Wat moet ik anders, Rennie zekerquote:Op donderdag 7 september 2006 21:16 schreef arneaux het volgende:
Ook verstandig idd, lekker paracetamol freten. Vooral als t niet helpt.
Het is meer dat je door blijft eten aan die zooi als t niet helpt.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat moet ik anders, Rennie zeker
Dure rotzooi.
Ik moet toch wat. Bij ons in de kantine heb je alleen maar frit en frikedelle.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is meer dat je door blijft eten aan die zooi als t niet helpt.
Kutkantine!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik moet toch wat. Bij ons in de kantine heb je alleen maar frit en frikedelle.
daar wil ik ook werkenquote:Op donderdag 7 september 2006 21:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:19 schreef SuperRogier het volgende:
2 red bulls en dan een paracetamolletje
voor de n00bs: NIET doen
Stom hoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer zo ranzig eeh, ik slik die troep altijd gelijk doorquote:Op donderdag 7 september 2006 21:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Al de hele fucking dag maagpijn van het gestress met werk etc.
5 Paracetamol gegeten, maar het wordt maar niet minder. En ja van het vreten dat ik de afgelopen week heb gehad wordt je ook niet vrolijk -> Elke dag gemiddeld 2 frikandellen met friet of een broodjeKrijg je ervan als je geen tijd hebt.
KK Baas. Hoop dat je sterft in die kut X5 van je![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |