thx ga eens ff proberen, heb nog wat vette foto's van eddie enzo!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:26 schreef purplerose het volgende:
met de [[url=]afbeelding[/url]] tags dus erm...
[[url=urlvanhetplaatje]afbeelding[/url]]
Oe! Die gaan heel mooi staan in het Eddie topicquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:29 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
thx ga eens ff proberen, heb nog wat vette foto's van eddie enzo!![]()
Kwijl nog maar niet te vroeg purplerose!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oe! Die gaan heel mooi staan in het Eddie topic
Voeg me maar ff op msn toe ofzoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:44 schreef Lu_Malu het volgende:
tjah ik ben niet zo heel goed in het vinden van de juiste sites om dingen te downloaden, heb je misschien een interessante link voor me Purplerose, of iemand anders?
Erm, ok, dit is je top 3 van pj cd's?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:44 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Ten Vs Pearljam
Geen reactie, hm dus het blijft een mysterie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Erm, ok, dit is je top 3 van pj cd's?
TERUG (ten)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:28 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Geen reactie, hm dus het blijft een mysterie.
Was wel benieuwd eigenlijk!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:36 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
TERUG (ten)
VIND (VS)
POST (PearlJam)
niks mysterie, flauwheid waarvan de mussen van het dak donderen...![]()
Heel tof, thnksquote:Op woensdag 1 november 2006 13:43 schreef purplerose het volgende:
Enjoy
disclaimer: Nee er wordt niet gezongen dus niet kijken als je hem alleen wilt zien zingen
Leuk nummer! Miss het origineel ook maar is beluisterenquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:21 schreef Five_Horizons het volgende:
Kickt even: http://www.youtube.com/watch?v=tkfMV5v-sg4
Wat je ook van de uitvoering mag denken (EV en CC zijn niet te evenaren, dus dat is lastig), maar in het kader van het goede doel is het weer eens leuk om het nummer te horen.
http://www.youtube.com/watch?v=zSymm8-TEuI&mode=related&search=quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:18 schreef koenimex het volgende:
[..]
Leuk nummer! Miss het origineel ook maar is beluisteren
Kutquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:50 schreef D.Rose het volgende:
Zojuist op 3FM
Het zou voor 99% zeker zijn dat Pearl Jam op PinkPop 2007 zal zijn
Dan zet je je daar maar overheen... Pinkpop is hier om de hoekquote:
maar........quote:
Dat was mij absoluut bekend, maar ik ben eerlijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan zet je je daar maar overheen... Pinkpop is hier om de hoek![]()
Ja en weet jij wat er toen gebeurde????quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar........
vorige keer dat ze op PinkPop waren zouden komen stond daarna Ahoy op de planning.
Als ze nu weer in de buurt zijn, dan....
wie weet
Daar konden 'wij Nederlanders' niets aan doenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja en weet jij wat er toen gebeurde????![]()
Ja!quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar konden 'wij Nederlanders' niets aan doen
of denk je aan een PP-vloek?
Er was naar mijn weten ook minstens één Nederlands slachtoffer bij.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar konden 'wij Nederlanders' niets aan doen
of denk je aan een PP-vloek?
En eigenlijk bedoelde ik ook: daaromquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan zet je je daar maar overheen... Pinkpop is hier om de hoek![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan moeten we het PP optreden zien te saboteren
Of hopen dat ze vóór PP Ahoy (bijv.) aandoen
Ik vond de geel/groene hoedjes ook leukerquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:55 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Er was naar mijn weten ook minstens één Nederlands slachtoffer bij.![]()
Maar ik ga ook liever naar een zaal dan tussen die roze hoedjes te gaan staan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |