quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:35 schreef PICHT het volgende:
[..]
Vind ik ook. Alles goed met jou dan, en je gitaar enzo?
Yep, ga binnenkort mijn kerstboom weer ophangen denk ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:19 schreef guitarist.nl het volgende:
En toen was het weer stil in Meppel
Iedereen nog een beetje vrolijk enzo??
Veuls te vroegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:15 schreef Pleun het volgende:
[..]
Yep, ga binnenkort mijn kerstboom weer ophangen denk ik
Dat kan toch niet voor half december?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:15 schreef Pleun het volgende:
[..]
ophangen??quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:15 schreef Pleun het volgende:
[..]
Ja joh, is hastikke leuk. Je haalt een lamp van het plafond, hangt daar de kerstboom op en sluit de lampjes aan.quote:
je had nog een streep door je naam kunnen zetten in clouso maarja te laat....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Ja hoor
Zondag eerste optreden met 't nieuwe bandje
Ik heb in een dronken bui ons opgegeven voor 't open podium @ Clouso, en dat terwijl we pas net 3 nummers afhebben
Neuj, ik had mezelf opgegeven, dat ga ik niet zomaar afzeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:54 schreef myrth het volgende:
[..]
je had nog een streep door je naam kunnen zetten in clouso maarja te laat....
ik kom wel ff kijken zondag![]()
Maaaaaar je komt er toch nog wel regelmatigquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:23 schreef myrth het volgende:
erhm volgens mij stonden er niet veel meer dan 2 of 3 op de lijst maar ik weet het ook niet precies
WANT IK WERK ER NIET MEER![]()
![]()
![]()
![]()
Welke zondag is dat? Deze?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:54 schreef myrth het volgende:
[..]
je had nog een streep door je naam kunnen zetten in clouso maarja te laat....
ik kom wel ff kijken zondag![]()
Euhhhh euhhhh, kzou 't niet weten eigenlijk...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:51 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ik zeg dat. Hoelaat is het enzo? Op de site van clouso stond er niks over...
Boequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:54 schreef cerreur het volgende:
Buh....
Keej als je het weet, laat maar horen dan ofzoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Euhhhh euhhhh, kzou 't niet weten eigenlijk...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:54 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Keej als je het weet, laat maar horen dan ofzo
Dammit, dankzij jou heb ik vannacht gedroomd over kerstmis. Kerstbomen optuigen enzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:29 schreef Pleun het volgende:
[..]
Ja joh, is hastikke leuk. Je haalt een lamp van het plafond, hangt daar de kerstboom op en sluit de lampjes aan.![]()
ehh,......waar?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:52 schreef sunshine het volgende:
Oja, Metallica bevalt prima hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |