tuurlijk...bovendien is MCR niet echt emoquote:Op maandag 26 februari 2007 14:39 schreef De Wouzeraar het volgende:
Is het erg als je geen Emo bent en de nieuwe cd van My Chemical Romance toch leuk vindt?
Of mag dat niet?
Zolang jij toedels in je FoBo heb staan is er hier maar een iemand gay.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:46 schreef MadMarco het volgende:
Emo's zijn homo's en lesbische kutten.
Vooral wanneer ik die belachelijke kapsels zie van die emo-heren beginnen mijn handen te jeuken. Lang haar, een afro kapsel, een bontkraag... ok... maar zeg nou zelf. Onderstaande is toch:
[afbeelding]
Fking gay
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
het rooie kruis?
haha idd had ik ook toen ik die aflevering voor het eerst zag,quote:Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef K-mail het volgende:
[..]
Het zijn vast Goth's maar die haardracht enzo
Je luisterd geen Emo, je luisterd emotionele Pop-Rock en dat is compleet iets anders.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:52 schreef Kroekroek het volgende:
[bullshit verhaal]
Ok, wat de neuk is emo dan, ik snap er geen reet meer van.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:13 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je luisterd geen Emo, je luisterd emotionele Pop-Rock en dat is compleet iets anders.
André Hazes is een emo?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:34 schreef Syb-rund. het volgende:
Alles wat met gevoel wordt gezongen, en een gevoelige tekst heeft is emo..
nee gek dan is de meeste muziek emo.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:34 schreef Syb-rund. het volgende:
Ok wacht, ik heb het antwoord al ergens gelezen.
Alles wat met gevoel wordt gezongen, en een gevoelige tekst heeft is emo..
ok.. en moeten ze daarvoor weer een heel genre verzinnen. pff
No shit Sherlock.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:17 schreef nietzman het volgende:
HAHAHHAHAHA KROEKROEK IS GEEN ECHTE EMO.
Owja , dat was hetquote:Op maandag 26 februari 2007 19:32 schreef Yorrit het volgende:
[..]
nee gek dan is de meeste muziek emo.
emo kom van emocore en dat staat weer voor emotive hardcore, een emotionelere variant van amerikaanse east-coast hc
dat was het oorspronkelijk
Post-Hardcore (waaruit Emocore is onstaan) is dat niet, iig in mindere maten, net zoals Post-Punk minder hard is dan Punk.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:56 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vind HC anders best agressief klinken...
Waarom zijn ze dan niet gewoon weer hardcore gaan maken?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Post-Hardcore (waaruit Emocore is onstaan) is dat niet, iig in mindere maten, net zoals Post-Punk minder hard is dan Punk.
er wordt nog steeds hardcore gemaakt hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 20:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan niet gewoon weer hardcore gaan maken?![]()
De muziekindustrie zit vol geheimen...
jahaa...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:20 schreef CasB het volgende:
[..]
er wordt nog steeds hardcore gemaakt hoor
Of ik maak een grapje, omdat ik het ook gelul vind.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:08 schreef Spec87 het volgende:
[..]
Of je bent dom of je doet dom of je hebt domme vrienden. Je mag toch gewoon leuk vinden wat je leuk vind? Ik vind Pet Shop Boys leuk, en ik ben geen homo. Boeiend![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |