Dat is dus geen enkel verschil in prijs.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:23 schreef HeatWave het volgende:
dingen zijn goedkoper hoor, 4,00--->3,80 voor 19.
Camel wordt ook goedkoperquote:Op donderdag 7 september 2006 16:26 schreef illusions het volgende:
Heb het nog niet meegemaakt.
Wel met Camel, zit nu 23 in, kutflikkers. En nog een briefje erbij ook, dat door de accijns de prijs verhoogd moest worden. Nou, om de klanten dus van dienst te zijn hebben ze de prijs hetzelfde gelaten (er staat nog net geen AMEN! achter), maar ipv. dat hebben ze er 2 sigaretten uitgehaald. Lollig. :S Maargoed, ondanks dat verhaaltje zaten er nog steeds 25 in m'n pakje.
Uitstekende denkwijze.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef Wolter het volgende:
Ik denk dat er gewoon bij Camel een man werkt die stiekum uit elk pakje 2 sigaretten haalt en elke keer zo'n briefje schrijft.
ik haat alles en iedereen. mensen die werken, mensen die rijk zijn, rokers, jij, de regering, noem maar op.quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:55 schreef thedude0 het volgende:
[..]
ik haat alles en iedereen. mensen die werken, mensen die rijk zijn, rokers, jij, de regering, noem maar op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |