Waar, dan klaag ik met jou mee!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:14 schreef tonks het volgende:
ik heb toevallig hetzelfde probleem en er een topic over geopend
Juistem. Net als het topique is ook de penis je ontzegt. Het enige wat je nu nog kan doen is jezelf een kort kapsel aanmeten en in de lesbo-scene terecht proberen te komen, of gewoon een dildeau kopen.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:17 schreef angelfist het volgende:
Wat nou mijn pik!!!
Dat heb ik niet geschreven, ik heb niet eens een pik.
Ik ben anders best tevreden als hetero vrouw...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:18 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Juistem. Net als het topique is ook de penis je ontzegt. Het enige wat je nu nog kan doen is jezelf een kort kapsel aanmeten en in de lesbo-scene terecht proberen te komen, of gewoon een dildeau kopen.
Nah, als je hier de pik ontzegt wordt, kan de Dirktator voor een paarshoofdige genotsknots op bestelling zorgen.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:20 schreef angelfist het volgende:
Ik ben anders best tevreden als hetero vrouw...
Nog andere suggesties?
hoiquote:Op donderdag 7 september 2006 21:20 schreef angelfist het volgende:
[..]
Ik ben anders best tevreden als hetero vrouw...
Nog andere suggesties?
Nou, daar moet ik even over nadenken....quote:Op donderdag 7 september 2006 21:21 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Nah, als je hier de pik ontzegt wordt, kan de Dirktator voor een paarshoofdige genotsknots op bestelling zorgen.
great minds, think alike!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:21 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Nah, als je hier de pik ontzegt wordt, kan de Dirktator voor een paarshoofdige genotsknots op bestelling zorgen.
oh.. orale seks dan?quote:
R&P is verder op..quote:Op donderdag 7 september 2006 21:22 schreef Agorias het volgende:
krassen, krassen, krassen!
Nee dank je...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:21 schreef Dirktator het volgende:
[..]
haha in de war...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:23 schreef angelfist het volgende:
[..]
Nee dank je...
Het heeft zelfs nog iets langer geduurd voordat ik reageerde omdat ik in de war was van jullie...
ik gekloofde het niet nee..quote:Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef angelfist het volgende:
Nou moet ik eigenlijk weer een nieuw topic openen om te klagen dat mensen zomaar mijn tekst veranderen omdat ze niet gekloven dat mijn telefoon echt kapot is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |