abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41592903
Ik weet niet of dit helemaal het goede forum is, maar dit is het probleem:
Vandaag ruik ik hier al vrijwel de hele dag een vreemde, chemische, geur.
Het ruikt een beetje als verbrand plastic, maar heeft ook wel wat weg van gas.
Ik ruik het wel vaker, maar dat is dan meestal een tijdje, nu al bijna heel de dag.

Oa. door het idee van verbrand plastic ging ik op onderzoek uit, op zolder, want daar is de geur het duidelijks (sinds vandaag ook op de 1e verdieping).
Even voor de duidelijkheid: de zolder is opgesplitst in 2 delen, mijn kamer en het deel waar de trap uitkomt + hier staat de wasmachine/droger, (de delen gesplits door muur en deur die bijna altijd dicht is) hier hangt ook de verwarmingsketel (cv en warm water*) daarom keek ik natuurlijk eerst daar. Ik had alle ramen boven even gesloten. Alles leek normaal, alleen toen ik ergens de warme kraan open zette leek de geur erger te worden.
Kraan uit, even mijn kamer onderzocht, zonder resultaat, geen gesmolten plastic, pc normaal affin ramen konden weer open.
*omdat ik niet zeker weet hoe dat ding heet

Toen werd het toch wel heel erg, maar omdat het ook erger leek te worden met de ramen dicht + warm water kraan open ben ik nog niet zeker.
Het zou goed kunnen dat het Antwerpen is, of een ander industrieterrein in de buurt (ik woon in Zeeland (Goes).

Misschien heeft een van jullie het zelfde ''probleem'' of een andere suggestie van wat het zou kunnen zijn. En als het Antwerpen blijkt te zijn, is hier dan wat aan te doen (millieupolitie of zo iets)?
-
pi_41593354
Spindeltje DVD's of CD's open laten staan?
pi_41593942
Kan het je CV ketel niet zijn ? Als je warm water pakt loopt de temperatuur in de ketel erg op. Het kan zijn dat er iets bovenop ligt, stof ofzo, wat je dan dus gaat ruiken
pi_41593956
Als het wel wat weg heeft van gas, hoe heb je uitgesloten dat het gas is? Is het een rotte eieren lucht?

Zo'n ding heet een combiketel
pi_41594128
Probleem waarschijnlijk al gevonden, aan de achterkant van die combiketel (thnx Marsepein ) zit een afvoer naar buiten (een grijs blok aan buitenkant huis), er zit een klein raampje net naast die afvoer naar buiten en die wind blaast dus die lucht door dat raampje naar binnen, waardoor ik hier dus ongeveer stoned wordt (hoofdpijn nu). Die ketel verbrand dus niet goed denk ik.
-
  donderdag 7 september 2006 @ 20:35:12 #6
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_41594379
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:28 schreef BobdG het volgende:
Probleem waarschijnlijk al gevonden, aan de achterkant van die combiketel (thnx Marsepein ) zit een afvoer naar buiten (een grijs blok aan buitenkant huis), er zit een klein raampje net naast die afvoer naar buiten en die wind blaast dus die lucht door dat raampje naar binnen, waardoor ik hier dus ongeveer stoned wordt (hoofdpijn nu). Die ketel verbrand dus niet goed denk ik.
dna zou ik er even naar laten kijken door een installateur... voor je 's ochtends niet meer wakker wordt door de koolmonoxidevergiftiging..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_41594753
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:35 schreef nixxx het volgende:

[..]

dna zou ik er even naar laten kijken door een installateur... voor je 's ochtends niet meer wakker wordt door de koolmonoxidevergiftiging..
dat ruik je niet ...
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_41595036
Ja goed plan, aangezien ik hoofdpijn kreeg (en nog steeds heb terwijl ik nu niks meer ruik en ik net een poos buiten ben geweest( frisse lucht) en ik dr een smaak van kreeg in me mond)
-
  donderdag 7 september 2006 @ 20:53:57 #9
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_41595045
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:46 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

dat ruik je niet ...
idd.. maar als je ketel niet goed verbrand kan er ook roet etc ontstaan wat je wel ruikt.. en als de wind eens een keer recht op je afvoer staat..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_41596497
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:53 schreef nixxx het volgende:

[..]

idd.. maar als je ketel niet goed verbrand kan er ook roet etc ontstaan wat je wel ruikt.. en als de wind eens een keer recht op je afvoer staat..
Precies! en beter een monteur laten komen die je ketel nakijkt en je vertelt dat het ding prima verbrand en enkele tientjes kwijt zijn dan ineens niet meer wakker worden en dat we in de krant moeten lezen dat er wederom iemand is omgekomen door Co2 vergiftiging?
pi_41599249
Gas uit, waakvlam uit, morgen monteur.
Hij komt het een en ander schoonmaken, het zou GateWayX al zei, stof zijn.
Maar ik heb nogsteeds hoofdpijn, helaas...
-
pi_41599951
Slaap met het raam een flink stuk open. Allen met veel frisse lucht kun je opknappen. Misschien is het ook verstandig even een huisarts te bellen.
pi_41616035
Monteur is geweest, het is een gesloten systeem dus er kan geen giftige lucht van uit de ketel rechtstreeks het huis in.. dat gaat naar buiten door die afvoer, alleen zit dat raam naast de afvoer dus voglens mij kan het dan nog fout gaan.
Het probleem: er zat een spin in
Verder is de hoofdpijn weer over en heb ik idd met het raam wijd open geslapen.
-
pi_41617377
Waar zat een spin in? In de ketel, of in de afvoer of in het raam, in je hoofd misschien?
pi_41622374
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:57 schreef Marsepein het volgende:
Waar zat een spin in? In de ketel, of in de afvoer of in het raam, in je hoofd misschien?
In de afvoer, niet in me hoofd
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')