Eensquote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef MouseOver het volgende:
Schandalig. Voetgangers zouden gewoon verplicht licht moeten hebben, net als fietsers.
Goed topicquote:Op donderdag 7 september 2006 22:40 schreef brood_korst het volgende:
Die zijn zeer gevaarlijk !
Kom ik uit het dorp op de fiets MET licht. Zie ik in de verte 2 zwarte vlekken hobbelen, ik dacht eerst 2 negers maar ik zag geen blauwe zwaailampen dus die konden niet aan het vluchte zijn bleken het 2 hardlopers.
ZOnder licht en jasjes. En dan ook nog is tegen het verkeer in huppelen omdat ze je dan beter zien. Ja ik zie je lekker goed mafkees zonder licht of zoeen glow in de dark jas aan![]()
Het was volgens mij een vader en dochter aan het rennen.
Dus mijn klacht is tegen die vader : Tape een licht op je kop en zet een naakt video van je dochter op internet![]()
![]()
Hardlopers zonder licht
Bah !
Ook eensquote:
Vanzelfsprekendquote:Op donderdag 7 september 2006 22:47 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ook eens![]()
Maar wat vinden jullie ?
Moet er een boete op komen te staan voor slecht zichtbare hardlopers / wandelaars
Omfgquote:Op donderdag 7 september 2006 22:48 schreef SuperwormJim het volgende:
OMG ... ik ben het eens met de TS ....![]()
Als je zo doorgaat wordt je straks ook nog een kwaliteitsuser .....quote:Op donderdag 7 september 2006 22:49 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Omfg
volgens mij ben ik veranderd
.....
Ik open goede topics
Ga ik doodOf word ik een pro klager
Ik ga door.... Het zal zwaar worden maar ik ga me er voor inzettenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat wordt je straks ook nog een kwaliteitsuser .....
Stop nu het nog kan!!!! Je bent immers een geboren baggeraar die alleen maar kuttopics hoort te openen!!!!!
Klopt.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:47 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ook eens![]()
Maar wat vinden jullie ?
Moet er een boete op komen te staan voor slecht zichtbare hardlopers / wandelaars
ik ga liever buiten sporten dan binnen tussen een horde zwetende kanslozen........ stuk fijner lekker in de buitenluchtquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:18 schreef Tuvai.net het volgende:
Sowieso zijn mensen die buiten hardlopen kut. Ga in 't fitnesscentrum op de loopband jezelf moe maken of zo, hoef je ook niet te stoppen voor stoplichten en oversteekplaatsen, want daar hebben hardlopers, en wielrenners nota bene, toch ZO een hekel aan.
Inderdaad. Bij ons in de straat is dat zo lekker he. Aan beide kanten een enorme stoep, en wat doen ze? Op de weg lopenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef MouseOver het volgende:
Schandalig. Voetgangers zouden gewoon verplicht licht moeten hebben, net als fietsers.
Stedelingen die gaan lopenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:18 schreef Tuvai.net het volgende:
Sowieso zijn mensen die buiten hardlopen kut. Ga in 't fitnesscentrum op de loopband jezelf moe maken of zo, hoef je ook niet te stoppen voor stoplichten en oversteekplaatsen, want daar hebben hardlopers, en wielrenners nota bene, toch ZO een hekel aan.
In bed maakt dat toch niet zoveel uit?quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:49 schreef Arjan662 het volgende:
Had ik ook laatst, twee tienermeisjes in hele sjieke joggingpakjes... maar wel zwart...
![]()
Hij bedoelt met zwart hun joggingpakjes, niet hun huidskleur.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In bed maakt dat toch niet zoveel uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |