Langzaam maar zeker wordt R wel actiever hier..quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:22 schreef DJ-R het volgende:
Ik ben 1.92 en ben 16 jaar. Soms levert dat nog al eens rare blikken van meiden op...![]()
Ik pwn jou met mijn lengte.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:18 schreef VASND het volgende:
1.70 ofzo, In de praktijk vaak hinderlijk klein omdat je andere manieren moet gebruiken om 'op te vallen'.
Wat dacht je danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:18 schreef Neptunes het volgende:
Nog steeds geen reacties in mijn fotoboek ondanks mijn 1 meter 98 :/
wouter zit ook al jaren alleen in de pub klas alleen dat bewijst maar dat het niet zomaar gaat chicks krijgenquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:59 schreef Hijacking het volgende:
[..]
wouter zit ook al jaren alleen in de pub klas alleen dat bewijst maar dat het niet zomaar gaat chicks krijgen![]()
Wouter jonge jij ook op Fok!.. ik had je hier nog niet gezien.. alles nog steeds goed op de fontys daar?quote:
vertel?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:46 schreef TrenTs het volgende:
Lange mensen hebben iets ordinairs.
Heaumeauquote:
Hoezo dat nou weerquote:
Voor de meisjes, liever een lange of een kleine dude? No. 2quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer![]()
Lengte boeit mij helemaal niet![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Voor de meisjes, liever een lange of een kleine dude? No. 2
Mag je nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Mag mijn posts verwijderen ?![]()
Ik lees de TT's nooit![]()
Ga eens heel snel slapenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Mag mijn posts verwijderen ?![]()
Ik lees de TT's nooit![]()
Hoi ik ben 1 meter 98 :wquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:25 schreef Nonnaa het volgende:
Ik heb liever een jongen die iets van minimaal 5 cm groter is.. kan ik nog normaal hakken aan want kleiner is geen gezicht.. ik ben zelf 1.80.. aardig lang dus![]()
Daar valt maar één ding op te zeggen:quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:05 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil d'r eentje die net zo lang als Borkydude is.
vervelendquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:24 schreef Chulaa het volgende:
ik ben 165,, een jongen moet wel wat groter zijn dan als ik hoor... tot de 180 denk ik..![]()
Wedden dat dat dr best idioot uitzagquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:19 schreef valek het volgende:
Ikzelf ben 1.93 en heb het liefst een kleinere vrouw. Heb het wel 1x keer gehad dat ze echt klein was. Toen tilde ik ze op, hoefde ik niet krom te staan met kussen.
Dat is inderdaad een grens, die heeft ook een naam. Pedofilie.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:25 schreef Bravebart het volgende:
De grens ligt denk ik als je niet meer op je knieën een aanzoek kan doen, maar op je buik moet gaan liggen, omdat ze zo klein is.
Jep, of lilliputrie.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:50 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een grens, die heeft ook een naam. Pedofilie.
zag het vandaag nog, ze was iets groter dan hem en die vent was ehm...een kop of meer kleiner dan ik .... 160-165 ofzo...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben 4cm ofzo groter dan me vriendin.
Een vriendin die langer is dan haar vriend vind ik nogal raar
Lange wijvenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben 4cm ofzo groter dan me vriendin.
Een vriendin die langer is dan haar vriend vind ik nogal raar
Gelukkig er is nog hoopquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:27 schreef cikolata het volgende:
ik las net dat uit onderzoek is geblekendat vrouwen kleine mannen in bed zacht, betrouwbaar en bevredigend vinden. lange mannen worden gezien als ontrouwer, maar toch willen de meeste vrouwen een lange man
Doe mij maar een kleine trouwens 1,70/1,80
1.80, maar dat is te klein voor de meesten hierquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |