abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41597814
quote:
Lange frans alweer slaanderij

Leeuwarden - 7 September, 2006 -

Tijdens een optreden van Lange frans en Baas B, voor sholen gemeenschap Friesland College liep het weer uit de hand.
Tijdens het concert schijnt Lange Frans: Iedereen kan de kanker krijgen! Wat verkeerd werd opgevat door sommige omstanders. Het liep hierdoor uit de hand.

Bron: Friesland College
quote:
-Lange Frans dis Curcist Friesland College-

7 September, Bij de introductieweek van het Friesland College in Leeuwarden zijn vanochtend vroeg een paar rake woorden door de luidsprekers gevlogen, een toeschouwer uit het publiek vond het nodig om zijn middelvinger op te steken naar Lange Frans, WhoTF Cares about that? Lange frans dus wel, Gelijk nadat het gebaar hem opviel begon Lange Frans op de Beat van Je bent geen tijger een dis te maken over de jonge in het publiek.

De dis was redelijk met niet normale woorden opgevuld en werd natuurlijk niet goed opgepakt door de curcist, zijn reactie was ook snel zichtbaar, hij rende van de tribune af en liep naar het podium, security moest er voor zorgen dat de jongeman niet op het podium kon, toen werd hij opgefuckt door lange frans. nog steeds kon hij er niet bijkomen en doordat is hij omgelopen en heeft ze bij hun auto opgewacht, begon op de auto te spugen en gek te doen, hierna hebben Lange frans Baas B & Brutus het terein verlaten......
Bron bovenstaande stukken

quote:
Lange Frans Krijgt Ruzie Op Friesland College Leeuwarden

Toen Lange Frans het podium weer op kwam met z'n microfoon zegt hij Iedereen die ons niet mag kan de kanker krijgen.. dit viel bij de meesten mensen verkeerd een deel liep weg en de rest begon te schelden en middelvingers op te steken, Lange Frans zag dat iemand dit deed en ging hem dissen en zei dat ie op et podium moest komen om z'n pik te zuigen dus die gozer pikte dit niet en ging het podium op om hem te slaan maar de beveiling greep op tijd in.. daarna verplaatste het incident zich naar het parkeerterrein waar hun auto stond hier werk op het raam geslagen van hun auto en op de auto gespuugd en tegenaan geschopt op het moment dat ze al in de auto zaten.. Lange Frans had de ballen er nie voor om uit de auto te stappen maar hier het filmpje van het moment dat die gozer op het podium komt.. wel slechte kwaliteit en geluid maar togh..
Jammer dat het niet helemaal goed te verstaan is; er zullen vast wel weer twee kanten aan het verhaal zitten, maar wat is het toch een enorme loser

[ Bericht 2% gewijzigd door BliksemSchigt op 07-09-2006 22:31:49 ]
  donderdag 7 september 2006 @ 22:03:19 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41597881
Ohohoh, wat een grote stoere jongen is het toch .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_41598087
Hahaha die homo met zn lange haren en zn streepjestrui.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:17:45 #4
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_41598422
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Hahaha die homo met zn lange haren en zn streepjestrui.
Lange Frans is anders wel op de vlucht geslagen voor hem.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_41598579
ow jee een pologast. Die Frans is trouwens erg dom. Nu zal elk optreden wel zo gaan verlopen.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:22:42 #6
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41598587
Lange frans

Zijn eerste cd was leuk, daarna een optreden van hem gehad bij mijn werkgever dat om te huilen zo slecht was en nu elke keer zo in het nieuws. Wat een sukkel is het toch en ik heb spijt dat ik een cd van hem heb.
pi_41598603
HEHEHEHE IK WAS ER OOK BIJ HELAAS NIKS GEZIEN
Was ik toch maar niet eerder weg gegaan
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_41598639
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:23 schreef Slappy het volgende:
HEHEHEHE IK WAS ER OOK BIJ HELAAS NIKS GEZIEN
Was ik toch maar niet eerder weg gegaan
Nee, heb je goed aan gedaan. Of wil je werkelijk deel uitmaken van dit soort pseudogebeurtenissen?
  donderdag 7 september 2006 @ 22:24:31 #9
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41598664
Welke analfabetische curcist heeft dat stukje geschreven
Vampire Romance O+
pi_41598692
quote:
Tijdens het concert schijnt Lange Frans: Iedereen kan de kanker krijgen! Wat verkeerd werd opgevat door sommige omstanders.
Hoe moet je zoiets dan positief opvatten?

Goed geschreven bericht trouwens. [14.gif]
pi_41598778
Jezus C, schrijf dan gewoon in 't Friesch als je geen Nedderlands kunt
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  donderdag 7 september 2006 @ 22:27:34 #12
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41598788
Eigenlijk best triest dat een artiests die ingehuurd wordt door een school dit soort dingen roept. Een vriendin van mij is overleden aan kanker en ik zou me behoorlijk aangesproken voelen als hij zoiets zou roepen als ik erbij was. Waar slaat het op dat je je publiek gaat uitschelden?
pi_41598853
quote:
Tijdens het concert schijnt Lange Frans: Iedereen kan de kanker krijgen!
Weet die sjonnie niet dat je zoiets alleen in Den Haag kan zeggen
pi_41598871
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:27 schreef broodje_poep het volgende:
Eigenlijk best triest dat een artiests die ingehuurd wordt door een school dit soort dingen roept. Een vriendin van mij is overleden aan kanker en ik zou me behoorlijk aangesproken voelen als hij zoiets zou roepen als ik erbij was. Waar slaat het op dat je je publiek gaat uitschelden?
Die jongen wil niet zwak overkomen en dan slaat ie in de verdediging. Als hij belachelijk wordt gemaakt weet hij dus niet meer wat hij moet doen. Eigenlijk is hij heel dom. Of gevoelsarm.
pi_41598900
http://www3.fcroc.nl/index.php?a=1664&b=61

Goh... niks van terug te vinden... het was zelfs een 'Flitsend optreden'...
pi_41598908
Ik snap niet waarom scholen hem willen hebben met z'n bagger wat hij muziek noemt
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_41598959
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:30 schreef okkie-man het volgende:
Ik snap niet waarom scholen hem willen hebben met z'n bagger wat hij muziek noemt
Hij is een inspirerend voorbeeld voor de jeugd, jeweettoch!
pi_41599021
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Nee, heb je goed aan gedaan. Of wil je werkelijk deel uitmaken van dit soort pseudogebeurtenissen?
Nee ik heb het begin gezien vond het toen al te triest voor worden.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:33:37 #19
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_41599023
Friezen kennen geen interpunctie.
When all else fails, you always have delusion.
pi_41599072
Wat n domme gast is die jongen van t publiek toch ook man.. Ga je iemand beledigen met je middelvinger, kan je ook nog iets terugverwachten, verbaal of wat dan ook.
gaat die daarna ook nog meteen de stoere marokaan uithangen en weer willen vechten hoor....
Wat n zielig gastje.

(zag btw Lange vandaag nog lopen )
  donderdag 7 september 2006 @ 22:40:44 #21
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41599283
Zo'n dis is trouwens wel precies wat hem vorige keer verweten werd dat het juiste antwoord geweest zou zijn.
Vampire Romance O+
pi_41599404
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:34 schreef sombogywogy het volgende:

(zag btw Lange vandaag nog lopen )
Heb je hem niet onderuit geschopt ?
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_41599480
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:40 schreef MouseOver het volgende:
Zo'n dis is trouwens wel precies wat hem vorige keer verweten werd dat het juiste antwoord geweest zou zijn.
Kortom, hij kan het ook nooit goed doen. Hopelijk beseft hij dit zelf ook, en stopt 'ie per direct met opnemen/optreden.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:53:49 #24
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_41599784
Baas B laat zijn carriere wel lekker verzieken door die lange lamlul. Dat het voor die gast zo moeilijk is om gewoon niet (negatief) op het publiek te reageren.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_41604966
Wie/Wat staat er nou in godsnaam naast dat meisje met die lichtblauwe jas en dat mobieltje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')