Alhoewel je best gelijk hebt, lijkt dit toch op Hans Teeuwen die de bijbel uitlegtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:04 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Emocore komt uit Post-Hardcore Punk.
Later is Emocore verwatert geraakt met Indie Rock door Fugazi wat gemaakt is door Ian McKaye die ook de grondlegger is van Straight-Edge, anyway, toen kwam Jimmy Eat World langs en voegde wat Pop toe, toen kwam Chris Cabbara van Dashboard Confessional en die ging met ze zeurderige janksmoel doorheen lopen zeiken dat de wereld 'm niet begreep en blablabla,.. toen is Emo dood gegaan en werd het populair.
ok thanks... ingewikkeld...maar duidelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:04 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Gothic komt uit New Wave (Post-Punk), danwel uit de donkerdere kant van New Wave (The New Romantic): (Siouxsie Sioux And The Banshees, The Cure, Gary Numan etc).
Emocore komt uit Post-Hardcore Punk.
Later is Emocore verwatert geraakt met Indie Rock door Fugazi wat gemaakt is door Ian McKaye die ook de grondlegger is van Straight-Edge, anyway, toen kwam Jimmy Eat World langs en voegde wat Pop toe, toen kwam Chris Cabbara van Dashboard Confessional en die ging met ze zeurderige janksmoel doorheen lopen zeiken dat de wereld 'm niet begreep en blablabla,.. toen is Emo dood gegaan en werd het populair.
Ik weet nog waar ik over praat, doe eens iets aan alle Goth-bashers.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij moet echt eens wat doen aan je ongegronde generaliseringen
goths hebben geen doelen en idealenquote:Op woensdag 14 maart 2007 06:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik weet nog waar ik over praat, doe eens iets aan alle Goth-bashers.
Neh, doe eerst maar eens wat aan jezelf. Misschien dat anderen dan ook normaler tegen je doen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 06:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik weet nog waar ik over praat, doe eens iets aan alle Goth-bashers.
Dat hebben al die alto's, die hebben geen respect voor de medemens en zeiken alles af wat hun niet bevalt. Die hebben er duidelijk nooit aan gedacht om anderen eens te accepteren zoals ze zijn, en zolang ze dat niet doen krijgen ze een gelijke bahndeling.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Neh, doe eerst maar eens wat aan jezelf. Misschien dat anderen dan ook normaler tegen je doen.
Wat denk je nou, dat mensen überhaupt zin hebben vriendelijk te doen tegen iemand die álles wat net een klein tikkeltje anders is dan hijzelf afzeikt, maar aan de andere kant wel denkt dat hij de koning van de wereld is met zijn 'kijk mij eens true zijn'. Je bent zo hard een meeloper dat je het zelf niet eens meer doorhebt. Ronduit zielig.
Is dat zo?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:41 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Dat hebben al die alto's, die hebben geen respect voor de medemens en zeiken alles af wat hun niet bevalt. Die hebben er duidelijk nooit aan gedacht om anderen eens te accepteren zoals ze zijn, en zolang ze dat niet doen kunnen ze ook niet verwachten dat anderen dat riching hen doen.
Die mensen schrijven je al af als je het verkeerde merk schoenen koopt
Ik ben geen meeloper als dat ik nergens echt toe behoor, ik ben geen Goth, maar ook geen Metalhead.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Neh, doe eerst maar eens wat aan jezelf. Misschien dat anderen dan ook normaler tegen je doen.
Wat denk je nou, dat mensen überhaupt zin hebben vriendelijk te doen tegen iemand die álles wat net een klein tikkeltje anders is dan hijzelf afzeikt, maar aan de andere kant wel denkt dat hij de koning van de wereld is met zijn 'kijk mij eens true zijn'. Je bent zo hard een meeloper dat je het zelf niet eens meer doorhebt. Ronduit zielig.
Maar waarom oordeel je dan zelf over hele subculturen terwijl je de mensen niet kent?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:00 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
ik doel erop dat ze niet perse onaardig moeten doen tegen hele subculturen die ze niet kennen.
Ik vind dit namelijk nogal een overdreven uitspraak.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:17 schreef OFfSprngr het volgende:
Queen_Bee: ik ga niet om met altos noch vind ik ze aardig.
gast je avatar, jij !quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:24 schreef Elegy het volgende:
Ik vind emochicks wel lekkermaar goffchicks, neofolkchicks en trancechicks ook.
Ach, alsof het wat uitmaakt, ik ben zo trui dat ik alles kan doen, alles kan zeggen en naar alles kan luisteren. Het is goed mij te zijn(dat was geen emo statement hè?
)
Je mag neervallen en mij aanbiddenquote:
Ik ga niet met ze om omdat ik ze niet aardig vind omdat ik dat soort lui ken, hoe moeilijk is dat te begrijpen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Maar waarom oordeel je dan zelf over hele subculturen terwijl je de mensen niet kent?
[..]
Ik vind dit namelijk nogal een overdreven uitspraak.
Want alle emo's zijn hetzelfdequote:Op donderdag 15 maart 2007 19:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ga niet met ze om omdat ik ze niet aardig vind omdat ik dat soort lui ken, hoe moeilijk is dat te begrijpen?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:24 schreef OFfSprngr het volgende:
Gothic is geen trend, net zo min als Punk, Emocore en Metal.
Grunge, emotionele Pop-Rock en Singer-Songwriter bullshit wel.
Dat dus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:42 schreef Spec87 het volgende:
[..]
Want alle emo's zijn hetzelfde![]()
Generaliseren![]()
Ze zijn allemaal hetzelfde omdat ze allemaal hetzelfde willen zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:42 schreef Spec87 het volgende:
[..]
Want alle emo's zijn hetzelfde![]()
Generaliseren![]()
Wil je nu zelfs de echte emo's, die dus naar echte emo muziek luisteren en geen pop/rock/whatever, dus ook bij die trend groep gooien en over 1 kam scheren?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 05:26 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal hetzelfde omdat ze allemaal hetzelfde willen zijn.
Je hebt Maria Mena in je sigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 06:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Wil je nu zelfs de echte emo's, die dus naar echte emo muziek luisteren en geen pop/rock/whatever, dus ook bij die trend groep gooien en over 1 kam scheren?![]()
De echte juist niet, maar de gemiddelde "emo" zie ik ook niet als echte Emos.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 06:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Wil je nu zelfs de echte emo's, die dus naar echte emo muziek luisteren en geen pop/rock/whatever, dus ook bij die trend groep gooien en over 1 kam scheren?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |