abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41587563
Heeft iemand ervaring met het hardlopen over de afsluitdijk? Ik heb me als doelstelling gegeven om nu binnen een maand de afsluitdijk over te rennen.

Wie heeft dit eerder gedaan? En heeft informatie? Is het bijvoorbeeld makkelijker om van zuid naar noord te lopen of andersom? Is er onderweg een parkeerplaats waar mijn supporters me ergens water kunnen geven etc?

Ik loop nu ongeveer 2 á 3x per week 10km en ben van plan dit uit te breiden naar minimaal 1x per week 20km. Iemand tips voor een trianingsplan?
Gebruikt houten speelgoed www.speelspul.eu
pi_41587595
Binnen een maand? Dat kan je lopend af man !
pi_41587674
Mag je er uberhaubt wel te voet op vraag ik me nu af.
I am the Alpha and the Omega
  donderdag 7 september 2006 @ 16:35:03 #4
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_41587700
Je mag er iig fietsen, dus hardlopen op het fietspad lijkt me geen probleem.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_41588313
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:34 schreef BossFight het volgende:
Mag je er uberhaubt wel te voet op vraag ik me nu af.
je kan op de parkeerplaats bij het monument je supporters laten staan met water.

Welke kant ik op zou rennen zou ik af laten hangen van de windrichting.
*verwijderd door Admin*
pi_41588554
gewoon heen en terug rennen

ehm hoe lang is die dijk eigenlijk
  donderdag 7 september 2006 @ 17:04:18 #7
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_41588597
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:02 schreef reintje17 het volgende:
gewoon heen en terug rennen

ehm hoe lang is die dijk eigenlijk
32.5 kilometer
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
  donderdag 7 september 2006 @ 17:08:02 #8
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_41588695
Mijn ervaring met hardlopen is dat je er van gaat hijgen en zweten en je wordt er ook moe van. Verspilde moeite dus...
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_41588709
hardlopen kan er gewoon hoor.. zie wel vaker mensen het doen en het is inderdaad gewoon een fietspad.

Het is alleen even zoeken waar iemand even kan parkeren om ons uit de auto te laten en ons er aan de andere kant weer in te laten (om dan ook nog eens aan beide 5km extra naar een parkeerplaats te lopen lijkt me wat overdreven)

Windrichting is belangrijk, maar ik vind het ook superirritant als één stuk van het pad lager licht dan de andere. Als de weg onder mijn linkervoet lager ligt dan rechts krijg ik eerder last van mijn linkerbeen... Dus dat zou voor mij ook een grote reden zijn om de andere kant op te lopen
Gebruikt houten speelgoed www.speelspul.eu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')