Die andere ook?quote:Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef Sylvana het volgende:
Ow, ik heb het allemaal allang gelezen, lekker boeiend allemaal, tis Fok maarEn als mensen mij om een of andere reden door zoiets niet meer willen zien, tja, dan weet ik genoeg over hun
Studio Sport is een stuk boeiender dan dit![]()
Ja, die andere ook jaquote:Op zondag 10 september 2006 20:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die andere ook?
Naja Messenger was ook niet echt positief over je he![]()
Aah oke en je crush was dus gewoon een mee lopertje wel lullig voor jequote:Op zondag 10 september 2006 20:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, die andere ook ja
Messenga kan snel omslaan, om 3 uur was alles nog goed en nou wil ie me niet meer zien vanwege een topic op Fok
Nouja, moet ie lekker zelf weten dan, ik maak me niet meer zo druk om dingen die op Fok over mij gezegd worden, ben het wel gewend intussen
Tja, ik vond hem blijkbaar toch een stuk leuker ( vondquote:Op zondag 10 september 2006 20:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Aah oke en je crush was dus gewoon een mee lopertje wel lullig voor je![]()
Toch knap hoe je alles positief blijft zienquote:Op zondag 10 september 2006 20:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, ik vond hem blijkbaar toch een stuk leuker ( vond) dan hij mij
Nouja, weten we dat ook weer
Zo leer je nog es wat op een zonnige zondag in september
Tja, dat leer je vanzelf wel, zo'n topic komt elke paar maanden wel een keer voorbijquote:Op zondag 10 september 2006 20:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Toch knap hoe je alles positief blijft zien![]()
is die er nog steeds niet?quote:Op zondag 10 september 2006 20:13 schreef Reya het volgende:
Laten we het hebben over het nieuwe stadhuis![]()
Dat kunnen alleen moderators, afaikquote:Op zondag 10 september 2006 20:20 schreef Sylvana het volgende:
Ey Canisfire, kun je die TT nog wijzigen?
Uhuh, ik woon al een tijdje niet meer in Deventer, dus ik volg het niet echt meer, maar het laatste wat ik heb gezien was dat er vijf kandidaat-ontwerpen waren om het huidige kantoor aan het Burseplein te vervangen.quote:
nope,quote:Op zondag 10 september 2006 20:23 schreef Canisfire het volgende:
Zijn er nog meer mensen gister uitgegaan dan ?
Op de kermis was dart toernooi dus ik gaf de voorkeur aan murpy'squote:Op zondag 10 september 2006 20:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nope,
hebben mensen je nog op je schouder getikt op de kermis?En was het beetje leuk daar?
niks over gehoord, wat willen ze gaan doen dan?quote:Op maandag 11 september 2006 11:01 schreef Eveli het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de hoogbouwplannen voor de oude ijsbaanlocatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |