abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41588830
Al sinds een tijd loop ik hier een aantal keer per week in mijn buurt 's avonds een stukje hard... lekker rennen.. goed om af te vallen etc... nu wil ik gaan trainen voor een langer stuk en was wel erg benieuwd hoever dat nu eigenlijk is... 10 of 15km maakt wel verschil. Tomtom kent die fucking 2km ofzo wandelpaden niet en met de auto wat overdreven om ook die 2km te meten...

Nu beschik ik over een motor. Zo'n mooie ranke sportmotor... nu minder lawaai maakt dan het gemiddelde kutbrommertje.. Dus ik kon de verleiding niet weerstaan. Rijdt hier de straat uit.. rechtsaf het fietspad op en op mijn tellertje na 300m weer rechts... komt er zo'n fucking blauwe auto uit de bosjes scheuren... luid toeterend en seinend.. dacht eerst fuck op.. gasgeven.. dacht nee.. je rijdt op een fietspand dus blijf gewoon netjes 15 rijden.. en maar toeteren en opduwen.. wil die eikel op z'n nummer zetten dus stop...

Blijkt het dat fucking boswachters.. jajaja boswachters op het fietspad tussen een woonwijk en een weiland mogen bekeuren.. moest maar omdraaien en terug.. terwijl de weg aan het eind van het fietspad dichterbij was dan omdraaien... na veel steggelen.. 100x herhalen dat het toch echt niet de bedoeling was dat ik daar op mijn motor reed hoefde ik niet om te keren en kon ik zonder bekeuring nog 200m over het fietspad..

Tering nu weet ik nog niet hoever het is.. (moest nog een stukje fietspad maar dat zou die lul ook kunnen zien)

Fucking moraalridder
Gebruikt houten speelgoed www.speelspul.eu
pi_41588868
koop een loopmeter ofzo.
Anders ff een liniaal kopen en ff op de kaart meten
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_41588874
Boswachters zijn boomknuffelaars die te dom waren om het tot een echte lul (meneer de agent) te schoppen
pi_41588893
Gewoon een beetje gissen. Neem aan dat je het verschil wel weet tussen 100 en 200 meter.
pi_41588895
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:16 schreef MrDrako het volgende:
Boswachters zijn boomknuffelaars die te dom waren om het tot een echte lul (meneer de agent) te schoppen
Precies... dat je hebt geleerd hoe je gras moet plukken wil nog niet zeggen dat je mij lastig moet vallen
Gebruikt houten speelgoed www.speelspul.eu
  donderdag 7 september 2006 @ 17:19:43 #6
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_41588947
Je kan ook gewoon gaan lopen en dan meten hoe snel je afvalt. Hoe meer kms, hoe meer kilo's
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')