Owja , dat was hetquote:Op maandag 26 februari 2007 19:32 schreef Yorrit het volgende:
[..]
nee gek dan is de meeste muziek emo.
emo kom van emocore en dat staat weer voor emotive hardcore, een emotionelere variant van amerikaanse east-coast hc
dat was het oorspronkelijk
Post-Hardcore (waaruit Emocore is onstaan) is dat niet, iig in mindere maten, net zoals Post-Punk minder hard is dan Punk.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:56 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vind HC anders best agressief klinken...
Waarom zijn ze dan niet gewoon weer hardcore gaan maken?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Post-Hardcore (waaruit Emocore is onstaan) is dat niet, iig in mindere maten, net zoals Post-Punk minder hard is dan Punk.
er wordt nog steeds hardcore gemaakt hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 20:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan niet gewoon weer hardcore gaan maken?![]()
De muziekindustrie zit vol geheimen...
jahaa...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:20 schreef CasB het volgende:
[..]
er wordt nog steeds hardcore gemaakt hoor
Of ik maak een grapje, omdat ik het ook gelul vind.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:08 schreef Spec87 het volgende:
[..]
Of je bent dom of je doet dom of je hebt domme vrienden. Je mag toch gewoon leuk vinden wat je leuk vind? Ik vind Pet Shop Boys leuk, en ik ben geen homo. Boeiend![]()
O, shit, nou..dan flikker ik hem wel weg.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:11 schreef Yorrit het volgende:
het is sowieso erg als je de nieuwe cd van my chemical romance leuk vind
Vind ik ook wel idd, maar wel een beetje teveel gehoord.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:44 schreef De Wouzeraar het volgende:
Maar het nummer Black Parade is stiekem wel grappig...
Waarom het ene niet, en het andere wel?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:24 schreef OFfSprngr het volgende:
Gothic is geen trend, net zo min als Punk, Emocore en Metal.
Grunge, emotionele Pop-Rock en Singer-Songwriter bullshit wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |