Je volgende vriend beukt dus in een echo-put. Fijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 02:29 schreef wonderer het volgende:
Wat ie qua lichaamslengte op me achterblijft, maakt ie tussen zijn benen wel weer goed, dus ik klaag niet
Volgende? Neu.quote:Op donderdag 28 september 2006 02:35 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Je volgende vriend beukt dus in een echo-put. Fijn.
Wel een loser die z'n vriendin niet kan optillenquote:Op donderdag 28 september 2006 00:44 schreef milagro het volgende:
[..]
neuken staand onder de douche gaat nu eenmaal makkelijker zonder krukje
^^ Pfft, jij hoeft maar een meisje van 1.62 op te tillen.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wel een loser die z'n vriendin niet kan optillen![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 08:19 schreef Kreator het volgende:
ik ben 1.93m en ik trek de grens toch echt bij 1.70m.
1.69 en een half is eigenlijk ideaal.
achterlangs staand is dat ook niet écht handigquote:Op donderdag 28 september 2006 08:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wel een loser die z'n vriendin niet kan optillen![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 09:48 schreef lvm het volgende:
ikzelf ben 1m 87 en mijn vrien 1m 98, daar heb ik um wel op uitgezocht jah...
ik wil niet dat als mijn vriend mij knuffelt hij met z'n hoofd tussen m'n tieten zit...
het geeft een gevoel van bescherming als ie wat groter is
Eigenlijk interesseert het me geen flikker, maar ik sta er om bekend dat ik op klein en mager valquote:Op donderdag 28 september 2006 00:09 schreef Kreupelhout het volgende:
Hoe denken meisjes over de lengte van hun (toekomstige) vriend? Het is bekend dat vrouwen vallen op langere mannen, maar hoelang is dan lang? Heb je een bepaalde bovengrens gesteld?
Dat is nog langer als de gemiddelde lengte van een man!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:47 schreef Xennia het volgende:
De ondergrens zo'n 1,88
Maar waarom zou je als vrouw slechts gemiddeld willen? Je wilt natuurlijk altijd de cream of the top.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:08 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat is nog langer als de gemiddelde lengte van een man!
Ik denk dat het op zich niets uitmaakt, je valt op de persoonquote:Op donderdag 28 september 2006 10:16 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Maar waarom zou je als vrouw slechts gemiddeld willen? Je wilt natuurlijk altijd de cream of the top.
Als je lang bent kan je trouwens maar beter ook meteen breed zijn anders ziet het er echt niet uit
Verder ben ik zelf slechts 1.81 en vind ik lange vrouwen ontzettend opwindend (Ah yeah, een heuse Paul Jambers zin). Lange benen <3
Precies vind ik ook, grootte maakt niet echt uit, ok kan mss af en toe vervelend zijn als het verschil echt groot is, maar wel overleefbaar, denk ik.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:09 schreef murp het volgende:
als je maar gelukkig met elkaar ben....
Joh! Ik val ook op mannen die intelligenter zijn dan gemiddeld en meer humor hebben dan de gemiddelde man! Wat nu?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:08 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat is nog langer als de gemiddelde lengte van een man!
Lange slungelsquote:Op donderdag 28 september 2006 10:16 schreef Lemmiwinks het volgende:
Als je lang bent kan je trouwens maar beter ook meteen breed zijn anders ziet het er echt niet uit
En daarom wil je een langere manquote:Op donderdag 28 september 2006 00:44 schreef milagro het volgende:
[..]
neuken staand onder de douche gaat nu eenmaal makkelijker zonder krukje
Een slungel is per definitie langquote:
Keertje daten??quote:Op donderdag 28 september 2006 16:03 schreef lief_kellytje het volgende:
Ik ben zelf 1.58m en val op langere jongens. Gelukkig wordt de keuze niet echt beperkt door dit critirium, hihihi. Ik wil me geborgen en beschermd kunnen voelen in zn armen. Lukt stukken minder als hij klein en smalletjes is. Hoewel het karakter natuurlijk de grootste rol speelt!
quote:Op maandag 12 februari 2007 20:03 schreef rena het volgende:
Ik ben 1.63 en mijn vriend is 1.98Het ziet er serieus niet uit, maar lange jongens zijn echt tof
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |