abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41598258
Zou daarnet m'n vriendin thuis afzetten, en ik denk "ach, 'k pak eens de scooter i.p.v. de auto". Moest van Sittard naar Beek rijden dus 'k ga via de rijksweg. Het zou een lekker ritje van 10 minuten zijn geweest, maar helaas, ik lag maar liefst 3 keer bijna tegen een auto op.

Het begon al bij de eerste kruising. Ik moest linksaf slaan en in de verte kwam een auto aanrijden. Ik haalde het nog makkelijk om voor de auto de baan op te rijden. Geeft die sukkel niet opeens een enorme trap op 't gaspedaal zodat ie lekker keihard achter me aan komt rijden, om op het laatste moment met zoveel mogelijk gierende banden kabaal te maken en te stoppen, alleen om vervolgens al meppend op de claxon in te halen. Terwijl ik toch normaal iets over de 50 km/u reed op een plek waar je ook maar 5o mocht rijden.

Paar kruispuntjes verder. Geen kip op de weg alleen ik en m'n vriendin op de scooter. Ik nader een kruispunt en ja hoor, komt op 't laatste moment een auto`tje van links die zich zo maar effe voor mij knalt i.p.v. 2 seconden te wachten. Als ik niet heel snel geremd had had ik geheid tegen 'm op gelegen.

Dan op de terugweg. Sta ik vooraan voor een stoplicht tewachten, hoor ik achter me ineens een auto aankomen met zo hard de trance muziek aan dat 't arme karretje gewoon trilde bij elek Bass-boost. Hij stopt achter me en wacht 2 seconden om vervolgens keihard en zéér dicht langs me af door rood te scheuren, om vervolgens keihard af te remmen omdat ie bijna tegen een tegenligger op knalde.

Typische van de 3 hierboven beschreven scenario's is dat het in alle 3 de gevallen Golfjes waren, waarin kleine iele mannetjes met een pet zaten die naar keiharde Trance/Hardstyle muziek zaten te luisteren. Stervende hoere kutmongolen, ga herexamen voor je rijbewijs doen of zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuvai.net op 07-09-2006 22:26:54 ]
pi_41598309
de jeugd van tegenwoordig..
Nothin' happened the way it was supposed to happen..
pi_41598410
Wacht even, je hebt een auto en gaat je vriendin op de scooter naar huis brengen?? Ik geef die gasten groot gelijk als jij met je scootertje met 50 loopt te plakken op een doorgaande weg.
Wat voor pauper ben je? En wacht, je woont ook nog in Limburg.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:22:03 #4
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_41598570
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:17 schreef KonnieKipke het volgende:
Wacht even, je hebt een auto en gaat je vriendin op de scooter naar huis brengen?? Ik geef die gasten groot gelijk als jij met je scootertje met 50 loopt te plakken op een doorgaande weg.
Wat voor pauper ben je? En wacht, je woont ook nog in Limburg.
Heeee, oppassen jij hè... ik kom ook uit limburgg .

@TS:
maareh, ik ram ieder scootertje de stoep op als ie me rechts probeerd in te halen, of 50 rijd. JE MAG MAAR 35KM/H ... heb je OOOIT opgelet.

afijn... leuk is het wel. als ik op de motor rijd en ze me proberen "in te halen" .... om dan later tegen je vriendjes te kunnen vertellen dat je een motor hebt ingehaald
ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_41598727
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:17 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat is er mis met 'met 50 lopen plakken' op een weg waar jij met je pauperbak ook maar 50 mag rijden? Ik hoop van harte dat types als jij me dan juist met 70 km/u gaan inhalen om vervolgens betrapt te worden door oom agent.
pi_41598729
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:13 schreef Tuvai.net het volgende:
Zou daarnet m'n vriendin thuis afzetten, en ik denk "ach, 'k pak eens de scooter i.p.v. de auto". Moest van Sittard naar Beek rijden dus 'k ga via de rijksweg. Het zou een lekker ritje van 10 minuten zijn geweest, maar helaas, ik lag maar liefst 3 keer bijna tegen een auto op.

Het begon al bij de eerste kruising. Ik moest linksaf slaan en in de verte kwam een auto aanrijden. Ik haalde het nog makkelijk om voor de auto de baan op te rijden. Geeft die sukkel niet opeens een enorme trap op 't gaspedaal zodat ie lekker keihard achter me aan komt rijden, om op het laatste moment met zoveel mogelijk gierende banden kabaal te maken en te stoppen, alleen om vervolgens al meppend op de claxon in te halen. Terwijl ik toch normaal iets over de 50 km/u reed op een plek waar je ook maar 5o mocht rijden.

Paar kruispuntjes verder. Geen kip op de weg alleen ik en m'n vriendin op de scooter. Ik nader een kruispunt en ja hoor, komt op 't laatste moment een auto`tje van links die zich zo maar effe voor mij knalt i.p.v. 2 seconden te wachten. Als ik niet heel snel geremd had had ik geheid tegen 'm op gelegen.

Dan op de terugweg. Sta ik vooraan voor een stoplicht tewachten, hoor ik achter me ineens een auto aankomen met zo hard de trance muziek aan dat 't arme karretje gewoon trilde bij elek Bass-boost. Hij stopt achter me en wacht 2 seconden om vervolgens keihard en zéér dicht langs me af door rood te scheuren, om vervolgens keihard af te remmen omdat ie bijna tegen een tegenligger op knalde.

Typische van de 4 hierboven beschreven scenario's is dat het in alle 3 de gevallen Golfjes waren, waarin kleine iele mannetjes met een pet zaten die naar keiharde Trance/Hardstyle muziek zaten te luisteren. Stervende hoere kutmongolen, ga herexamen voor je rijbewijs doen of zo.
Jij ben gewoon eenee fasttast alee

eerst 3
dan 4
dan weer 3

ja lap zeg, zo geleuf k jou toch niet eh alee jong
gebruiker 2609 is een stom ventje
pi_41598776
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:26 schreef brood_korst het volgende:

[..]

Jij ben gewoon eenee fasttast alee

eerst 3
dan 4
dan weer 3

ja lap zeg, zo geleuf k jou toch niet eh alee jong
Mijn typvaud aangepast. Nu jij die 2342 van jou nog.
pi_41599095
Ze dragen die petjes ook zo mooi altijd.. met 't klepje helemaal omhoog.

Ik ken het beeld. Ik durf haast ook al geen pet meer op te zetten in de auto, omdat ik niet wil dat mensen denken dat ik ook zo'n type ben, en dat terwijl ik geen golf rij en nooit trance luister. Tsja.
pi_41599152
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:35 schreef Madine het volgende:
Ze dragen die petjes ook zo mooi altijd.. met 't klepje helemaal omhoog.

Ik ken het beeld. Ik durf haast ook al geen pet meer op te zetten in de auto, omdat ik niet wil dat mensen denken dat ik ook zo'n type ben, en dat terwijl ik geen golf rij en nooit trance luister. Tsja.
Een pet kan echt niet in een panda met klassieke muziek
pi_41599352
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:37 schreef brood_korst het volgende:

[..]

Een pet kan echt niet in een panda met klassieke muziek
Een Ford en Johnny Cash?
pi_41599432
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:42 schreef Madine het volgende:

[..]

Een Ford en Johnny Cash?
Ook gecondoleerd
pi_41599829
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:22 schreef Haikuh het volgende:

[..]

Heeee, oppassen jij hè... ik kom ook uit limburgg .

@TS:
maareh, ik ram ieder scootertje de stoep op als ie me rechts probeerd in te halen, of 50 rijd. JE MAG MAAR 35KM/H ... heb je OOOIT opgelet.

afijn... leuk is het wel. als ik op de motor rijd en ze me proberen "in te halen" .... om dan later tegen je vriendjes te kunnen vertellen dat je een motor hebt ingehaald
Een scooter/brommer mag 30 km/h binnen de bebouwde kom. Voortaan beter opletten hé.
pi_41600000
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:26 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Wat is er mis met 'met 50 lopen plakken' op een weg waar jij met je pauperbak ook maar 50 mag rijden? Ik hoop van harte dat types als jij me dan juist met 70 km/u gaan inhalen om vervolgens betrapt te worden door oom agent.
En dan? Dan betaal ik die bekeuring toch gewoon.. 1x de kickdown van de Volvo 850 T5R intrappen en je valt om in mijn kielzog.
  donderdag 7 september 2006 @ 23:38:34 #14
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_41601528
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:13 schreef Tuvai.net het volgende:
Alsof wij de fucking rijksweg van Sittard naar Beek kennen
  donderdag 7 september 2006 @ 23:41:16 #15
61485 Raydh
Niet te snel he.
pi_41601647
Triest.
De liefde voor een vrouw gaat door de maag van de man
  donderdag 7 september 2006 @ 23:46:07 #16
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_41601863
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:42 schreef Madine het volgende:

[..]

Een Ford en Johnny Cash?
Een Opel kadett met Lange frans & Baas b
  Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 23:50:47 #17
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_41602059
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:38 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Alsof wij de fucking rijksweg van Sittard naar Beek kennen
Wat moet hij dan doen, de hele weg gaan beschrijven?

Wat een ondoordachte pauperreacties hier.. Zo gauw het woordje 'scooter' valt, keert men zich meteen massaal tegen TS...
Heb zelf ook een hekel aan de meeste (jeugdige) scooterrijders, omdat die ook echt asociaal rijden, maar als iemand zn scooter optuned zodat ie er binnen de bebouwde kom op de rijbaan netjes 50 KM/u mee kan rijden en dus lekker met t verkeer mee, heb ik er totaal geen problemen mee. Dan houden ze t overige motorverkeer in ieder geval ook niet op

Uit TS' beschrijving concludeer ik dat TS niet asociaal maar gewoon netjes reed, al mag het volgens de wet niet sneller dan 35 KM/u...
De stereotype golf-josti's die TS omschrijft, 9 van de 10 keer met een MOH-sticker op de achterruit, heb ik een gloeiende hekel aan en TS' omschrijving van hun rijgedrag is daar dus o.a. de reden voor...
Tevens -purist.
  donderdag 7 september 2006 @ 23:59:25 #18
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_41602423
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:59 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

En dan? Dan betaal ik die bekeuring toch gewoon.. 1x de kickdown van de Volvo 850 T5R intrappen en je valt om in mijn kielzog.
come-on, het is een bak met slechts 220 pk en ontzettend veel massa.
als je nu een nissan 300 zx had...
ik ben lief :)
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:41:33 #19
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41603938
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:50 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Wat moet hij dan doen, de hele weg gaan beschrijven?

Wat een ondoordachte pauperreacties hier.. Zo gauw het woordje 'scooter' valt, keert men zich meteen massaal tegen TS...
Heb zelf ook een hekel aan de meeste (jeugdige) scooterrijders, omdat die ook echt asociaal rijden, maar als iemand zn scooter optuned zodat ie er binnen de bebouwde kom op de rijbaan netjes 50 KM/u mee kan rijden en dus lekker met t verkeer mee, heb ik er totaal geen problemen mee. Dan houden ze t overige motorverkeer in ieder geval ook niet op

Uit TS' beschrijving concludeer ik dat TS niet asociaal maar gewoon netjes reed, al mag het volgens de wet niet sneller dan 35 KM/u...
De stereotype golf-josti's die TS omschrijft, 9 van de 10 keer met een MOH-sticker op de achterruit, heb ik een gloeiende hekel aan en TS' omschrijving van hun rijgedrag is daar dus o.a. de reden voor...
Wat heeft dit verhaal ermee te maken, met het feit dat hij aangaf dat de meeste Fokker deze steden en straat niet kennen?
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
  Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 00:52:02 #20
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_41604266
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:41 schreef Henny_Huisman het volgende:

[..]

Wat heeft dit verhaal ermee te maken, met het feit dat hij aangaf dat de meeste Fokker deze steden en straat niet kennen?
Het is een punt van herkenning voor Fok!'ers die toevallig uit dezelfde buurt komen... Daarnaast voor de geïnteresseerden misschien es leuk om op te zoeken op bijv. anwb.nl (routeplanner)

Daarnaast zet bijna iedereen dat soort info er wel bij in dit soort topics...
Tevens -purist.
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:52:03 #21
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_41604267
Scooterrijders zijn gewoon kut, dump je scooter en pak de auto. Nu heb je geen recht van klagen jij scooterjosti
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
  vrijdag 8 september 2006 @ 01:01:57 #22
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41604593
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:52 schreef EsDe het volgende:
Scooterrijders zijn gewoon kut, dump je scooter en pak de auto. Nu heb je geen recht van klagen jij scooterjosti
Die auto is wellicht ook nog eens een vw golf
pi_41604702
Waarom zou ik mijn scooter niet meer mogen pakken als ik een auto heb?
Waarom is het zo'n ramp dat ik voor de duidelijkheid en compleetheid van m'n verhaal de naam van de weg in de post heb?

Als je toch zo nodig kut posts in dit topique plaats beargumenteer ze dan ook, paupers.
  vrijdag 8 september 2006 @ 01:05:40 #24
151582 A_L_N_F
pi_41604720
ik heb een golf2 giti gehad met rond de 150 pk.

hij was oerlelijk maar wel verdomd snel.
(en nee die van mij was helemaal origineel en had een normale autoradio zonder dikke baspijpen of zo)

ik reed ook scooters altijd bijna van de sokken, gewoon omdat dat leuk is.
pi_41604722
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 01:01 schreef Henny_Huisman het volgende:

[..]

Die auto is wellicht ook nog eens een vw golf
Nee, Nissan 100NX.
  vrijdag 8 september 2006 @ 01:10:44 #26
151582 A_L_N_F
pi_41604848
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 01:05 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Nee, Nissan 100NX.
ah, zo'n sukkel die denkt dat hij met een japanner een zware duitser eruit kan trekken.

laat me raden. jij bent zo'n rukker die met 10 meter wielspin wegrijd bij stoplichtsprintjes?
pi_41604883
Waar jij al je geweldige conclusies vandaan haalt blijft me een raadsel, sherlock.
  vrijdag 8 september 2006 @ 01:12:27 #28
151582 A_L_N_F
pi_41604898
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 01:11 schreef Tuvai.net het volgende:
Waar jij al je geweldige conclusies vandaan haalt blijft me een raadsel, sherlock.
heeft je vriendin ondertussen al weer iets kapot gemaakt
pi_41605006
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 01:12 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

heeft je vriendin ondertussen al weer iets kapot gemaakt
Whaha nee, ik ben namelijk beetje strenger geworden vooral als het op mijn electronica aan komt.

Maar Golf bestuurders die petjes dragen en trance muziek luisteren zijn nog steeds kudt en asociaal en moeten gestenigd en gekruisigd worden.
  vrijdag 8 september 2006 @ 01:55:52 #30
139773 roedeledokie
Die opm. was niet grappig!
pi_41605826
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 01:16 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Whaha nee, ik ben namelijk beetje strenger geworden vooral als het op mijn electronica aan komt.

Maar Golf bestuurders die petjes dragen en trance muziek luisteren zijn nog steeds kudt en asociaal en moeten gestenigd en gekruisigd worden.
Ik vind het echt gruwelijk op de weg, hier (en overal) sterft het van de tering mongolen die denken dat de weg een racebaan/speelplaats etc is.

Vuile hoere kanker Spee, stop nu eens met het bekeuren van de beroepsbevolking overdag, en ga gvd. 's nachts eens op pad met je homomannen in het blauw.

En ga niet naar huis voor ieder zijn boekje leeg heeft geschreven!

En richt je fucking aandacht alleen op golfjes en crxen etc, wat een uitschot v/d maatschappij rijdt daarin zeg (kotssmiley is echt niet sterk genoeg)

IK HAAAAAAAAAAAT JULLIE VUILE MOTHERFUCKERS

T.s heeft groot gelijk, hulde aan hem
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
pi_41607845
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 01:55 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Ik vind het echt gruwelijk op de weg, hier (en overal) sterft het van de tering mongolen die denken dat de weg een racebaan/speelplaats etc is.

Vuile hoere kanker Spee, stop nu eens met het bekeuren van de beroepsbevolking overdag, en ga gvd. 's nachts eens op pad met je homomannen in het blauw.

En ga niet naar huis voor ieder zijn boekje leeg heeft geschreven!

En richt je fucking aandacht alleen op golfjes en crxen etc, wat een uitschot v/d maatschappij rijdt daarin zeg (kotssmiley is echt niet sterk genoeg)

IK HAAAAAAAAAAAT JULLIE VUILE MOTHERFUCKERS

T.s heeft groot gelijk, hulde aan hem
  vrijdag 8 september 2006 @ 07:52:20 #32
151099 Sebash
I'm rich BIAATCH!1
pi_41607889
Was het deze?:

Volgens mij had ik die dag inderdaad een petje op
The circle is through the looking glass
  vrijdag 8 september 2006 @ 08:11:24 #34
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41608014
Scooters
Vampire Romance O+
pi_41608422
Golfjes
Trance muziek
Jongens met 1 maand rijervaring
Petjes dragers
Jongens met 1 maand rijervaring, al pet dragend naar Trancemuziek luisterend in een Golf
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41608448
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 08:45 schreef BobbyB het volgende:
Golfjes
Trance muziek
Jongens met 1 maand rijervaring
Petjes dragers
Jongens met 1 maand rijervaring, al pet dragend naar Trancemuziek luisterend in een Golf
Wat hij zegt.
  vrijdag 8 september 2006 @ 08:49:39 #37
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_41608467
Ach TS; gun die proleetjes ook eens een verzetje. Het leven is al zwaar genoeg als je een IQ van 40 hebt...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:07:06 #38
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41608740
quote:

[..]

Nee, Nissan 100NX.
OMG wtf bbq!!
Heb je echt niet in de gaten dat dit nog meer verpauperde josti-auto's zijn?
Zo'n foute sjonniebakken zijn dat he

vrijdag 8 september 2006 @ 09:09:18 #39
139773 roedeledokie
pi_41608781
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:07 schreef Henny_Huisman het volgende:

[..]

OMG wtf bbq!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Heee gare loui, jij woont op molenberg!
een echte gare kamperbuurt die genuked moet worden
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:15:09 #40
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41608889
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:09 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Heee gare loui, jij woont op molenberg!
een echte gare kamperbuurt die genuked moet worden
Dat is de auto van Camplo. Deze foto's komen uit:
Neppe Sjonnies. Damn.
pi_41608890
Seat Ibiza is trouwens ook zo'n auto met zo'n stempel.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:22:54 #42
139773 roedeledokie
pi_41609024
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:15 schreef Henny_Huisman het volgende:

[..]

Dat is de auto van Camplo. Deze foto's komen uit:
Neppe Sjonnies. Damn.
Het interesseert me niet wie, een auto is er om mee van a naar b te komen, niet om zoveel mogelijk herrie te maken, en op te vallen.

Hoogste tijd dat dit enorme kut fenomeen keihard aangepakt gaat worden

Gaar wannabe kampvolk, nederland is echt verpauperd
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:43:55 #43
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_41609412
quote:

[..]

OMG wtf bbq!!
[afbeelding]
[afbeelding]
ahaha wat een lelijk hok
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:49:54 #44
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41609560
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:22 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Het interesseert me niet wie, een auto is er om mee van a naar b te komen, niet om zoveel mogelijk herrie te maken, en op te vallen.

Kopt. Zolang een auto van alle gemakken voorzien is, en er standaard al leuk uitziet, vind ik het best.

Het is helemaal van de zotte dat dit soort volk zoals de TS, zijn eigen soort afzeikt
Golfjes afkraken en zelf een 100nx rijden

Hij bevuilt zijn eigen nest
pi_41609810
quote:

[..]

pi_41609834
quote:

[..]

Precies!!
pi_41609880
quote:

[..]

Nee, Nissan 100NX.
Niksan 100xNIX leuk glapje
pi_41609925
Molenberg
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:52:38 #49
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_41610958
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:07 schreef TimC het volgende:
Molenberg
Wat is dat.
pi_41611410
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:52 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Wat is dat.
Een berg met molens.
pi_41611469
quote:

[..]

OMG wtf bbq!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Door de schrootmachine die kanker auto's
Ik zeg niet vaak kanker, maar ik kan me hier zo kwaad om maken, die gasten denken echt dat ze alles al kunnen als ze net hun rijbewijs hebben
pi_41611563
quote:

[..]

OMG wtf bbq!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo ziet die van mij d'r ook echt niet uit hoor.
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:20:48 #53
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_41613108
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:15 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Zo ziet die van mij d'r ook echt niet uit hoor.
Maar ze hebben, helaas voor je, wel hetzelfde imago (danwel fouter) als Golfjes.
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:29:45 #54
139773 roedeledokie
pi_41613342
Golf+petje+housegebeuk+"sportuitlaat"+asogedrag=doodstraf
pi_41613508
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:29 schreef roedeledokie het volgende:
Golf+petje+housegebeuk+"sportuitlaat"+asogedrag=doodstraf
Hear, hear.

Zou een wereldwet zijn trouwens
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:45:22 #56
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41613677
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:37 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Hear, hear.

Zou een wereldwet zijn trouwens
Mag ik daar:
Civic, Crx , 100nx en Astra aan toevoegen
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:50:27 #57
139773 roedeledokie
pi_41613817
en corrado,tigra,mazda323,corsa,calibra,subaru eeeeetttttttttc
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:57:11 #58
7752 LiquidSoul
Brabantse Drent
pi_41614025
De TS vergeet 1 symptoom.....

Ze liggen allemaal half over hun pook heen om goed zicht te hebben op hun autoradio met discokleurtjes.
pi_41614477
kutgolf
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:21:15 #60
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41614687
Ik vind brommer rijden altijd spannend vooral bij zulke dingen, dat houd het tenminste een beetje leuk
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41617603
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind brommer rijden altijd spannend vooral bij zulke dingen, dat houd het tenminste een beetje leuk
Op een brommer

1. Kun je niet in het midden hangen, want je zit al in het midden
2. Kun je geen pet dragen want je moet een helm op
3. Kun je geen l33t subwoofer5.1surround300wattsynthesizer3wegsysteem inbouwen
pi_41618106
Af en toe harde muziek kan ik me wel in vinden maar.... zo'n Golfje met een dikke knalpijp, gast met een petje op, in de auto zitten alsof z'n stoel in het midden is bevestigd, heel stoer iedereen in proberen te halen met een 1.4.

Naah dat is dan wel weer erg jammer allemaal.
  vrijdag 8 september 2006 @ 15:47:09 #63
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41619039
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:04 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Op een brommer

ik woon niet in belgie, want daar ben verplicht een helm te dragen

Hier ist anders
Snor ( 25km.h ) = geen helm
Brom (45kmh/) = wel helm
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41619202
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:47 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

ik woon niet in belgie, want daar ben verplicht een helm te dragen

Hier ist anders
Snor ( 25km.h ) = geen helm
Brom (45kmh/) = wel helm
Dus je hebt een snoriets, en geen brommer?
Dan nog blijven er 2 punten open
pi_41619358
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:04 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Op een brommer

Kan wel

Ik heb het ook altijd op me scooter gehad een tyfus harde muziek producerende installatie
pi_41620303
Het schijnt dus inderdaad dat Nissan 100NX op veel blacklists voorkomt van auto`tjes die door dergelijke aso-jeugd gebruikt worden.

Gelukkig wordt ie maandag ingeruild voor een Opel Astra, bespaart me ook heel wat verzekeringskosten.
pi_41620611
Ik zeg het al jaren:

Kenmerken van goedkope auto's met vreselijk kabaal:

- petje
- oorbel
- tattoo

- weinig verstand

Ik ben voor een preventieve ruiming van deze ondermensen, stop ze levenslang in werkkampen ofzo, zolang de normale mensen er maar geen last van hebben
pi_41622319
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Af en toe harde muziek kan ik me wel in vinden maar.... zo'n Golfje met een dikke knalpijp, gast met een petje op, in de auto zitten alsof z'n stoel in het midden is bevestigd, heel stoer iedereen in proberen te halen met een 1.4.

Naah dat is dan wel weer erg jammer allemaal.
die zijn altijd zo loloorsss haha ind die stoel in de achterbak en dan klagen dat ze niet zien met zo`n gtmietje paupers
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:07:28 #69
139773 roedeledokie
pi_41625302
Jammer dat er hier over klagen niet echt helpt, we kunnen beter een petitie aanbieden aan Spee.

Kunnen we dit topic niet aan spee mailen?
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:48:58 #70
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_41626488
Zo pimpen sjonnies mijn auto op Te triest

*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_41626915
Echt stoer, om een auto zo te pimpen/tunen. Vooral omdat je door die über overdreven verlaagde voor- en achtergevels hooguit stapvoets de drempel over kan omdat 't er anders net zo hard van af flikkert.
pi_41626968
Dat is grappig
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:42:31 #73
139773 roedeledokie
pi_41634319
Het golfuurtje is trouwens weer begonnen, om de minuut komt er hier wel een of andere dwaas langs met geluiden als: oew oew oew bonk bonk bonk en Brrrrrrrrrullll brulllllllllll.

Ook in elke gang de toerenbegrenzer ff testen lijkt een nieuwe hobby.

Boodschap aan golfjes en andere kankerbakrijders, zoek een vette boom uit en vouw je dr omheen! Jullie hebben geen idee hoe groot mijn haat is jegens jullie!

Indien toegestaan kregen jullie van mij echt de kogel.

Wil ik ook wel herrie maken voor een keer.
pi_41641538
pauperscooter
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_41641627
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:26 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Je bent zelf fout bezig, met je scooter die 50 loopt
Are you nuts??
pi_41642863
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 09:32 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Je bent zelf fout bezig, met je scooter die 50 loopt
Alle scooters lopen dan ook perfect op z'n allerhoogst 45.
  zaterdag 9 september 2006 @ 13:49:43 #77
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_41646262
auto's met een te hoog plastic-gehalte zijn een beetje sneu. Vooral die veel te grote spoilers achterop, alsof ze die neerwaartse druk nodig hebben met 75 pk. Je moet wat met je geld als je vanaf je 16 al full-time werkt..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_41646803
Oeh, lekker moraalriddertjes hier met hun scootergezeik .
Leer eerst zelf de regels m.b.t. snelheid voor je gaat zeiken.. komt nogal kneuzig over .

Oh, enneuh.. golfjes
Lekker uitdagen in een std micra, vooral leuk bij stoplichten. Happen altijd.
Bochten nog leuker.. rijdt ze er toch vaak wel uit :p.
  zondag 10 september 2006 @ 15:12:21 #79
139773 roedeledokie
pi_41675687
Het is gvd. weer zondagmiddag, er is een zonnestraaltje in de lucht en de sjohnies zijn weer massaal aan het racen geslagen, het is nu niet om de 2 minuten dat er hier zo'n mongool langs komt, maar om de 20 sec.
Dit alles afgewisseld met wat van die gare wegracemotoren die hem na elk stoplicht moeten doortrekken tot 16k toeren.

IK HHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT dit land met zn gare kampbevolking.

Ga eens in het bos wandelen of zo, maar stop met onnodig herrie maken, het is nietttttt cool.
pi_41676054
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:12 schreef roedeledokie het volgende:
Het is gvd. weer zondagmiddag, er is een zonnestraaltje in de lucht en de sjohnies zijn weer massaal aan het racen geslagen, het is nu niet om de 2 minuten dat er hier zo'n mongool langs komt, maar om de 20 sec.
Dit alles afgewisseld met wat van die gare wegracemotoren die hem na elk stoplicht moeten doortrekken tot 16k toeren.

IK HHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT dit land met zn gare kampbevolking.

Ga eens in het bos wandelen of zo, maar stop met onnodig herrie maken, het is nietttttt cool.
En onnodig de lucht te vervuilen, het asfalt te slijten en onze brandstoffen op te maken.
  zondag 10 september 2006 @ 15:31:23 #81
139773 roedeledokie
pi_41676323
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:23 schreef BobbyB het volgende:

[..]

En onnodig de lucht te vervuilen, het asfalt te slijten en onze brandstoffen op te maken.
Eigenlijk zou je online of zo een vergunning moeten aanvragen vooraleer je mag auto of motorrijden, eerst het DOEL van de rit opgeven en dit laten beoordelen door de overheid.

Zinloos op en neer gerijd
  zondag 10 september 2006 @ 15:37:55 #82
139773 roedeledokie
pi_41676470
Nog zo'n asobezigheid is dieseltuning, zie je spiksplinternieuwe auto's rijden die roet uitstoten als de stoomboot van sinterklaas???

Die moedwillige milieuvervuilers mogen wat mij aangaat een boete van 10.000 euro krijgen, dat werkt wel.

Jammergenoeg interesseert hier in dit kolereland niemand het milieu ene reet.
pi_41676624
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:37 schreef roedeledokie het volgende:
Nog zo'n asobezigheid is dieseltuning, zie je spiksplinternieuwe auto's rijden die roet uitstoten als de stoomboot van sinterklaas???

Die moedwillige milieuvervuilers mogen wat mij aangaat een boete van 10.000 euro krijgen, dat werkt wel.

Jammergenoeg interesseert hier in dit kolereland niemand het milieu ene reet.
Wel, we hebben 80KM zones!!!

Oja en LPG wordt ook gesubsidieerd.
  zondag 10 september 2006 @ 15:50:28 #84
139773 roedeledokie
pi_41676904
[quote]Op zondag 10 september 2006 15:42 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Wel, we hebben 80KM zones!!!

Oja en LPG wordt ook gesubsidieerd.
[/quote}

Pardon? lpg wilden ze laatst zelfs gaan verbieden onder het motto "te gevaarlijk", werkelijke rede was dat ze er niet genoeg financieel aan overhouden.
En dat ook nog terwijl lpg een van de schonere brandstoffen is!

Dit land is echt ziek!

Waar blijven die zware belastingen op onnodige cc's? waar blijven die roetfilters voor de 2e hands markt?

Brandstofcellen, electroauto's, aardgasauto's???

Ik zie er Nooooit een.

Men wil gewoon niet.
pi_41677031
Mijn post was ook sarcastisch was smiley vergeten.

Ben het met je eens. Er zijn zoveel alternatieven, maar nee hoor. In veel landen komen auto's met LPG tank en al uit de fabriek rollen, behalve voor Nederland Je moet heel veel rijden wil je het eruit halen dus iedereen blijft maar dom benzine en diesel rijden, maar ondertussen wel zeiken over het milieu en er 80KM zones maken, die ook alleen maar dienen voor het spekken van de staatskas.
  zondag 10 september 2006 @ 16:00:10 #86
139773 roedeledokie
pi_41677271
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:53 schreef BobbyB het volgende:
Mijn post was ook sarcastisch was smiley vergeten.

Ben het met je eens. Er zijn zoveel alternatieven, maar nee hoor. In veel landen komen auto's met LPG tank en al uit de fabriek rollen, behalve voor Nederland Je moet heel veel rijden wil je het eruit halen dus iedereen blijft maar dom benzine en diesel rijden, maar ondertussen wel zeiken over het milieu en er 80KM zones maken, die ook alleen maar dienen voor het spekken van de staatskas.
Ja, conclusie, we leven in een land met domme kortzichtige regeringsleiders die geen verstand van zaken hebben maar wel hun beurs flink spekken.
Verder leven we in een samenleving die het ook geen reet interesseert.
En aangezien regeringsleiders een afspiegeling van het volk moeten voorstellen.............

Cirkeltje rond.
pi_41677680
Ze zitten/hangen ook altijd in het midden van de auto
  zondag 10 september 2006 @ 16:17:47 #88
139773 roedeledokie
pi_41677947
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:11 schreef Jonathon het volgende:
Ze zitten/hangen ook altijd in het midden van de auto
Half Nederland is verworden tot een asoland waarin deze groep aso's denk alles te kunnen doen wat ze willen.

Ze zijn zo kortzichtig dat ze niet eens beseffen dat ze een enorme overlast veroorzaken met hun handelingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')