Lush.. Vraag me af wat daar dan instond, gezien de reacties in 'neem hier vast afscheid'
pi_42028786
En hoe zit dat dan met die USA forum?
pi_42028822
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:44 schreef PeRi het volgende:

[..]

Maar hey, we zitten hier op Fok, en dit topic kan wel blijven, let op je plaatjes en tekstgebruik want daar staat copyright op dames wat alleen op de Engelse fora gebruikt mag worden. Dus kom op!

Lush! Lush Lush! Hoezee!

. .
zeepjes zijn ineens een stuk minder lekker .
Tap tap tap
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 21:47:43 #259
43556 miss_dynastie
pi_42028891
quote:

[..]

Ze realiseren zich volgens mij niet wat de invloed van zo'n forum is.
Zonder internet had ik het hele merk nooit gekend, tenslotte is het niet zo alsof op elke straathoek een winkel te vinden is.
Bezopen en heel, heel sneu.
pi_42028928
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze realiseren zich volgens mij niet wat de invloed van zo'n forum is.
Zonder internet had ik het hele merk nooit gekend, tenslotte is het niet zo alsof op elke straathoek een winkel te vinden is.
Bezopen en heel, heel sneu.
Ik 'ken' Lush dankzij Fok. Ik vroeg me altijd af welke idioot er nou ¤50 uitgaf aan zeep. Tot ik zelf zo'n winkel binnenliep .
Tap tap tap
pi_42029719
De marketing van Lush weer op haar best
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_42030935
quote:

[..]

Lush! Lush Lush! Hoezee!

. .
De weblog die ik had over Lush moest ook offline. Dat was 2 maand geleden al.
Ze zijn momenteel aan het googlen en zoeken om alle dingen over Lush van het internet af te halen en dat ze juist daarmee veel klanten hebben gekregen maakt ze blijkbaar niks uit.
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 22:36:24 #263
43556 miss_dynastie
pi_42031358
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:27 schreef Anitra het volgende:

[..]

De weblog die ik had over Lush moest ook offline. Dat was 2 maand geleden al.
Ze zijn momenteel aan het googlen en zoeken om alle dingen over Lush van het internet af te halen en dat ze juist daarmee veel klanten hebben gekregen maakt ze blijkbaar niks uit.
En dan over een jaartje huilen dat ze tegen hun tweede faillissement zijn aangelopen
Mond op mond reclame kan je maken, maar ook breken...
pi_42032001
Nou ja zeg, wat een achterlijke reactie van ze zeg! Wat Cherrylips al zei, zonder internet had ik Lush geeneens gekend, of misschien pas véél later. En inderdaad, hier in Nederland moeten ze het grotendeels van hun internetverkoop hebben denk ik.
Zullen we een boze mail sturen en even de 121 topics doorlinken, dan zien ze hoeveel reclame er gemaakt wordt voor ze. We zouden gratis zeep van ze moeten krijgen voor het aanbrengen van nieuwe klandizie!
Back in business.
pi_42032623
ik loop als een jehova lush te slijten bij vriendinnen, zou eigenlijk een percentage van de opbrengst moeten krijgen .
Tap tap tap
pi_42032905
Nou, ik ga er zwaar over nadenken om me af te gaan melden voor die VIPparty.
Stomme lui daar zeg, ze graven zo alleen maar hun eigen gat, ze hebben toch zelf ook wel door dat juist door internet er meer klanten komen en dat het forum hartstikke positief was en dus alleen maar gratis publiciteit?!!
Stelletje aasgieren daar
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_42034252
Met fora en weblogs overal hebben ze natuurlijk geen controle over alles wat er over Lush gezegd wordt. Beetje jammer alleen dat ze dat op deze manier in de hand proberen te houden, alles op een forum dus. Het is alleen niet erg doordacht want juist dit zorgt voor een hoop minder goede reclame......
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_42038632
Ik zit er ook sterk aan te denken om de Xmas party bestelling gewoon niet te doen.
Gek op mooie kleding.
pi_42043812
http://www.lushforum.co.uk/viewforum.php?f=49

We believe... in silencing Lush fans

Benieuwd hoe lang het topic openblijft
Ik heb natuurlijk wel een beetje overdreven he, dat hoort erbij. Lush drama queen act.
Sanity is (not) statistical
pi_42043861
uuh.
ik ga nog wel wat Lush kopen in Londen volgende week hoor . ik heb de nieuwe zeepjes nog niet geprobeerd .
Tap tap tap
pi_42044018
Haha, ik kan niet op een ander merk over want Lush is het enige waar ik tegen kan, voor zover ik weet. Dus ik overdrijf ook natuurlijk. MMU bijv. kan ik ook niet tegen. En qua shampoo hoef ik nog niet eens naar iets anders te wijzen of ik krijg al jeuk.

Maar ja, ik heb nu ook nog een topic in News of the World, met inmiddels tegen de 20 views.
Sanity is (not) statistical
pi_42047938
Oh jeetje, wat is dit nou weer?

Onvrede, boosheid. protest? Kortom: gaat de order nou niet door? Ik heb namelijk een lekker lijstje klaar liggen hier
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_42050078
Ik ga niet bestellen vandaag, het spijt me voor de mensen die mee wilden bestellen maar ik hoop dat zij het begrijpen.
Gek op mooie kleding.
pi_42050910
Ik ben benieuwd wanneer die Lush Hyve er ook aan moet geloven dan .
Tap tap tap
  vrijdag 22 september 2006 @ 16:59:42 #275
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_42050966
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:54 schreef Sade het volgende:
Oh jeetje, wat is dit nou weer?

Onvrede, boosheid. protest? Kortom: gaat de order nou niet door? Ik heb namelijk een lekker lijstje klaar liggen hier
Hier hetzelfde..Jammer maar helaas

Sade mail me even! Mijn email staat in mijn profiel!

[ Bericht 13% gewijzigd door JacMar op 22-09-2006 17:13:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')