Moet je die klootzak vragen die het het voor elkaar heeft gekregen 1 eicel te splitsen in 2quote:Op donderdag 7 september 2006 22:10 schreef spinnertje het volgende:
waarom ben je dan ook tweelingbroer geworden????
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:10 schreef spinnertje het volgende:
waarom ben je dan ook tweelingbroer geworden????
Kleding is het niet. Ik kleed me NOOIT hetzelfde als mijn broer.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:31 schreef Madine het volgende:
Ja, dat is ook iets dat ik niet begrijp. Dat ouders hun tweeling vaak hetzelfde kleden en dezelfde kapsels laten aanmeten.
Ja, dat is maar tot een bepaalde leeftijd leuk. Of eigenlijk is het alleen leuk voor de meer debiele familieleden.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:31 schreef Madine het volgende:
Ja, dat is ook iets dat ik niet begrijp. Dat ouders hun tweeling vaak hetzelfde kleden en dezelfde kapsels laten aanmeten.
Ik maak hieruit op dat je een goede band met je vader hebt.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:12 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Moet je die klootzak vragen die het het voor elkaar heeft gekregen 1 eicel te splitsen in 2![]()
Ik had eerst een andere studie op een andere uni.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom loop je dan ook een jaar achter op je broer?
herkenbaarquote:Op donderdag 7 september 2006 22:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, het is niet leuk. Sommigen denken dat Schuldige_Omstander een kloon van me is
nee we zijn identiek denk ikquote:Op donderdag 7 september 2006 22:49 schreef DropjesLover het volgende:
andere school/opleiding/enz doen? verhuis naar de andere kant van t land![]()
ben jij de evil-side of de good-side van jullie twee, of hebben jullie dat niet zo?
ik heb een vriend die een (2 eiige) tweeling is, en de een is overduidelijk de loser/evil/drugsgebruiker en de ander doet een beta-uni studie, haalt hoge cijfers enz enz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |