Ik weet niet of dit helemaal het goede forum is, maar dit is het probleem:
Vandaag ruik ik hier al vrijwel de hele dag een vreemde, chemische, geur.
Het ruikt een beetje als verbrand plastic, maar heeft ook wel wat weg van gas.
Ik ruik het wel vaker, maar dat is dan meestal een tijdje, nu al bijna heel de dag.
Oa. door het idee van verbrand plastic ging ik op onderzoek uit, op zolder, want daar is de geur het duidelijks (sinds vandaag ook op de 1e verdieping).
Even voor de duidelijkheid: de zolder is opgesplitst in 2 delen, mijn kamer en het deel waar de trap uitkomt + hier staat de wasmachine/droger, (de delen gesplits door muur en deur die bijna altijd dicht is) hier hangt ook de verwarmingsketel (cv en warm water*) daarom keek ik natuurlijk eerst daar. Ik had alle ramen boven even gesloten. Alles leek normaal, alleen toen ik ergens de warme kraan open zette leek de geur erger te worden.
Kraan uit, even mijn kamer onderzocht, zonder resultaat, geen gesmolten plastic, pc normaal affin ramen konden weer open.
*omdat ik niet zeker weet hoe dat ding heet
Toen werd het toch wel heel erg, maar omdat het ook erger leek te worden met de ramen dicht + warm water kraan open ben ik nog niet zeker.
Het zou goed kunnen dat het Antwerpen is, of een ander industrieterrein in de buurt (ik woon in Zeeland (Goes).
Misschien heeft een van jullie het zelfde ''probleem'' of een andere suggestie van wat het zou kunnen zijn. En als het Antwerpen blijkt te zijn, is hier dan wat aan te doen (millieupolitie of zo iets)?
-