quote:Op maandag 29 januari 2007 22:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
Is ook maar figuurlijk bedoelt want de avond/nacht ervoor is de Onzin baggermeet dus ik kan vandaaruit richting een gwk strompelen ofzo
Oi, das haske gezellig ja!quote:
En daar je alleen naar toe als je... ? Gek doet?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oi, das haske gezellig ja!Het wordt elke keer drukker, nu al zo een 40 mensen weer
Tis nu een beetje een uvt meeting aan het worden, de stoners herken je aan het feit dat ze op het bankje zitten buiten op een rijtjequote:Op maandag 29 januari 2007 23:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
En daar je alleen naar toe als je... ? Gek doet?![]()
quote:Pearl Jam in the Park
Wanneer en waar? Donderdag 28 juni in het Goffertpark in Nijmegen.
Wat? Na het eclatante succes in het Arnhemse Gelredome vorig jaar keren de grondleggers van de grunge terug om het iets groter aan te pakken. Pearl Jam speelt de hoofdrol tijdens dit mini-festival, want als bonus krijg je ook nog eens drie voorprogramma's erbij.
Wie? Alles draait dus om Pearl Jam. Eén van de drie support-acts is niemand minder dan Incubus, de overige twee namen worden zo snel mogelijk bekend gemaakt.
*ook zin heeft*quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:36 schreef koenimex het volgende:
Ik heb er 7. Maar ik ga dan ook niet alleen
. *zin in heeft
*
en dat lees ik nu dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:55 schreef ralfseltje het volgende:
De voorverkoop start 3 februari en niet op de eerder genoemde 10 februari!
Ga alsnog naar een postkantoor ofzo dan, rennen!!quote:
*zo gaat rennenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ga alsnog naar een postkantoor ofzo dan, rennen!!
53,15 inclusief servicekostenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*zo gaat rennen
kaartjes waren ¤49 lees ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |